Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

הדפסה על מוצרים – כל מה שרציתם לדעת

הדפסה על מוצרים – כל מה שרציתם לדעת
הדפסה אישית. צילום באדיבות pixabay

הדפסה על גבי מוצרים שונים הינו שירות מקצועי המיושם על ידי בתי דפוס המתמחים בנושא. שירות זה מיועד למגוון רחב של מטרות ובעיקר לצרכי הדפסה על גבי מוצרי פרסום ומוצרי קידום מכירות שמטרתם שיווק וקידום עסקים שונים

כיום, באמצעות טכניקות הדפסה מתקדמות ניתן להדפיס (כמעט) על כל מוצר וזאת ללא קשר לגודל המוצר וחומר הגלם ממנו הוא מיוצר. ההדפסה על גבי מוצרים מיושמת בשתי שיטות הדפסה עיקריות, האחת ידועה בשם דפוס משי והשנייה ידועה בשם דפוס סובלימציה. השיטה הראשונה (דפוס משי) היא למעשה שיטה המיושמת באמצעות רשת משי מקצועית דרכה עובר הצבע ממכונת ההדפסה אל גוף המוצר הנדרש להדפסה. בשיטה השנייה (דפוס סובלימציה) ההדפסה מיושמת דרך החדרת דיו צבע אל גוף המוצר. שיטה זו מיועדת בעיקר לצרכי הדפסה על גבי מוצרים המיוצרים מעץ, מתכת, פלסטיק ומוצרי טקסטיל.

מהם היתרונות בהדפסה על מוצרים?

הדפסה על גבי מוצרים מיועדת בין היתר לצרכי קד"מ או לצרכי הפקת גימיקים שונים לאירועים. כמו כן, ההדפסה על גבי מוצרים מיועדת לצרכי מיתוג עסקים (לדוגמא: מתחם צימרים הבוחר להדפיס על גבי מצעי המיטה שלו את לוגו המקום או שם המקום). היתרונות הנלווים לצורך הדפסה על גבי מוצרי פרסום וקד"מ שונים כוללים בין היתר:

הדפסה אישית. צילום באדיבות pixabay
  • מיתוג- מוצר קד"מ שעליו מודפסים פרטי בית העסק או החברה מהווה מוצר ממותג התורם למיתוג בית העסק בקרב האדם העושה שימוש באותו מוצר והסביבה הקרובה אליו.
  • פרסומת זמינה בטווח ראיה באופן קבוע- מוצר קד"מ מודפס לדוגמא: הדפסה על פד לעכבר מחשב, הופך למעשה למעין פרסומת זמינה הנמצאת בטווח הראייה הקבוע של האדם העושה בו שימוש.
  • פרסומת לקהל נוסף- הדפסה על גבי מוצר קד"מ כגון: חולצות, כובעים, מגבות חוף, שמשיות וכדומה, מהווה פרסומת גם לקהל נוסף מעבר לאדם העושה במוצר שימוש. כאשר שמשייה ממותגת מותקנת בחוף רחצה מסוים, כל העוברים והשבים נחשפים לפרסומת הממוקדת שלכם.
  • התאמה קונספטואליות- הדפסה על גבי מוצרים לצרכי קידום מכירות מאפשרת לכל אחד ואחת מאנשי השיווק או אנשי העסקים שביניכם לבצע התאמה קונספטואלית בין סוג המוצר ואופי ההדפסה על גביו לבין קהל היעד העתיד להיחשף למוצר.

הדפסה איכותית על כל סוגי המוצרים

כיום, ניתן להגיע לרמות הדפסה איכותיות וגבוהות במיוחד על כל סוגי המוצרים השונים המיוצרים כמעט מכל חומר גלם אפשרי. אפשרות זו מאפשרת לכם לבצע התאמה קונספטואלית בין המוצר המודפס לבין מטרות ההדפסה הנדרשות לכם וגם ליהנות מהיצע הולך וגדל של מוצרי קד"מ שונים עליהם ניתן לבצע את ההדפסה. לדוגמא, הדפסה על גבי מוצרי טקסטיל שונים כולל חולצות, תיקים ואפילו עניבות, הדפסה על מוצרי חשמל שונים וזאת לצרכי מיתוג של המוצר החשמלי (לדוגמא: הדפסה על מכונות קפה וכדומה), הדפסה על גבי מוצרי פלסטיק שונים ועוד.

הדפסה על מוצרים – היכן הכי מומלץ?

הדפסה על גבי מוצרים הינו שירות מקצועי אותו מומלץ ליישם אך ורק בבתי דפוס העוסקים ומתמחים בנושא ההדפסה על גבי מוצרים. מכונות הדפוס לצרכי הדפסת משי או סובלימציה הינן מכונות דפוס מקצועיות המיועדות לצורך כך וחשוב לבדוק שבית הדפוס מתמחה בשתי שיטות ההדפסה הנ"ל וזאת על מנת להבטיח לעצמכם פתרון מקצועי לכל מטרת הדפסה נדרשת. כמו כן, חשוב שתבדקו מהם השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי בית הדפוס והאם הם כוללים גם שירותי עיצוב ושירותי הפקה והבאה לדפוס. וכעת, לאחר שקראתם את הכתבה זה הזמן להחליט על איזה מוצר אתם מעוניינים להדפיס את הלוגו שלכם

למידע נוסף אודות מוצרי פרסום וקד"מ לחצו כאן

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...