פרסום בגוגל
מקומונט ירושלים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
מקומונט ירושלים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
ראשי » זירת המומחים » פרסום במעריב – מגמות

פרסום במעריב – מגמות

8 בנובמבר 2020

התקופה שהקורונה מתרחשת בה גרמה לה להפוך לאחת המגפות המאתגרות ביותר שאי פעם היו. מצד אחד, המאה ה-21 מאפשרת לנו לרתום את החידושים בתחום הביוטק והרפואה על-מנת לייצר חיסון בפרק זמן שנחשב למהירות שיא במונחים רפואיים. השכלולים הטכנולוגיים והדיגיטליים הם גם מה שאפשר לאנושות להתגבר על מגבלות הריחוק החברתי שגזרה על עצמה בעקבות התפשטות המגפה. חנויות האונליין, הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט השונים – שגם קודם למגפה נהנו מפריחה חסרת תקדים – הפכו לכוכבים הגדולים ביותר שלה, ביחד עם תוכנות לתקשורת מקוונת ולימודים מרחוק, שמאפשרים לנו לנהל אורח חיים ששונה מהותית ממה שהכרנו בעבר, אך עם זאת עדיין מצליח לשמור על רצף מסוים של תעסוקה, לימודים, העברת מידע ותקשורת בינאישית.

פרסום במעריב - מגמות
מקור pixabay

מצד שני, הרשתות החברתיות גם “סובלות” מהצפה חסרת תקדים של תוכן. בעלי עסקים בכל הגדלים צופים בקולגות שלהם נפרדים ממפעלי חייהם והמותגים אותם טיפחו בעמל רב, משום שהם לא צלחו את המהמורות הכלכליות שהביאה עמה הקורונה וכללי הריחוק הנגזרים ממנה. בתוך כל התוכן הזה, כל מפרסם רוצה לבלוט ככל הניתן, שכן התחרות על לב (וכיס) הצרכנים גדולה מאי פעם. ההצפה הזו, היא מה שגורמת דווקא לשיטות אחרות, כמו פרסום במעריב, להצליח יותר משיווק דיגיטלי.

פרסום במעריב מסב אליכם את כל תשומת הלב

במקום להתחרות בין אלפי מותגים ומתחרים, לתכנן קמפיינים מורכבים, למקד קהלי יעד ולשלם סכומי כסף גדולים על מודעות ממומנות, פרסום במעריב מאפשר לכם להגיע בבת אחת לכמות עצומה של אנשים וזאת מבלי שתצטרכו לחוש בתחרות צמודה ומאיימת מול עסקים אחרים.

מי שנחשף לנושא של פרסום במעריב הוא קהל קוראים היושב בבית בתקופת הקורונה ויש לו אורך רוח וסבלנות לקרוא תכנים ארוכים – כאלה הכוללים גם את המודעה שלכם והמסר השיווקי שאתם מעבירים בה. כמו כן, בזמן שהמתחרים שלכם נאבקים על עוד מודעה קטנטנה שתופיע על מסך הסמארטפון הקטן של הלקוחות שלהם, פרסום במעריב מאפשר לכם לפרסם מודעה גדולה ומאירת עיניים, שאי אפשר להתעלם ממנה והיא בוודאות תתפוס טוב יותר את תשומת לב הקוראים.

עם כל הכבוד לחשיבות שיש לשיווק דיגיטלי, חשוב לזכור גם את היתרונות של פרסום בעיתונות הכתובה וספציפית פרסום במעריב – אחד העיתונים הנמכרים והאהובים ביותר בישראל. פרסום במעריב יסייע לכם להחזיק את הראש מעל המים לאורך כל תקופת הקורונה, לבסס את עצמכם מבחינה עסקית ולהגיע ליותר לקוחות ממה שחשבתם שאפשרי.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט ירושלים‎
בתי חולים
מרפאות וקופות חולים
בתי מרקחת
ייעוץ הכוונה וסיוע
גני ילדים
בתי ספר יסודיים
מרכזים קהילתיים ומועדונים
חוגי המתנ"ס
קווי תחבורה ומוניות
חברת החשמל
בנקים
דואר
מקוואות
ספריות

קבוצת מקומונט

כל הזכויות שמורות לקבוצת מקומונט. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אופניים אור ירוק אצטדיון טדי ביטחון ופלילים בריאות ורפואה גן החיות התנכי הדסה המלצת jcity חדר בריחה חדשות הבידור חדשות הנוער חדשות הספורט חדשות העיר חדשות חינוך חדשות ילדים חדשות כלכלה חדשות פינת החי טיולים וטבע ילדים ירושלים כותל כיתה מד"א מוזיקה מוסיקה מחשבים מכביה משטרה נדל"ן ניר ברקת ניתוח ספורט ספרים עיר דוד עיריית ירושלים פארמדיק פיגוע פינוי בינוי צרכנות תאונות תאונות דרכים תזונה נכונה תלמידים תערוכות וסדנאות תרבות העיר
אתרי קבוצת מקומונט: | מקומונט גבעתיים | מקומונט ירושלים | מקומונט קריות והצפון | מקומונט באר שבע והדרום | מקומונט הגליל | מקומונט השרון | מקומונט רמלה לוד | | חדשות חיפה | חדשות תל אביב
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס