Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

הפרט החשוב ביותר בתכנון הבריכה הפרטית

הפרט החשוב ביותר בתכנון הבריכה הפרטית
תמונה באדיבות: pixabay

רבים מאיתנו חולמים על היום שבו נגור בדירת גן או בבית פרטי עם חצר גדולה, ושם, בין העצים והמדשאה הירוקה נציב בריכה פרטית קטנה. אנחנו מצליחים לדמיין את מיטות השיזוף, את פינת הישיבה ואת המתקנים המתנפחים שיצופו על המים בזמן שהילדים משתכשכים להנאתם. החלום הזה בהחלט נפלא ומיוחד, ורבים גם מצליחים להגשים אותו. היום, כשהבריכות נגישות הרבה יותר בזכות מחירים אטרקטיביים וחומרים שמאפשרים לנו להוזיל עלויות וליהנות מכל הטוב הזה, אפשר לשדרג את איכות החיים בקלות. מצד שני, הבריכה הביתית דורשת מאיתנו גם היערכות בהתאם, ובעיקר היא מחייבת תכנון והתקנה של כיסוי בריכה. למה צריך אותו ואיך עושים את זה?

כיסוי איכותי מספק הגנה מרבית

אם המטרה שלכם היא לספק לילדים מקום שבו יוכלו להתקרר בימי הקיץ הלוהטים וגם לבלות עם החברים, אתם זקוקים גם לפתרון שיבטיח להם הגנה מרבית כשאתם לא בסביבה. למשל, אם הם משחקים בחצר כשהבריכה כלל לא בשימוש, בזמן שאתם משוחחים בטלפון או מכינים ארוחת ערב, מה יקרה אם אחד הילדים ירוץ אחר הצעצוע שנפל אל המים? כפי שאתם בוודאי מבינים, כיסוי לבריכה הוא – מעל הכל – אמצעי הגנה שאין לו תחליף. הבחירה בכיסוי חזק ויציב תעזור לכם לשהות בבית בראש שקט הרבה יותר, כאשר וולף כיסויים לבריכות שחיה היא דוגמה טובה לחברה שמציעה את השילוב האידאלי בין איכות, חוזק, בטיחות וחיסכון כלכלי משמעותי.

איך הכיסוי יחסוך לכם כסף?

דיברנו על בטיחות והזכרנו גם הפן הכלכלי. אתם בטח תוהים איך פריט שעולה לכם כסף (אבל לא מייצר אותו) אמור לחסוך לכם. התשובה פשוטה: התקנת הכיסוי חוסכת לכם את הצורך למלא את הבריכה לעיתים קרובות, שכן הוא מונע את אידוי המים. כשהמים לא מתאדים – המפלס נותר כמעט זהה מדי יום ביומו, וזה חיסכון אדיר במים. בנוסף, הכיסוי שומר על המים חמימים ונעימים כל השנה. אם אתם אוהבים לשחות במים מחוממים זה בדיוק הפתרון עבורכם, והוא יחסוך לכם את הצורך לחמם אותם בעצמכם (ולצרוך חשמל). דרך אגב, הנקודה הזו חשובה למי שרוצה להאריך את עונת הרחצה ולשמור על הכושר גם כשבחוץ קריר יותר.

מגוון רחב של סוגי כיסויים

חשיבותו של כיסוי הבריכה אינה מוטלת בספק, בעיקר בכל הקשור לבטיחות אבל בהחלט יש לו גם יתרונות נוספים כמו חיסכון כלכלי או שמירה על בריכה נקייה, ללא אבק או לכלוך שמתעופף אל המים שלכם. השאלה העיקרית כעת היא איזה כיסוי יתאים לכם, וישנם היום סוגים שונים של כיסויים. השיטה הידנית היא הזולה יותר אבל גם זו שתדרוש מכם קצת יותר עבודה. כיסוי חשמלי נחשב ליציב וחזק יותר, והוא אידאלי לבריכות קטנות וביתיות, בעוד כיסוי הידראולי הוא פתרון מושלם לבריכות גדולות מאוד (למשל במתחמי בריאות וכושר).

תמונה באדיבות: pixabay

איך בוחרים?

עם מגוון כיסויים ושלל עיצובים, דגמים ואפשרויות זה בהחלט קל ללכת לאיבוד. כדי שתעשו את זה נכון ותימנעו מטעויות, הקפידו לבחור בחברה מקצועית ואמינה שתסייע לכם בבחירת הכיסוי הנכון, בהתקנה מדויקת וגם באחריות ובשירות לכל אורך הדרך, אם אי פעם תזקקו לתיקון, ליטוש או החלפת חלקי חילוף כאלה ואחרים. אם המטרה היא לשמור על שלומם של הילדים ושל חיות המחמד, בוודאי שאין מקום לפשרות. רק שירות ברמה הגבוהה באמת יספק לכם שקט נפשי ויאפשר לכם לישון טוב בלילה, וכדי שתוכלו להשלים כמה בריכות בבוקר כדאי שהשינה שלכם תהיה טובה וארוכה, לא?

 

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...