Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

טרנד חם בישראל 2018: מיתוג חתונות ייחודי בבית דפוס

טרנד חם בישראל 2018: מיתוג חתונות ייחודי בבית דפוס
צילום יחצ

פעם חתונה הייתה רק חתונה. היום זה כבר לא תמיד מספיק. אם בעבר מיתוג היה נחשב עולם תוכן השייך למגזר העסקי באופן בלעדי, היום שיטות מיתוג מתוחכמות זלגו להן אט אט לכלל תחומי החיים שלנו. עם עליית חכמת ההמונים לשלטון, הקהל הרחב למד ליישם את מיטב הטכניקות והתחבולות של המשווקים הטובים בארץ, ולהביאן לידי ביטוי בכל, אפילו בז׳אנר הנוצץ והתחרותי של שמחות בכלל וחתונות בפרט. על חתונות, מיתוג אירועים ו… בתי דפוס.

צילום יחצ

מה זה מיתוג חתונה ומי צריך את זה בכלל?

העולם איכשהו תמיד מתחלק לשניים. גם הפעם, חלק אחד מותר מהשני. כמובן שאנו מדברים על החלק שטורח למתג את החתונה שלו, לעומת החלק שלא. אין הדבר אומר כי חתונה לא ממותגת הנה פחות טובה או איכותית, פחות מוצלחת או מושקעת. זוהי ממש לא כוונת המשורר, לא המסר אליו אנו חותרים. זהו איננו טריק שיווקי שמטרתו למכור לכם עוד שירות בחבילה הכבדה ממילא של תכנון כל חתונה באשר היא. אם ננסה להסביר בפשטות, מיתוג חתונה הנו חוט השני העובר ומקשר בין כלל חלקי הפאזל, זה שיגרום לחתונה שלכם להתבלט ולהיזכר, ומכאן יתרונו היחסי. חתונה ממותגת היא חתונה בעלת אופי, בעלת ערכת נושא, בעלת מאפיינים ייחודיים ואחידים השבים ונשנים בעקביות לאורך כלל שלבי ההפקה המורכבת מאליה. אז איך בית דפוס בירושלים יכול לעזור לכם למתג גם את החתונה שלכם?

מה הקשר בין מיתוג חתונה לבית דפוס

זה אולי יפתיע רבים מכם, אך בתי דפוס הם אולי הספק הכי יעיל והכי פחות צפוי ברשימת הספקים החיוניים לחתונה, רשימה שרק הולכת ומתארכת עם הזמן, ככל שתעשיית החתונות המשומנת היטב הולכת ומשתכללת. אי שם במעלה רשימת המטלות האינסופית, מקום אחד לצד שמלכת כלה ומאפרת, מיד אחרי קייטרניג, דיג׳יי וצלם, בית דפוס תופס לאיטו מקום של כבוד ויוצר לו מוניטין הולך ועולה. הסיבה לכך טמונה באופן בלעדי בחשיבותו העולה של מיתוג אירועים, וביתרונו היחסי של בית דפוס רציני במתן מענה כולל בדמות חליפה מלאה התפורה לפי צרכי הלקוח. החל בבחירת ערכת נושא כוללת אשר תעניק מעטפת ומעין ״סיפור עלילה״ לחתונה כולה, דרך עיצוב כרזת “SAVE THE DATE”, מעטפות ייחודיות והזמנות חתונה התואמות כמובן לערכת הנושא הנבחרת, ועד להפקת אקססוריז מקוריים ואביזרי צילום לחתונה שהם רק שלכם, בית דפוס הוא המקום בו תמצאו את כל מבוקשכם תחת קורת גג אחת, בקלות ובנוחות.

מוצאים את בית הדפוס הנכון למיתוג חתונה

אז הסכמנו שמיתוג הוא חשוב. וגם אנחנו רוצים למתג את החתונה שלנו. אבל איך עושים את זה בפועל? לצורך כך נפשיל שרוולים וניגש למלאכה. ראשית, נאפיין את בית הדפוס הנכון בשבילכם. זהו בית דפוס גדול ומוביל, לא בהכרח במובן הפיזי של המילה, אלא ברמת הציוד שהוא מפעיל ובאיכות ההדפסה שהוא מייצר. בית דפוס שכזה מסוגל לקבל הזמנות בכמויות קטנות עד בודדות, הנו משתמש בטכנולוגיות חדשניות ובציוד דיגיטלי המהווה את חוד החנית בתעשיה. בנוסף לכל זאת, בכדי להעניק לכם, הזוגות המאושרים, חבילת שירות הוליסטית לחתונה הכי מוצלחת השנה, בית הדפוס מעסיק מעצבי בית אשר מספקים שירותי ייעוץ ומענה אישי תמורת תשלום נוסף, למקרה שאלו יידרשו. עדיין תוהים איך בית דפוס בירושלים יכול לעזור גם לכם למתג את החתונה שלכם? בשלב זה כלל התשובות והמידע המבוקש אמורים להיות כבר בידכם. הכדור במגרש שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה
עורך דין תעבורה בירושלים מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה...
תהליך מיוחד לטיפוח העור
טיפול פיגמנטציה בפנים הוא תהליך מיוחד לטיפוח העור שמטרתו להפחית...
רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן" מתרחבת ופותחת סניף בירושלים בהשקעה של כ – 1 מיליון ₪
 רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן", מקבוצת גרג, מתרחבת ופותחת בימים...
רשת מחסני השוק משיקה את סניף "מחסני השוק בשבילך"- הפורמט השכונתי שלה בפסגת זאב-ירושלים, בהשקעה של מיליוני שקלים
סניף "מחסני השוק בשבילך" בפסגת זאב ירושלים, יושק בתחילת אפריל...
מגילות אסתר: מתנה מיוחדת לכל אירוע
מגילת אסתר היא אחת מחמש המגילות הנכללות בתנ"ך. היא מספרת...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
עסקאות מקרקעין – ההיבט המשפטי
עורך דין המתמחה בעסקאות מקרקעין, בעיקר ברכישת דירות, הוא נכס...
מאמנת כושר אישית בירושלים - אימוני כושר אישיים בכל הרמות! 
מציאת מאמנת כושר אישית המתאימה לכם יכולה להיות משנה משחק...
אילו מצבים נחשבים לנהיגה ללא רישיון
אחד התנאים הבסיסיים לעליה על הכביש ונהיגה הוא שישנו רישיון...
כל מה שצריכים לדעת על עמדות טעינה לרכבים חשמליים
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר מושפע ממגוון גורמים, לרבות...