Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

אולם אירועים במרכז או גן באוויר הפתוח: חתונת סתיו, בפנים או בחוץ?

אולם אירועים במרכז או גן באוויר הפתוח: חתונת סתיו, בפנים או בחוץ?
ויה בית לאירועים.תמונה באדיבות: יח"צ

הסתיו בפתח ומזג האוויר נעשה שפוי יותר, אפילו נעים בשעות הערב – מה שמעלה את השאלה הנצחית: היכן כדאי לערוך חתונת סתיו. האם לנצל את מזג האוויר הנעים ולבחור גן אירועים במרכז לחתונה באוויר הפתוח, או שבכל זאת עדיף ללכת על חיקו הממוזג והבטוח של אולם אירועים?

 קשה לשים לב לכך כשנאנקים תחת חום הצהריים, אך כאשר השמש שוקעת כבר מתחילים להרגיש את ניצני הסתיו. הזיעה מתחלפת בהקלה, בהרגשה נעימה של לשבת בחוץ בדיוק בטמפרטורה הנכונה לנו, וליהנות מהאוויר הרענן. הסתיו היא מהתקופות הציוריות והקסומות של השנה, וגם עונה חמקמקה וקצרה בלבנט הלוהט בו אנו חיים. בימים כאלו גם חסידי המזגן הגדולים מתחילים להסס: חתונה באולם או גן אירועים במרכז?

למעשה, עונות המעבר הן אולי שעתו היפה של כל גן אירועים במרכז הארץ: בקיץ במישור החוף חם ולח, ואילו עונות האביב והסתיו מבטיחות סיכויים טובים יותר לתנאים אידיאלים לעריכת חתונה באוויר הפתוח, כל שכן אם מדובר על חתונה בשישי בצהריים – בשעות החמות של היום.

ללכת אחר נטיית הלב

למען האמת, נדמה כי הבחירה בין חתונת חורף וסתיו בגן פורח לבין אולם אירועים יוקרתי היא לא שאלה של יתרונות וחסרונות ושיקולים מדוקדקים, אלא יותר מכל תחושת בטן ונטיית הלב. יש זוגות שלא יסכימו להכניס את היום המיוחד שלהם בין קירותיו של אולם אירועים בשפלה, ואילו זוגות אחרים שלא יחשבו פעמיים כדי להכריע לטובת המזגן, במתחם סגור שהם יכולים לעצב בדיוק לפי רצונותיהם בכל סגנון מבוקש, מאשר לעבוד עם נתוני הבסיס בעיצובו הירוק והטבעי של גן אירועים אורבני.

 אם אתם יודעים לאיזה צד של המשוואה אתם משתייכים, הבחירה קלה. רק זכרו שקיום חתונה בחוץ, אם כאירוע ערב בלב גן אירועים עטור נורות מנצנצות באווירה רומנטית ואם בתור חתונה בשישי בצהריים, מחייב התמודדות עם תנאי הטבע ומזג האוויר, כולל בחירה בעונה מתאימה.

אם אין לכם נטייה מוקדמת לעבר גן אירועים או אולם אירועים, וההתלבטויות רבות, אתם יכולים תמיד לבדוק אופציה ליהנות מן הטוב שבכל אחד מהם בחתונה שחלקה במקום מקורה וסגור וחלקה מתחת לכיפת השמיים. ישנם מתחמי אירועים הכוללים גן ואולם אירועים זה לצד זה, כולל אפשרות לחלוקת האירוע בין הפנים והחוץ.

חתונה במזגן: יתרונותיו של אולם אירועים

אם חיפשתם גן או אולם אירועים במרכז הארץ לעונה החמה ועוד בשעות הקשות של הצהריים, או התלבטתם בין השניים עבור אירוע בתחילת האביב בצפון הקר, ייתכן שהאפשרות לבקרת אקלים תכריע את ההתלבטויות וההיסוסים.

כשהולכים על אולם אירועים אין הפתעות – לא גשם, או ברד, לא שרב או רוחות. הזיעה לא מורחת את האיפור, והרוח והלחות לא הורסים את התסרוקת. אולם אירועים מבטיח לכם בדיוק את התנאים האידיאלים שאתם רוצים מבחינת מזג האוויר, ללא שום פשרות.

יתרון נוסף: כמובן שכל אתר שתבחרו, סגור או פתוח, אולם חתונות מסודר או חתונה בטבע, מגיע עם מראה בסיסי, נוף שהולך להיות התפאורה של חתונתכם. מהבחינה הזו, אולם אירועים הוא יותר קנווס חלק, או כזה שקל לעבוד איתו, מאשר גן אירועים או טבע, במידה והעיצוב והסגנון המושכים אתכם אינם בהכרח הולכים עם עצים, מדשאות וטבע. גן אירועים בכל זאת מכתיב אווירה מסוימת – ולא לכולם זה מתאים.

