Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

עוברים דירה? שני השירותים שאתם חייבים להכיר

עוברים דירה? שני השירותים שאתם חייבים להכיר
ארגזים חדשים. צילום באדיבות: pixabay

מעבר דירה יכול להיות קשה, מעיק ומתיש, אבל הוא יכול להיות גם חוויה נעימה שמגדילה את הציפייה מהמעבר לדירה החדשה, כמו הרפתקה כיפית שכל המשפחה יוצאת אליה. ההבדל הוא בגישה כמובן, אבל גם בהתארגנות הנכונה על כל הפרטים, גדולים כקטנים ובמציאת פתרון  מהיר לכל בעיה שעלולה לצוץ. ביקשנו מהצוות המקצועי של "תיבת נוח", המתמחים בפתרונות אחסנה, לספר לכם על  שני השירותים שרוב האנשים לא מכירים אך חשוב שתכירו כדי להפוך את כל הבלגן לקצת יותר מאורגן, ואת המעבר מקשה להרבה יותר נוח.

ארגזים חדשים. ילום באדיבות: pixabay
ארגזים חדשים. ילום באדיבות: pixabay

אחסון תכולת הדירה
בדרך כלל, רוב האנשים שעוברים דירה פשוט אורזים ועוברים, בלי להיתקל בבעיות מיוחדות המעכבות את המעבר בצורה משמעותית. אבל תקלות קורות, לצערנו, ואנחנו נתקלים בהרבה מאוד אנשים שחוו בעיות שונות במעבר הקשורות לאי-פינוי של הדירה החדשה בזמן ובעיות הקשורות במחסור של שטח אחסנה של תכולה קיימת. זה קורה בעיקר במעבר לדירות חדשות, כשמתגלה ברגע האחרון שלא ניתן לעבור לדירה בגלל אי מסירת המפתח בזמן, ליקויים  משמעותיים שהתגלו ברגע האחרון וסיבות שונות נוספות, אך עלול לקרות גם בדירות יד-שנייה בגלל עיכוב בפינוי של הדיירים הקודמים, למשל, או עיכוב בעבודות השיפוצים המתבצעות בדירה לקראת המעבר. במקרים כאלה בעלי הבית עשויים למצוא את עצמם אובדי עצות: את הבית הישן עליהם לפנות ואל הבית החדש אינם יכולים לעבור.

סידורי הלינה הם פחות בעיתיים וניתן למצוא פתרון, גם אם הוא כרוך בתשלום. אם זה באשמת הקבלן תוכלו לדרוש ממנו את התשלום על בית המלון הזמני, ואולי יש לכם משפחה שתוכל לארח אתכם לזמן מה, אבל מה עושים עם תכולת הבית?

השירות שחשוב שתכירו במקרים כאלה הוא שירותי אחסון לתכולת דירה. הכל כבר ארוז, או אמור להיות ארוז, ואם הוא לא ארוז תוכלו לארוז אותו בזריזות בעצמכם או בעזרת שירותי אריזה, וכל מה שנשאר זה פשוט להעביר את תכולה הדירה למחסן למשך הזמן הנדרש. רוב האנשים אינם מודעים לשירות הזה, כפי שכבר ציינו, אך כדאי שהוא יהיה לכם בראש כאפשרות במקרה שדברים ישתבשו ברגע האחרון.

מתי עוד צריך לאחסן את תכולת הדירה?
לפעמים הצורך באחסון תכולת הדירה דווקא לא מגיע בהפתעה אלא ידוע מראש, כמו במקרה של שיפוצים בבית, לדוגמא, כשיש צורך לפנות את הרהיטים, או לפחות את חלקם, או במקרה שידוע מראש שישנו פער של זמן בין פינוי הדירה הישן לכניסה לדירה החדשה. כן, גם זה קורה, ובמקרים כאלה שירותי אחזון התכולה הם בדיוק מה שאתם צריכים.

מה כולל שירות אחסון התכולה של "תיבת נוח"?
חברת תיבת נוח המספקת שירותי אחסון תכולת דירה
מאפשרת לכם לשכור חללי אחסון בגדלים שונים, לפרקי זמן שונים, בחללים שנבנו מראש כמחסנים, כך שהם מתאימים לכך בדיוק ותוכלו ליצור התאמה מלאה בין כמות התכולה שעליכם לאחזן לגודל המחסן ולחסוך בעלויות האחסון. מתקני האחסון שלנו מאובטחים בחומה היקפית, מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה ומוקד שמירה 24/7, ונמצאים במיקומים נוחים בפריסה ארצית, כדי לחסוך בעלויות השינוע וההובלה אל המחסן וממנו. כל מתחמי האחסנה שלנו מצוידים ברישיונות הנדרשים מכל הגופים הרלבנטיים, ובמתחם ישנו שירות אחזקה הכולל הדברה יזומה ומערכות מתקדמות לגילוי עשן ואש ולטיפול בשריפות, וכן ביטוח תכולה מלא לכל הפריטים המאוחסנים אצלנו.

שירותי אריזה ואספקת חומרי אריזה
אם אתם מאלה שהולכים לחפש ארגזים בסופר כשאתם צריכים לעבור דירה, כדאי שתפסיקו עם זה ותצטרפו לכמויות ההולכות וגדלות של אנשים שמזמינים חומרי אריזה מחברת ההובלות או מספקים עצמאיים. זה נוח, זה זול, וזה הרבה יותר הגייני ובטוח לארוז את הדברים שלכם בארגזים נקיים וחזקים במיוחד שמיועדים להעברת דירה ולא למלפפונים או טחינה.  למתקדמים כדאי להיעזר גם בשירותי אריזה, שהופכים את כל נושא האריזה לנוח ופשוט, בעיקר אם אתם מתקשים בכך.

כיום יותר מתמיד, ישנם שלל שירותים שמטרתם להקל עליכם את מעבר הדירה – החל מהשוואת מחירי הובלות, דרך אספקת חומרי אריזה עד הבית ועד לשירותי אחסון תכולת דירה. לפני כל מעבר דירה, אנו ממליצים לפנות מעט זמן על מנת להכיר את השירותים הללו שחלקם לפחות יכולים להפוך את המעבר לזול וטוב הרבה יותר.

 

 

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...