Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך לטפל באין אונות

איך לטפל באין אונות
קרדיט: freepik

ישנן לא מעט שיטות המטפלות בבעיית אין האונות הקיימת אצל גברים. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה ועל כן כל אחד צריך לבחור בשיטה שהכי נכונה ומתאימה לו. הדרך הטובה ביותר לדעת איזה מדרכי הטיפול תסייע לך היא פשוט לבדוק ולנסות את כולן בעצמך כי אין חכם כבעל ניסיון. במאמר זה נביא עבורך שיטות שונות לטיפול בבעיית חוסר הגעה לזקפה ובעיות נוספות הקשורות לתפקוד מיני אצל גברים.

קרדיט: freepik

טיפול מערבי

גברים המאמינים ברפואה המערבית ומשתמשים בשירותיה לבעיות רפואיות אחרות יכולים להתחיל לטפל בבעיית אין האונות ממנה הם סובלים, גם כן בטיפול אצל רופא. תתחיל בכך שתצטרך לשתף את רופא המשפחה שלך במה שעובר עליך על מנת שהוא יוכל להפנות אותך לבדיקות שונות, ובהמשך למומחים המתמקצעים בבעיות מסוג זה. לאחר השיתוף הראשוני סביר להניח כי תרגיש הקלה ותדע כי הפתרון לבעיה מתקרב ובא עקב כך שהתחלת לטפל בעצמך.

טיפול אלטרנטיבי

רפואה מערבית לא מדברת אל כולם ולא כולם ירצו לשתף את רופא המשפחה שלהם בבעיות האינטימיות הללו. בדיוק בגלל סיבות אלו ישנם גברים הפונים לרפואה האלטרנטיבית הכוללת בתוכה סוגים שונים של טיפולים בבעיות אין אונות כגון טיפול נטורופתי, טיפול בשמנים אתריים, טיפול ברפואה סינית, טיפול הומאופתי ועוד ועוד.

כל אחת משיטות אלו היא מעט שונה אבל בגדול כולן מאמינות שיש קשר בין הגוף שלך לנפש שלך ועל כן יקיימו איתך שיחות עמוקות בתהליך האבחון על מנת להבין מי אתה ומה אתה.

שינוי תזונתי ופעילות גופנית

שיטה נוספת שנבדקה ונמצאה יעילה היא שינוי באורח החיים הכולל שינוי תזונה ומעבר לתפריט בריא ומאוזן ובמקביל הכנסת פעילות גופנית קבועה וסדורה לסדר היום. לעיתים כאשר אדם מאזן את עצמו ואת כל המדדים בגוף שלו והדם חוזר לזרום – כרגיל בעיית אין האונות חולפת במהירות מבלי כל צורך בטיפול ממוקד או תרופות.

טיפול נפשי תומך

הטיפול הנפשי הוא נדבך נוסף ומשמעותי שיש לתת עליו את הדעת. נכון שהוא אינו מטפל בבעיה באופן גופני אבל לעיתים שיחה טובה עם איש מקצוע יכולה לפתור את הבעיה ממנה אתם סובלים. לעיתים טיפול נפשי גורם לגבר העובר את אותו הטיפול להגיע להבנות עם עצמו ולשחרר דברים שהיו תקועים אצלו בנפש ובכך לשחרר את עצמו מכל עול ולחזור להיות אדם חופשי.

אותו אדם חופשי ישחרר מעצמו גם בעיות פיזיות במקביל מכיוון שגוף ונפש אחד הם ויוכל להשיב לעצמו את הביטחון העצמי ואת האונות הגברית וכך יוכל לחזור לתפקוד מיני מלא במיטה.

טיפול בעזרת תכשירים להגברת אין אונות

אם אינך מתחבר לשיטות שהצגנו עד עתה ואתה מחפש דרך מהירה יותר לטיפול בבעיות שונות בתפקוד המיני באופן כללי, ובבעיית האין אונות באופן ממוקד יותר, תוכל לרכוש תכשיר כמו קמגרה רופא, אשר יעזור לך להגיע לזקפה תוך זמן קצר מרגע שבלעת את הג'ל ויסייע לך להגיע לביצועים מרהיבים במיטה.

הזקפה נמשכת שעות ארוכות, מחזירה לך את הביטחון העצמי האבוד ומעלימה את חרדת הביצוע. החיסרון בשיטה זו היא שהטיפול בה הוא לטווח הקצר בלבד והתחושה הנפלאה תלווה אותך רק כאשר אתה תחת השפעת קמגרה. חשוב לומר כי יש להקפיד ולפעול על פי ההוראות הרשומות על כל תכשיר מסוג זה ולא לקחת מינון יתר אשר עלול להזיק לך ולסכן את הבריאות שלך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...