Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

נחלות למכירה – היכן אנחנו יכולים למצוא אותן

נחלות למכירה – היכן אנחנו יכולים למצוא אותן
תמונה באדיבות: pixabay

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשמוע יותר ויותר על אנשים אשר מחפשים ורוכשים נחלות קרקע במקומות שונים. מדובר בנחלות חקלאיות אשר מוצעות למכירה בגדלים שונים, במיוחד באזור השרון והצפון, אך גם באזורים נוספים בארץ.הרעיון של נחלות למכירה הוא יחסית חדש, אף על פי שתמיד יכולנו למצוא אדמות  אשר מוצעות למכירה.

החידוש הוא, שכיום אפשר למצוא אדמות חקלאיות אשר מוצעות למכירה ובכך אנחנו יכולים ליהנות ממגוון רחב יותר של אפשרויות מאשר בעבר. עד שנות התשעים המדינה לא הפשירה אדמות, בטענה שמדובר באדמות מדינה יקרות, אך בעקבות שינויים חברתיים וכלכליים היא החלה להפשיר ואז הקרקעות עברו הפרטה והוצעו למכירה על ידי גורמים שונים.

השאלה שלא מעט אנשים שואלים היא, היכן אפשר למצוא נחלות למכירה. לא מדובר לגבי אזורים בארץ אלא מי מציע נחלות למכירה, דרך מי אפשר לבצע עסקאות בנושא, כיצד אפשר לרכוש נחלות שכאלה.

לפני שנציג מספר גורמים שמתעסקים בזה, חשוב לומר שמתחילת העשור אנחנו יכולים לראות לא מעט פרסומים בנושא בתקשורת וכן אנחנו מקבלים לא מעט הודעות SMS בנושא. חשוב מאוד לא להתפתות לכל מודעה ולא למהר לענות לכל פרסום. הרבה פעמים מדובר על קרקעות ונחלות שלא ניתן לרכוש או שאינן כפי שהן מפורסמות.

לכן מוטב לעבוד עם אנשים שמתמחים בנושא, גורמים שמכירים את התחום ואנחנו יכולים לסמוך עליהם שהעבודה איתם תהיה הגונה, בטוחה וחוקית.

תמונה באדיבות: pixabay

מי מציע נחלות למכירה

בראש ובראשונה, מתווכים. מדובר על מתווכים וחברות תיווך שמתעסקות במכירת נכסים וכן נחלות למכירה. אלה יכולים להיות מתווכים שעובדים ישירות עם המוכרים ועוזרים להם בשיווק ובמכירה של הנחלות, וכן אלה יכולים להיות מתווכים שאנחנו נבחר לעבוד איתם והם יחפשו עבורנו מוכרים.

חשוב לציין, הרבה פעמים העמלות שהם ייקחו, יכולות לעלות לנו לא מעט אך אין ספק שזה משתלם מאחר וזה חוסך מאיתנו את כל הטרחה המיותרת בכך שאנחנו צריכים להשקיע בחיפוש ארוך אחר הנחלה שמתאימה לנו.

אופציה נוספת, אנחנו יכולים לפנות אל מושבים, כפרים או מועצות אזוריות ולברר דרכן האם יש מי מבין תושבי המקום אשר מציע נחלה למכירה. לעיתים הדברים נשמרים בין חברי המקום ומי שמעוניין למכור, מעדיף שלא כל אחד יגיע אליו ורק אם הוא יקבל הצעה טובה הוא אכן ייענה לביצוע העסקה. לכן אנחנו צריכים להיות אקטיביים בנושא ולחפש בעצמנו דרך המועצות והיישובים.

אופציה אחרות, ישנן חברות וגורמים פרטיים שמתמחים בכל מה שקשור למכירת נחלות. מדובר על גורמים שעוסקים אך ורק בתחום זה. אפשר לפנות אליהם ולברר אצלם, האם הם מכירים, האם הם עובדים עם גורמים מתוך האזור בו אנחנו מחפשים לקנות נחלה. ייתכן וזה יעלה לנו כסף אך שוב, זה יחסוך לנו לא מעט זמן וטרחה.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שני פרויקטים בשותפות הקבוצות בית ירושלמי ויובלים אושרו להפקדה ע"י הוועדה המחוזית לתכנון ובניה בירושלים בתוך זמן שיא של כ- 4 חודשים בלבד
מדובר בפרויקטי פינוי בינוי להקמת 450 יח"ד חדשות ב-2 פרויקטים...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
קבוצת בית ירושלמי תקים מגדל בן 30 קומות מעורב שימושים בכניסה לעיר- בית הכרם
הוועדה המחוזית נתנה תוקף לפרויקט "פני העיר" בבית הכרם הכולל...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
איזור מגורים עם מחויבות לפיתוח ירוק ובר קיימא
דירות למכירה בהרצליה הירוקה המערבית בולטות כאזור מגורים מוביל המשלב...
דירות בנופים מרהיבים של הסביבה
דירות למכירה בנווה שאנן חיפה מייצגות פלח ייחודי בשוק הנדל"ן...
סקיצות חלוקה בחישוב מדויק
עולם הסקרים והמיפוי עבר כברת דרך ארוכה עם התקדמות הטכנולוגיה....
אשטרום החלה בשיווק פרויקט קריית היובל ירושלים
בפרויקט 396 דירות חדשות להשכרה ארוכת טווח ואכלוס מידי, רבע...
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...