פרסום בגוגל
מקומונט ירושלים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
מקומונט ירושלים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
    • פינת שירה
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • יצירת קשר
ראשי » חדשות » תוצאות מהפכה זימון התורים של עיריית ירושלים

תוצאות מהפכה זימון התורים של עיריית ירושלים

25 בנובמבר 2018

בין 3 ל- 6 דקות המתנה בלבד למזמינים תור במערכת זימון התורים העירונית לעומת 50 דקות בעבר בתור הרגיל

כחודש לאחר המעבר לשיטת זימון תורים, בעיריית ירושלים מציינים בסיפוק את התוצאות המצוינות וחושפים נתונים מבדיקות שנערכו על ידי רשות השירות העירונית.

בעוד שבעבר עמד זמן ההמתנה הממוצע בחלק ממחלקות העירייה על 20- 50 דקות בממוצע, כיום ממתינים משתמשי מערכת זימון התורים החדשה רק כ- 5:48 דקות בממוצע בלבד.

בשבוע האחרון למשל, עמד התור במחלקת מגורים על כ- 3 דקות בלבד בממוצע, 5 דקות בממוצע במחלקת הנחות בארנונה, 7 דקות בלבד במחלקת מזרח העיר, 6.4 דקות במחלקת שומה וכך הלאה.

מהפכת זמני המתנה בירושלים
עיריית ירושלים

בנוסף נרשמה עלייה חדה של 288% (!) בשימוש בטפסים מקוונים בנובמבר 2018 לעומת התקופה המקבילה אשתקד. תושבים רבים מעדיפים למלא את הטפסים באופן מקוון מבלי להגיע כלל לעירייה, מה שמביא אף הוא לזמני המתנה קצרים יותר לאלו המגיעים.

במסגרת המהפכה, השלימה העירייה את הפיכת מרבית שירותי העירייה לדיגיטליים ומהירים, כך שהתושבים יכולים לקבל את מרבית השירותים העירוניים מהבית או מהאפליקציה העירונית מבלי להגיע לעירייה מכל מקום ובכל שעה. בין השירותים השונים: תשלומים שונים, נושאי חניה, קידום עסקים, רישוי בניה ושירותים רבים נוספים. כמו כן, מפעילה העירייה מוקד טלפוני עם מענה אנושי בשפות רבות ובהן ערבית, צרפתית, אמהרית, רוסית ואפילו יידיש. כך, גם מי שאינו מצוי בעולם הדיגיטלי יכול לקבל שירות בנוחות מירבית.

התושבים מעידים על שביעות הרצון הרבה מהשינוי גם במשובים שמולאו על ידם ידנית: “חוויה נפלאה להזמין תור דרך האתר. כמעט ללא שהות בתור”, “הזמנתי תור דרך האתר ולא חיכיתי בתור וזה שיפור ענק”, ועוד.

בפגישה שנערכה השבוע בהשתתפות מנהלי מחלקות בעירייה יחד עם לקוחות גדולים כגון יזמים בתחום התכנון והבניה, מגישי תכניות, נציגי ארגון הקבלנים בירושלים, הובעה שביעות רצון רבה מהמהלך ותמימות דעים כי הוא מטייב את איכות השירות.

בימים הקרובים יוקם בקומת הכניסה לעירייה, מרכז שירות דיגיטלי שבו יוכלו הפונים לשירותים העירוניים לבצע מגוון רחב של פעולות באופן עצמאי באמצעים דיגיטליים, ללא צורך להמתין לפקיד. דיילי שירות שיפעלו במקום יסייעו לפונים בהכרת השירותים הדיגיטליים.

לפני כחודש הכריזה עיריית ירושלים על מהפכת שירות חסרת תקדים במסגרתה הגעה לעירייה תהיה בהזמנת תור מראש בלבד, כפי שקיים בקופות החולים, בדואר ובמוסדות רבים נוספים וזאת  במטרה לחסוך לתושבים עמידה בתורים, המתנה ארוכה לקבלת שירות ולייעל את השירות לתושב.

עבור מהפכה זו הוכנה לשימוש מערכת לזימון תורים מראש באתר עיריית ירושלים, אפליקציית ירושלמי ומוקד טלפוני אחיד 3552* לכל השירותים באמצעותו כל תושב יכול לקבוע פגישה מראש ולהגיע אליה מבלי לחכות בתור ומבלי לבזבז את זמנו.

מנכ”ל העירייה אמנון מרחב: “אנחנו גאים לראות שמהפכת השירות אכן מביאה להקלה, שיפור וייעול השירות לתושבים כפי שתכננו ומביאה את העירייה לסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים בעולם השירות. הזמן של התושבים יקר לנו ועל כן איננו חוסכים במאמצים ובהשקעת משאבים. עיריית ירושלים תמשיך לפעול כל העת על מנת להתייעל לשפר ולהוביל בשירותים הניתנים לתושבים, תקצר את הבירוקרטיה והתורים  ותגדיל את שביעות רצון התושבים.”

מהפכת השירות לוותה בקמפיין פרסומי באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות ודיילים שהוצבו בכניסה לעירייה מעניקים סיוע וליווי לתושבים ומדריכים אותם כיצד לתאם תורים מראש וכיצד ניתן לקבל שירותים מבלי להגיע לעירייה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט ירושלים‎
בתי חולים
מרפאות וקופות חולים
בתי מרקחת
ייעוץ הכוונה וסיוע
גני ילדים
בתי ספר יסודיים
מרכזים קהילתיים ומועדונים
חוגי המתנ"ס
קווי תחבורה ומוניות
חברת החשמל
בנקים
דואר
מקוואות
ספריות

קבוצת מקומונט

כל הזכויות שמורות לקבוצת מקומונט. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אופניים אור ירוק אצטדיון טדי ביטחון ופלילים בריאות ורפואה גן החיות התנכי הדסה המלצת jcity חדר בריחה חדשות הבידור חדשות הנוער חדשות הספורט חדשות העיר חדשות חינוך חדשות ילדים חדשות כלכלה חדשות פינת החי טיולים וטבע ילדים ירושלים כותל כיתה מד"א מוזיקה מוסיקה מחשבים מכביה משטרה נדל"ן ניר ברקת ניתוח ספורט ספרים עיר דוד עיריית ירושלים פארמדיק פיגוע פינוי בינוי צרכנות תאונות תאונות דרכים תזונה נכונה תלמידים תערוכות וסדנאות תרבות העיר
אתרי קבוצת מקומונט: | מקומונט גבעתיים | מקומונט ירושלים | מקומונט קריות והצפון | מקומונט באר שבע והדרום | מקומונט הגליל | מקומונט השרון | מקומונט רמלה לוד | | חדשות חיפה | חדשות תל אביב
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס