Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

עבודה בקנדה לחיילים משוחררים ולסטודנטים

עבודה בקנדה לחיילים משוחררים ולסטודנטים
(צילום באדיבות pixabay)

אחת המדינות הנחשבות לידידותיות ביותר לישראל היא קנדה, יש בה שלל אפשרויות תעסוקה המתאימות לחיילים משוחררים ולסטודנטים.

(צילום באדיבות pixabay)

חיילים משוחררים וסטודנטים רבים הבינו זה מכבר כי רק באמצעות עבודה בחו"ל הם יוכלו לחסוך כסף רב למטרות שונות כמו מימון שכר לימוד, מימון טיול ארוך בעולם, רכישת רכב פרטי וכדי לרכוש בבוא היום דירה. ההחלטה לעבוד בחו"ל קוסמת לצעירים רבים בארץ מאחר ובישראל קשה לחסוך כסף בצד בגלל יוקר המחיה והשכר הנמוך. מעבר לכך, עבודה בחו"ל מאפשרת לשלב בין עבודה רווחית עם אפשרות לשכר גבוה, לבין טיולים ומגורים במדינה מערבית מתקדמת וחיי לילה סוערים.

אחת המדינות הנחשבות לידידותיות ביותר לישראל היא קנדה, יש בה שלל אפשרויות תעסוקה המתאימות לחיילים משוחררים ולסטודנטים. ניתן להגיע למדינה כדי לעבוד תקופה קצרה או ארוכה, עם זאת חשוב להבהיר כי עבודה בקנדה מחייבת מוטיבציה גבוהה, נכונות לעבוד קשה, חריצות, התמדה וסבלנות.

מגוון אפשרויות תעסוקה בקנדה
קנדה היא מדינה מערבית מתקדמת ומפותחת, המדינה זקוקה לעובדים רבים בכל ענפי התעשייה והמסחר. קנדה ידועה בערים גדולות ומודרניות כמו טורונטו, ונקובר, קוויבק, אוטווה ועוד. במדינה יש שתי שפות רשמיות- אנגלית וצרפתית, לכן בעת חיפוש עבודה כדאי לבדוק איזה שפה שגורה בפי המקומיים כדי להסתדר במקום.

בין העבודות הפופולרית בהן חיילים משוחררים וסטודנטים צעירים יכולים להשתלב ניתן למנות אפשרויות תעסוקה כגון עגלות מכירה של מוצרים שונים, לרבות קוסמטיקה, עבודה בחנויות בוטיק יוקרתיות הממוקמות במרכזי קניות גדולים ומובילים, מגוון תפקידים בענף המלונאות, עובדי מטבח ומסעדות (מלצרים, טבחים, ברמנים, מנהלים וכו'), מפעילי ציוד מכני כבד, נהגי משאיות ואוטובוסים, הובלות, אינסטלטורים, עובדי בנייה ושיפוצים, מיזוג אוויר, עובדי חקלאות ועוד.

כמו כן, חיילות משוחררות וסטודנטיות יכולות לעבוד כאופר במשפחות של ישראלים שהיגרו לקנדה או עובדים בתנאי רילוקיישן, שמירה על ילדים אצל משפחות יהודיות שחיות בערים המרכזיות בקנדה ומעוניינות להעסיק ישראליות, לימוד אנגלית ועוד. חיילים משוחררים וסטודנטים בעלי רקע פיקודי בצבא יכולים להשתלב במשרות מכניסות בתחום האבטחה, שמירה וכדומה.

יש עוד מבחר גדול של אפשרויות עבודה בקנדה לחיילים משוחררים ולסטודנטים, עם זאת אחת האופציות המשתלמות ביותר היא ללא ספק עבודה במכירות. ניתן להשתלב בצוותים של חברות המפעילות עגלות מכירה, העגלות ממוקמות במיקומים מרכזיים ונדרשים כישורי מכירה גבוהים כדי להצליח. בעגלות מכירה מוכרים שלל מוצרים כמו מוצרי קוסמטיקה, יופי וטיפוח מים המלח, מוצרי קוסמטיקה של חברות ישראליות מוכרות, צעצועים, מוצרי אלקטרוניקה, ציורים ועוד.

בשנים האחרונות החלו חברות ישראליות להפעיל חנויות בוטיק במרכזי קניות גדולים ופופולריים בהם מוכרים מוצרים יוקרתיים ואיכותיים. חיילים משוחררים וסטודנטים יכולים להשתלב בעבודות אלה וליהנות משכר גבוה ומאפשרות לחסוך הרבה כסף בזמן קצר יחסית. לרוב, מקבלים העובדים שכר בסיסי ואחוזים גדולים מכל מכירה, בנוסף הם עוברים הכשרה מקצועית ומקבלים ליווי מלא לכל אורך הדרך. העובדים זוכים גם לתנאים טובים הכוללים לינה ומגורים בדירות מפוארות עם צעירים נוספים מישראל.

חוויה מדהימה לכל החיים
עבודה בקנדה לחיילים משוחררים ולסטודנטים מהווה אופציה משתלמת כלכלית וחוויה מדהימה ובלתי נשכחת לכל החיים. יש סטודנטים שחוזרים כל שנה לעבוד בקנדה בחופשת הקיץ הארוכה כדי לחסוך כסף למימון שכר הלימוד ולמחיה. חיילים משוחררים יכולים לעבודה בקנדה וליהנות מעבודה משתלמת ומאתגרת עם צעירים אחרים ומבילויים משותפים בברים, במסעדות, במועדונים וכמובן לצאת לטיולים ברחבי המדינה העצומה בגודלה.

קנדה היא אחת המדינות הגדולות בעולם, יש בה שמורות טבע מדהימות, נופים קסומים, הרים עם יערות עד, אגמים, קרחונים, פסגות מושלגות, חופי ים ושלל אטרקציות נוספות. המקומיים מסבירי פנים וידועים כאוהבי מדינת ישראל, יש גם קהילה יהודית גדולה ומפותחת במדינה, וכדאי לדעת כי בחורף קר במדינה בגלל מיקומה הצפוני.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...