פרסום בגוגל
מקומונט ירושלים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
מקומונט ירושלים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
ראשי » חדשות » “קליק תיק” – ירושלים ברשת

“קליק תיק” – ירושלים ברשת

עידן הראל 7 ביולי 2013

עיריית ירושלים משיקה תיק תושב דיגיטאלי באינטרנט מעתה כלל השירותים העירוניים באינטרנט: רישום לגני ילדים ובתי ספר,הארכת רישיון לבעלי כלבים, דיווח על מפגעים למוקד 106 ולחברת הגיחון, עדכונים על הסדרי תנועה ,הנחות למחזיקי כרטיס “ירושלמי” ועוד.

ירושלים ממשיכה להתחדש ולהפתיע ומעתה מעתה כל תושב יוכל להתעדכן בכלל הנושאים העירוניים ולעקוב אחר פעילותו מול העירייה באמצעות תיק תושב דיגיטאלי שהושק באתר האינטרנט של עיריית ירושלים.

תיק התושב הדיגיטאלי יאפשר לכל תושב לעקוב אחר כלל פעילותו מול העירייה בנושאים: ארנונה, חנייה, חינוך, פניות 106 וקבלת הודעות בנושאי תחבורה, הטבות לתושבים ואירועים עירוניים ישירות מהמחשב ובלי לצאת מהבית. באמצעות תיק התושב הדיגיטאלי יתקצרו זמני ההמתנה במוקדי העירייה וכל אזרח יזכה לשירות אישי ויעיל ללא המתנה.

תיק התושב יאפשר תשלום ארנונה, מעקב אחר פניות למוקד 106, רישום לבתי ספר ולגנים, שלום דוחות חנייה, חידוש רישיון לבעלי כלבים, עידכונים באירועים העירוניים, הסדרי תנועה ואחר ההטבות הניתנות על ידי מחזיקי כרטיס “ירושלמי” כמו כן, תיק התושב מחובר לחברת “הגיחון” ויאפשר דיווח על בעיות מים וביוב ישירות לחברה ללא צורך בטלפון.

תיק התושב הדיגיטאלי פותח לאחר עבודה מאומצת של הרשות לאיכות השירות בעיריית ירושלים ובחודשים האחרונים התנהל פיילוט בו לקחו חלק מספר קטן של תושבי העיר בכדי לשפר את המערכת ולהתאימה יותר לדרישות האוכלוסייה. “תיק התושב, ‘קליק תיק’ הינה דוגמא נוספת לשיפור השירות ותפיסת השמת התושב במרכז אותה אנו מקדמים בעירייה, המטרה שהתושבים יוותרו על ההמתנה בתורים והעירייה תהיה נגישה בקליק אחד” אומר מנהל הרשות לאיכות השירות בעיריית ירושלים, הקטור מסטרמן.

 

 

חדשות העיר
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט ירושלים‎
בתי חולים
מרפאות וקופות חולים
בתי מרקחת
ייעוץ הכוונה וסיוע
גני ילדים
בתי ספר יסודיים
מרכזים קהילתיים ומועדונים
חוגי המתנ"ס
קווי תחבורה ומוניות
חברת החשמל
בנקים
דואר
מקוואות
ספריות

קבוצת מקומונט

כל הזכויות שמורות לקבוצת מקומונט. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אופניים אור ירוק אצטדיון טדי ביטחון ופלילים בריאות ורפואה גן החיות התנכי הדסה המלצת jcity חדר בריחה חדשות הבידור חדשות הנוער חדשות הספורט חדשות העיר חדשות חינוך חדשות ילדים חדשות כלכלה חדשות פינת החי טיולים וטבע ילדים ירושלים כותל כיתה מד"א מוזיקה מוסיקה מחשבים מכביה משטרה נדל"ן ניר ברקת ניתוח ספורט ספרים עיר דוד עיריית ירושלים פארמדיק פיגוע פינוי בינוי צרכנות תאונות תאונות דרכים תזונה נכונה תלמידים תערוכות וסדנאות תרבות העיר
אתרי קבוצת מקומונט: | מקומונט גבעתיים | מקומונט ירושלים | מקומונט קריות והצפון | מקומונט באר שבע והדרום | מקומונט הגליל | מקומונט השרון | מקומונט רמלה לוד | | חדשות חיפה | חדשות תל אביב
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס