Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

הושקה רשת ההאבים של סיסקו במרכז הצעירים של עיריית ירושלים במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין

הושקה רשת ההאבים של סיסקו במרכז הצעירים של עיריית ירושלים במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין
קרדיט צילום: הודיה טולידאנו

ניר ברקת, ראש העיר ירושלים: "לא במקרה חונכת סיסקו את רשת ההאבים שלה בירושלים בירת החדשנות הטכנולוגית, ודווקא במרכז הצעירים של העיר. עיריית ירושלים וסיסקו, מקדמות את 'העיר החכמה', את העסקים והיזמים אל עולם הדיגיטל, ביחד אנחנו מסייעים להם להצליח באתגרים החדשים של עולם המסחר. ירושלים היא 3000 שנה של חדשנות והניסיון שלנו מלמד כי מה שמצליח בירושלים- מצליח בכל העולם"

קרדיט צילום: הודיה טולידאנו

באירוע חגיגי במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין, מנכ"ל ויו"ר סיסקו העולמית צ'אק רובינס הושק ההאב החדש של סיסקו במרכז הצעירים של עיריית ירושלים. ההאב החדש הוא חלק מרשת האבים של סיסקו ושותפיה בכל רחבי הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של ישראל, במטרה לייצר אקוסיסטם של עסקים קטנים, סטרטאפים, פרילאנסרים ועובדים מהפריפריה אשר יוכלו ללמוד, לעבוד לשתף פעולה ולספק שירותים שונים לעסקים ברחבי הארץ.

רשת ההאבים הכלל ארצית החדשה של סיסקו צפויה לצמוח כבר במהלך השנה הקרובה ל-100 האבים בפריסה ארצית רחבה וכוללים בין היתר כ – 26 האבים בירושלים, שני האבים ברמת הגולן, כעשרה האבים נוספים בנגב ועוד. עשרות ההאבים החדשים, יצוידו בטכנולוגיה מתקדמת של סיסקו ויאפשרו למשתמשים בהם לעבוד מרחוק, לפתוח מיזמים, לקבל הכשרות תעסוקתיות ממומחים הנמצאים במרכז, לייצר חיבור עם בעלי עסקים הדומים לשלהם בכל רחבי ישראל ולנטרל את המרחק הגיאוגרפי כגורם המשפיע על אפשרויות התעסוקה או ההזדמנויות העסקיות העומדות בפניהם.

ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים: "לא במקרה חונכת סיסקו את רשת ההאבים שלה בירושלים בירת החדשנות הטכנולוגית, ודווקא במרכז הצעירים של העיר. עיריית ירושלים וסיסקו, מקדמות את 'העיר החכמה', את העסקים והיזמים אל עולם הדיגיטל, ביחד אנחנו מסייעים להם להצליח באתגרים החדשים של עולם המסחר. ירושלים היא 3,000 שנה של חדשנות והניסיון שלנו מלמד כי מה שמצליח בירושלים- מצליח בכל העולם."

קרדיט צילום: הודיה טולידאנו

איתן ברזלי, ראש מינהל פיתוח עסקי וטכנולוגי: "ההאבים החדשים של עיריית ירושלים עתידים להעניק שירות חשוב לבעלי העסקים בעיר. מרחב עבודה, יצירת קשרים, קבלת כלים דיגיטליים מתקדמים, שימוש בטכנולוגית שאינן בהישג יד, הדרכות והכשרות ממיטב המומחים בתחום, שיתופי פעולה לא שגרתיים- כל מה שצריך כדי להצעיד את הכלכלה של ירושלים אל המחר."

מעבר להאבים החדשים, עיריית ירושלים פועלת בשיתוף פעולה עם חברת סיסקו להפיכת ירושלים לעיר חכמה, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, לצורך שיפור איכות החיים בעיר, שיפור השירות לתושבים ולעסקים בכלל המגזרים, הגברת הביטחון והבטיחות בעיר ושיפור היעילות התפעולית.

