פרסום בגוגל
מקומונט ירושלים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
מקומונט ירושלים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
ראשי » זירת המומחים » כיצד לגרום ללקוח להשאיר פרטים באתר שלך

כיצד לגרום ללקוח להשאיר פרטים באתר שלך

26 באפריל 2020

לאתר אינטרנט של חברות מכל הסוגים והגדלים יש מטרה אחת ברורה – להפוך את הגולשים באתר ללקוחות של החברה או לשמר אותם כלקוחות במידה והם כבר קנו שירותים או מוצרים מהחברה. זוהי למעשה התמצית של מטרת מאמצי השיווק הדיגיטלי. 

על מנת להשיג את המטרה הזו יש אמצעים רבים שננקטים באתרים איכותיים. אחד האמצעים השכיחים ביותר, כזה שמצוי באופן גורף כמעט בכל אתר אינטרנט למטרות רווח – הוא השארת פרטי קשר של הגולש באתר. כולנו מכירים את טופס ה”צור קשר” שנדמה כי כמעט אי אפשר בלעדיו. המהדרין אף שותלים טופס שכזה בכל הדפים של האתר, ולא רק בדף “צור קשר” ייעודי. 

כיצד לגרום ללקוח להשאיר פרטים באתר שלך
קרדיט PIXABAY

השארת פרטי קשר היא הבעת עניין מפורשת במוצר

השארת פרטים באתר היא צעד המקרב בצורה משמעותית את הגולש להיות לקוח של החברה. אם הגולש בחר להשאיר את הפרטים שלו זה אומר שהוא מתעניין במוצרים או בשירותים שהחברה מציעה, וכי יש לו נכונות לשמוע עליהם יותר ולהתעניין בהם. 

כאשר הגולש משאיר את הפרטים שלו באתר הוא למעשה מזמין את החברה לשלוח לו מידע שיווקי. יצירת הקשר נעשית לפעמים באמצעות הטלפון ולעתים באמצעות הדואר האלקטרוני או על ידי אס אם אס הנשלח לטלפון הנייד. 

כאשר לומדים שיווק בצורה מקצועית נהוג להשתמש בדגם של משפך (Funnel) שכל שלב בו הוא התקרבות לביצוע רכישה של ממש. כאשר הגולש נכנס לאתר של החברה הוא נמצא במעלה המשפך, ופעולה של השארת פרטי קשר מקרבת אותו לשלב הקנייה  – שהוא השלב הסופי והמטרה של כל מאמצי השיווק. בדגם זה נעשה שימוש לעתים גם על ידי חברת UI מקצועית ששוכרים על מנת לשפר את יחס ההמרה באתר. 

שימוש בצ’אט יזום עם הגולש

על מנת לגרום לגולש להשאיר פרטים באתר יש כמה דרכים נוספות, פרט לטופס יצירת הקשר. אחת מהדרכים החדשות והפופולריות היא פנייה יזומה לגולש באמצעות תיבת צ’אט. בצד השני של הצ’אט לא תמיד נמצא באמת נציג, אלא במקרים רבים מדובר במערכת אוטומטית רובוטית שמצוידת בכמה משפטים שימושיים ובהבנה בסיסית של שפה בעזרת אינטליגנציה מלאכותית ברמה כלשהי. הפנייה היזומה לגולש נותנת לו תחושה שיש חיים בצד השני של תיבת הצ’אט ויכולה לעודד אותו לתקשר עם הרובוט או עם הנציג האמתי ולהשאיר את הפרטים שלו.

מחקרים בתחום השיווק הדיגיטלי מראים כי הוספה של פונקציית צ’אט מעלה את אחוז הגולשים שבוחרים להתייחס לצ’אט ולהשאיר בסופו של דבר את פרטי הקשר שלהם. בעזרת הצ’אט ניתן גם לאסוף מידע כללי נוסף שיכול לעזור למלאכת המכירה בהמשך. 

הרשמה לניוזלטר או הבטחה להורדת תוכן ייחודי 

דרך יעילה נוספת להשגת פרטיו של הגולש היא באמצעות חלון קופץ שעולה באתר לאחר פרק זמן מסוים שהגולש נמצא באתר או כאשר הוא מנסה לצאת מהאתר. חלון קופץ שכזה, שכל חברת בניית אתרים יכולה לפתח בצורה קלה מאוד, מהווה פנייה יזומה שיכולה לעורר את הרצון של הגולש להשאיר את הפרטים שלו. החלון הקופץ יכול להיות מלווה בהצעה מפתה כלשהי או בהנחה למי שנרשם ומשאיר פרטים. זוהי גם הזדמנות מצוינת להציע לגולש להירשם לרשימת התפוצה במייל של החברה ולקבל ממנה הצעות, מבצעים ומידע רלבנטי עבורו. הרשמה לניוזלטר היא דרך מצוינת לשכנע גולש להשאיר את פרטיו. 

בנוסף, דרך יעילה מאוד היא הבטחה של בונוס כלשהו לכל גולש שמשאיר פרטי קשר באתר. הבונוס יכול להיות בצורה של תוכן כלשהו שזמין בדרך כלל רק ללקוחות החברה, קובץ PDF עם מידע מיוחד שיכול לעניין את הגולש או תכנים ייחודיים אחרים. כך גוברת המוטיבציה של הגולש להירשם ולהשאיר פרטים מאחר והוא מזהה הזדמנות לרווח כלשהו.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט ירושלים‎
בתי חולים
מרפאות וקופות חולים
בתי מרקחת
ייעוץ הכוונה וסיוע
גני ילדים
בתי ספר יסודיים
מרכזים קהילתיים ומועדונים
חוגי המתנ"ס
קווי תחבורה ומוניות
חברת החשמל
בנקים
דואר
מקוואות
ספריות

קבוצת מקומונט

כל הזכויות שמורות לקבוצת מקומונט. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אופניים אור ירוק אצטדיון טדי ביטחון ופלילים בריאות ורפואה גן החיות התנכי הדסה המלצת jcity חדר בריחה חדשות הבידור חדשות הנוער חדשות הספורט חדשות העיר חדשות חינוך חדשות ילדים חדשות כלכלה חדשות פינת החי טיולים וטבע ילדים ירושלים כותל כיתה מד"א מוזיקה מוסיקה מחשבים מכביה משטרה נדל"ן ניר ברקת ניתוח ספורט ספרים עיר דוד עיריית ירושלים פארמדיק פיגוע פינוי בינוי צרכנות תאונות תאונות דרכים תזונה נכונה תלמידים תערוכות וסדנאות תרבות העיר
אתרי קבוצת מקומונט: | מקומונט גבעתיים | מקומונט ירושלים | מקומונט קריות והצפון | מקומונט באר שבע והדרום | מקומונט הגליל | מקומונט השרון | מקומונט רמלה לוד | | חדשות חיפה | חדשות תל אביב
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס