Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איזה מדפסת כדאי לקנות

איזה מדפסת כדאי לקנות
קרדיט: Pixabay.com

מדפסת מהווה מכשיר בסיסי וחשוב עבור לא מעט אנשים, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. ההיצע הגדול כיום בתחום המדפסות, גורם ללא מעט אנשים לתהות כיצד לבחור את המדפסת האידיאלית עבור הצרכים שלהם מכל הבחינות. חשוב לדעת כי אחד השיקולים הראשוניים בבחירת מדפסת הוא סוג המדפסת הנדרש לכם. עליכם לשאול את עצמכם האם אתם מדפיסים הרבה או שממש מדי פעם, האם אתם נוטים להדפיס הדפסות צבע או שחור לבן והאם אתם זקוקים לאיכות הדפסה טובה או שאיכות ההדפסה פחות קריטית לכם ואתם יכולים להסתדר גם עם הדפסה ממוצעת. כמובן שחשוב גם להתחשב בגודל הפיזי המוקצב עבור המדפסת בכל חדר שהיא עתידה להיות בו.

סוגי מדפסות

כיום ניתן למצוא כמה סוגי מדפסות:

מדפסת הזרקת דיו- מדובר על המדפסת הותיקה והפופולרית ביותר אשר מצויה בלא מעט בתים ומשרדים ועושה את העבודה בצורה נאמנה. המדפסות מציעות שלל אפשרויות הדפסה הן בשחור לבם והן בצבעים במחיר משתלם. מעבר לכך הן מציעות חבילה מאוזנת של איכות, מפרט ובשנים האחרונות איכות ההדפסה שלהן עולה ומתקרבת לאיכות ההדפסה של מדפסות לייזר.

מדפסת לייזר- בשנים האחרונות המחירים של מדפסות הלייזר נוחים יותר מכפי שהיו בעבר ואם בעבר המדפסות המדוברות היו רלוונטיות בעיקר עבור צרכים עסקיים, הרי שכיום המדפסות המדוברת מתאימות גם עבור צרכים ביתיים. מדובר על מדפסות מהירות, מתקדמות, איכותיות ושקטות. הם מומלצות מאוד לכל אדם שמרבה להדפיס מסמכים בכמות רבה ולא זקוק להדפסת תמונה מפורטת או לפלט צבעוני. יחד עם זאת, כדאי לדעת כי בשוק כיום ניתן למצוא גם דגמי לייזר צבעוניים, אך המחירים שלהם גבוהים יותר והם מתאימים בעיקר למשרדים.

מדפסת משולבת- מדובר על מדפסת הרלוונטית לכל אדם שמעוניין לחסוך מקום פיזי. המדפסת המדוברת כוללת בתוכה מספר מכשירים שונים והיא יכולה גם להדפיס, גם לסרוק, גם לצלם ובדרך כלל גם לשלוח ולקבל פקסים.

קרדיט: Pixabay.com

כיצד בוחרים את המדפסת הנכונה?

לא משנה איזה סוג מדפסת אתם מעוניינים לרכוש, הרי שניתן למצוא דגמים שונים מכל סוג של מדפסת ועל כן, חשוב מאוד לשים דגש על כמה פרמטרים שיסייעו לכם לבחור את המדפסת הטובה ביותר והמתאימה לצרכים שלכם:

ראשית כל, יש לשים דגש על המהירות של המדפסת. אחד הנתונים הראשוניים אשר מצביע על מהירות העבודה של המדפסת ועל הביצועים שלה הוא כמות הדפים שהמדפסת יכולה להדפיס בדקה. הנתון מציין מהירות להדפסה בשחור לבן ולהדפסה בצבע. ככל שמספר העמודים בדקה יהיה גדול יותר כך ביצועי המדפסת יהיו טובים יותר, אך חשוב לדעת כי ההצהרות של היצרן והמציאות לא תמיד זהין ועל כן, חשוב לקרוא המלצות של אנשים שהשתמשו במדפסת אודות המהירות שלה ולא לסמוך על היצרן בלבד.

רזולוציה- נתון הרזולוציה הוא נתון חשוב עבור כל מי שזקוק לתמונות צבע איכותיות. הרזולוציה מסמלת את מספר נקודות הדיו אשר מדפיסה המדפסת בכל שטח נתון. ככל שהרזולוציה של המדפסת גבוהה יותר כך איכות ההדפסה שלה תהיה טובה.

רעש- מדובר על נתון שלא כדאי להתעלם ממנו. רגע פוגע באיכות החיים ואם אתם מדפיסים לעיתים קרובות כדאי מאוד שתבדקו האם המדפסת מרעישה כאשר היא פועלת ומהי עוצמת הרעש שלה.

מחיר הדיו – גם מחיר הדיו הוא פרמטר חשוב מאוד שיש לקחת בחשבון במיוחד אם אתם מדפיסים לא מעט במדפסת שכן, עליכם לקחת בחשבון את ההשקעה הכלכלית הנלווית לרכישת מדפסת, שהיא: רכישת הדיו עבורה.

מחיר המדפסת ואחראיות- כדאי מאוד לבצע סקר מחירים בין המקומות השונים המציעים מדפסות למכירה ולבחור את המקום שבו ניתן למצוא את המדפסת הרלוונטית לכם במחיר המשתלם ביותר. יחד עם זאת, חשוב מאוד גם לבדוק מהי האחראיות המוצעת על המדפסת, לכמה שנים היא ניתנת, מהו אופי האחראיות והאם היא כוללת שירות בבית הלקוח, דבר מאוד חשוב אם מדובר במדפסת כבדה.

מכיוון שניתן למצוא כיום סוגי מדפסות שונים במחירים שונים ובאיכויות שונות, כדאי מאוד לרכוש את המדפסת במקום אשר ידוע שבו תקבלו את השירות הטוב ביותר, שיסייע לכם לרכוש את המדפסת הנכונה עבורכם, במחיר המשתלם ביותר. לרכישת מדפסת איכותית, היכנסו לקטלוג המכיל מגוון מדפסות:

https://www.freedio.co.il/9068-מדפסות

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...
במילים פשוטות, מה כולל טיפול באלכוהול וסמים?
כאשר אתם צריכים טיפול בהתמכרויות, אתם עשויים לקבל אותו דרך...
מצבה: הכתובת של יקירינו לאחר שהלכו לעולמם
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות במצב הזה המצב בו...