Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

צילומי משפחה בפסח

צילומי משפחה בפסח
צילומיo בפסח.צולם על ידי פוטופרי באדיבות WEBSEM

עוד מספר ימים הילדים יוצאים לחופשה ארוכה ואנו כהורים תוהים כמדי שנה איפה לטייל עמם ובעיקר איך להעסיק אותם במהלך חופשת הפסח כדי שלא יהיו דבוקים למסכים. פסח מסמל את תחילת האביב, אחרי החורף הקר והגשום שמורות הטבע מתמלאות במרבדי פרחים, ואין כמו טיולים רגליים כדי להכיר את המדינה וליהנות ממרחבי הטבע הפתוחים. בנוסף, לא תמיד צריך להרחיק מהבית כדי ליהנות מיום כיף משפחתי ומפעילות מגבשת וייחודית. בפסח אפשר לתאם יום צילומים לכל המשפחה בסטודיו מאובזר וחדשני המציע תיעוד מקצועי של הסיפור המשפחתי שלכם מבעד לעדשת המצלמה.

חוויה מגבשת לכל המשפחה

כל משפחה צוברת חוויות משותפות וייחודיות, בטיולים, בחופשות בארץ ובחו"ל, באירועים שונים וכיוצא בזה. לכל משפחה סיפור ייחודי ומקורי, לכן כדאי אחת לכמה זמן להגיע ליום צילומים בסטודיו מאובזר כדי לתעד את השינויים החלים בהרכב המשפחתי וליהנות ממזכרת מרגשת לכל החיים. את התמונות שומרים באלבום משפחתי המהווה תיעוד מקורי ומרגש, בכל אירוע בבית ניתן לעיין באלבום ולהיזכר ברגעים קסומים בחיים.

צילומיo בפסח.צולם על ידי פוטופרי באדיבות WEBSEM

צילומי משפחה הם חוויה נפלאה ומגבשת, את האלבום ניתן להתחיל עם צילומים מתקופה ההריון, לאחר מכן כדאי לתעד בסטודיו את התינוק הרך שהצטרף למשפחה ולאחר מכן לצלם את שאר הילדים שנולדו ולתעד איך המשפחה התרחבה עם השנים, בהמשך הדרך הצילומים יכללו גם תמונות משפחתיות עם הנכדים ואפילו עם הנינים.

יום כיף בסטודיו לכל המשפחה

יום צילומים בסטודיו אורך כשעה וחצי, במהלכו בוחרים יחד עם הצוות קונספט ייחודי המתאים למאפייני המשפחה. יש בסטודיו אביזרים שונים אך כדאי להביא גם מהבית אביזרים שהילדים אוהבים כמו בובות, דובי, מכונית על שלט רחוק וכדומה. כמו כן, אין לשכוח להביא בגדים להחלפה, במיוחד אם יש תינוק ומעוניינים לצלם גם צילומי ניו בורן או צילומי קייק סמאש.

הילדים נהנים להצטלם ולעשות פוזות לפני המצלמה, במהלך היום מצלמים כל אחד מבני המשפחה לבד וגם יחדיו. לאחר מכן בוחרים את התמונות היפות והמעניינות ביותר, ניתן לפתח לפחות תמונה אחת לגודל של פוסטר או כל גודל אחר, את הצילום המשפחתי המרהיב אפשר למסגר ולתלות על הקיר. התמונות הטובות ביותר עוברות ליטוש ולאחר מכן צוות הסטודיו מפתח אותן ומכין אלבום משפחתי מעוצב וייחודי.

פעילות נפלאה לפסח

בפסח יש שפע אטרקציות ואפשרויות בילוי לכל המשפחה, בין אטרקציה אחת לאחרת כדאי להקדיש גם יום אחד לטובת צילומי משפחה בסטודיו. חשוב לציין כי הסטודיו מציע אווירה חמה ונעימה, המקום ידידותי לילדים, והציוד המקצועי מלהיב את הקטנטנים שמתחילים לפזז מול המצלמות ולעשות פוזות משעשעות. מומלץ להביא עמכם כיבוד קל וכמה צעצועים שהילדים אוהבים כדי להעסיק אותם בין צילום לצילום. בסיום יום הצילומים הילדים חוזרים לביתם נלהבים ונרגשים וכולם ממתינים לראות כיצד יצאו התמונות, לכן כדאי לדעת כי מקבלים דיסק עם כל התמונות שצולמו בסטודיו ואפשר להעלות את היפות ביותר לפייסבוק ולאינסטגרם.

קראו עוד בנושא צילומי משפחה בסטודיו

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
יפן בירושלים הארוקון 2024 - כנס האנימה והמנגה הגדול בישראל יתקיים בפורים בבנייני האומה
במעמד שגריר יפן בישראל השנה יוענקו פרסים לאוהבי אנימה צעירים...
עדלאידע הילדים של ישראל בירושלים, יוצאת לדרך בהפנינג שמח, שיכלול תהלוכות בובות ענק שעוצבו ונבנו ע"י מוסדות התרבות וילדי ירושלים, למען כל עם ישראל ובסימן אחדות העם
את שיירת בובות הענק יוביל בראש מיצג סמל החטופים 25.3.2024, ט"ו...
פורים ב׳דנוור׳ סטייק האוס, אוכל משובח לצד אווירה שמחה
במסעדת ״דנוור סטייק האוס״ הכשרה למהדרין יחגגו את פורים ב-24.03...
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
בנייני האומה חוזרים לפעילות מלאה: מגוון מופעים ופעילויות ב'במת האומה' - חגיגה תרבותית של מוזיקה וקולינריה - פברואר מרץ 2024
בנייני האומה מעדכנים - חוזרים לפעילות מלאה כולל כנסים, ארועים...
הישג משמעותי לירושלים: הפועל לב ירושלים עלתה לחצי גמר גביע המדינה
הפועל לב ירושלים, קבוצת הנשים המרעננת של ליגת העל, עלתה...
הפועל לב ירושלים פותחת את ההרשמה לאקדמיה לכדורסל נערות בחוות הנוער הציוני
למועדון כדורסל הפועל לב ירושלים פרויקט ייחודי לפיתוח שחקניות כדורסל...
"אשרי האיש" תערוכת תמונות קווילטינג (עבודת טלאים) של האומנית מרלן סנדרס (1948–2022)
תערוכה המציגה פן אחר של אומנות הקווילטינג. לא שימושן הפופולארי ככיסויי...
יפן בירושלים פריחת הדובדבן הקסומה בגן הבוטני גבעת רם ירושלים
סיורים בין עצי הדובדבן * איך נראה טקס תה יפני...
חדש בירושלים ICC College האקדמיה להפקות אירועים וכנסים בבנייני האומה יוצאת לדרך!
בנייני האומה פותחים לראשונה אקדמיה להפקות להכשרה מקצועית במגוון תחומים...