 אם אתם רוצים ללכת על מצגות או הקרנת סרט, ואם חשוב לכם שהמקום יהיה מצויד במערכות סאונד ותאורה משוכללות – אולם אירועים ייתן יותר מאשר גן אירועים, גם מבחינת ציוד וגם מבחינת איכות הסאונד שאינו מתפזר במקום פתוח. אולם סגור גם מבודד אתכם מרעשים ומטרדים חיצוניים המתרחשים בקרבת המקום, כגון אמבולנס החולף ברחוב ליד או זליגת סאונד מאירוע חוץ אחר או ממועדון ליד.

תחת חופה של כוכבים: יתרונותיו של גן אירועים

חסידיהם המושבעים של חתונות בחוץ אינם צריכים שכנוע: הם מכירים את האווירה האחרת, החופשית, המשוחררת והרומנטית שיש כאשר עורכים חתונה בשישי בצהריים בגינה פורחת או חתונת ערב בלב גן אירועים בשפלה. למי שאוהב את הסגנון הטבעי, גן אירועים יפה כבר פותר לכם חלק גדול מעבודת העיצוב, פשוט בזכות הקסם הטבעי שלו.

חתונות סתיו בגן, ובמיוחד כשאלו חתונות שישי בצהריים, נפלאות לאירועים מרובי ילדים: יש לילדים יותר מרחב להסתובב, ליהנות ולשחק, ועם תוספת של כמה משחקים או פינת ציור תשיגו שקט מבורך להורים ושעות של הנאה לזאטוטים.

בנוסף, יש בגני אירועים הרגשה אינטימית יותר. אולי בגלל האוויר הפתוח, ואולי כי אפשר לשוחח יותר בנחת, כיוון שהסאונד של המוזיקה מתפזר, ואינו רועש ומפריע לשיחות המתנהלות סביב השולחנות ובפינות הישיבה כפי שקורה לא פעם כשבוחרים אולם אירועים סגור. בגן ניתן בקלות למצוא מקום מפלט מרעש הריקודים.

כדאי גם לזכור שיש מה לעשות כנגד החשש המרכזי של מתחתנים של חתונה בטבע או חתונה בלב גן אירועים, הוא מזג האוויר: נגד שמש ישירה אפשר למתוח רשת צל או שמשיות דקורטיביות ואלגנטיות, אפשר להקל בחום בעזרת מצנני אוויר ומאווררים, ויש אולמות אירועים במרכז המציעים פתרונות לימים גשומים בנוסח אוהלי קירוי או שילוב עם מתחם מקורה סמוך. אם החלטתם ללכת על האופציה הפתוחה, היו חכמים ושאלו את צוות גן האירועים אודות הפתרונות השונים שהם מציעים לתנאי מזג האוויר השונים שעלולים להפתיע אתכם.

כדאי גם להגיע לביקור התרשמות באותו חלק של היום בו אתם שוקלים להתחתן – אם אתם רוצים חתונה בשישי בצהריים, ביקור התרשמות בגן בשעות הערב לא יחשוף בפניכם איך ייראה המקום באור יום, ואם יש בעיות מיוחדות בשעה זו שכדאי להיערך אליהן (כמו שמש ישירה על אזור ההסבה לשולחנות, למשל). אם תכירו את החסרונות במקום מבעוד מועד, תוכלו לטפל בהם מראש.

המאמר באדיבותם הרבה של:

ויה – בית לאירועים בלב הפרדסים

VIA EVENTS

עבור חתונות חורף

לא מתביישים ומחייגים לתיאום פגישה: 077-6706687

ויה הינו אולם חתונות במרכז הארץ ובשפלה

מתחם של גן ואולם יוקרתיים בנס ציונה

שמחות מפוארות, כנסים, אירועים עסקיים, חתונות שישי בצהריים, בריתות ובר מצוות

לא מתפשרים על איכות באירועים הכי חשובים של החיים

מטבח שף מהטובים ביותר בתחום השמחות בישראל, מיקום מרכזי ונוח

מתאים מאוד למחפשים מקום לחתונה בשפלה ובמרכז

מיקום מצויין על צומת בית עובד, כ-20 דקות בלבד מתל אביב

ויה בית לאירועים.תמונה באדיבות: יח"צ

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...