הטכנולוגיה שתוטמע בעיר עתידה להעניק לתושבים שורה ארוכה של שירותים דיגיטליים מתקדמים, כגון רשת WIFI עירונית במרכז העיר, מערכת תקשורת ומצלמות שינוטרו ע"י מערכת שליטה ובקרה מרכזית לניהול עיר חכמה. המצלמות יבצעו אנליטיקה של צילומי הווידאו לצרכי 'עיר בטוחה', חניה יעילה והסדרת תנועה, וזאת על מנת להקל על העומס התחבורתי. עוד יינתנו לתושבי העיר שירותים דיגיטליים בספריות העירוניות, אפליקציות לטובת העסקים, התושבים והתיירים ובהמשך יתרחבו הפרויקטים גם למערכת החינוך בעיר, במטרה לאפשר תכניות לימוד ייעודיות ומתאימות למאה ה- 21.

בירושלים פועלות כיום מעל 600 חברות טכנולוגיה, 15 מאיצים וחממות ליזמים (האב), 18 גופי השקעה, 350 אירועים שנתיים, ואלפי עובדי הי-טק. תוך 4 שנים בלבד הכפיל את עצמו מספר הסטארט-אפים בבירה. כמו כן נרשם זינוק מ- 70 מיליון דולר השקעות בשנת 2012, ל- 272 מיליון דולר ב- 2015. לפני שש שנים בלבד פעלו בירושלים בקושי 200 חברות הייטק, כיום המספר גדל פי שלושה, ודו"ח ארגון Startup Genome לשנת 2017, הציב את ירושלים במקום ה-21 ברשימת הערים המובילות בדירוג החדשנות והערים התומכות בהקמת סטארט-אפים בעולם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן" מתרחבת ופותחת סניף בירושלים בהשקעה של כ – 1 מיליון ₪
 רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן", מקבוצת גרג, מתרחבת ופותחת בימים...
יפן בירושלים הארוקון 2024 - כנס האנימה והמנגה הגדול בישראל יתקיים בפורים בבנייני האומה
במעמד שגריר יפן בישראל השנה יוענקו פרסים לאוהבי אנימה צעירים...
עדלאידע הילדים של ישראל בירושלים, יוצאת לדרך בהפנינג שמח, שיכלול תהלוכות בובות ענק שעוצבו ונבנו ע"י מוסדות התרבות וילדי ירושלים, למען כל עם ישראל ובסימן אחדות העם
את שיירת בובות הענק יוביל בראש מיצג סמל החטופים 25.3.2024, ט"ו...
פורים ב׳דנוור׳ סטייק האוס, אוכל משובח לצד אווירה שמחה
במסעדת ״דנוור סטייק האוס״ הכשרה למהדרין יחגגו את פורים ב-24.03...
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
בנייני האומה חוזרים לפעילות מלאה: מגוון מופעים ופעילויות ב'במת האומה' - חגיגה תרבותית של מוזיקה וקולינריה - פברואר מרץ 2024
בנייני האומה מעדכנים - חוזרים לפעילות מלאה כולל כנסים, ארועים...
הישג משמעותי לירושלים: הפועל לב ירושלים עלתה לחצי גמר גביע המדינה
הפועל לב ירושלים, קבוצת הנשים המרעננת של ליגת העל, עלתה...
הפועל לב ירושלים פותחת את ההרשמה לאקדמיה לכדורסל נערות בחוות הנוער הציוני
למועדון כדורסל הפועל לב ירושלים פרויקט ייחודי לפיתוח שחקניות כדורסל...
גבר בשנות ה-20 נרצח, צעירה נפצעה קשה, ו- 4 פצועים בינוני בפיגוע ירי בכביש מעלה אדומים ירושלים. בנוסף פונו מהזירה אישה שנחבלה ו-4 נפגעי חרדה
הבוקר בשעה 7:29 התקבלו קריאות רבות במוקד החירום 101 של...
13 אותות הוקרה לאזרחים בדואים שהצילו יהודים במהלך ה-7 באוקטובר
במוזיאון ידידי ישראל בירושלים התקיים אתמול ארוע הוקרה ראשון מסוגו,...