Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך לבחור את זר הפרחים האידיאלי?

איך לבחור את זר הפרחים האידיאלי?
קרדיט pixabay

זרי פרחים ידועים מזה דורות ושנים רבות, כדרך נפלאה להענקת שי יפה ועדין לאדם אותו אנו מחבבים או מעוניינים להוקיר בעבורו תודה. כמובן שגם בימינו אנו מעניקים זרי פרחים כשי לאדם אהוב ויקר לליבנו. אך יחד עם זאת עולה השאלה: כיצד ואיך ניתן לבחור את זר הפרחים האידיאלי עבור כל אדם וכל אירוע באשר הוא? ומהיכן לבחור ולהזמין את זר הפרחים? על שאלות אלו ננסה לענות בכתבה הבאה תוך התייחסות למגוון אירועים וסוגי זרים הקיימים כיום בשוק. 

איך לבחור את זר הפרחים האידיאלי?
קרדיט pixabay

הענקת זרי פרחים הינה נורמה מקובלת ופופולארית מזה שנים רבות. בין אם מדובר בהענקת זר פרחים רומנטי עבור אהובה או בת זוג, הענקת זר פרחים לאם או חמות עבור יום הולדתה או חג מתקרב, הענקת זר למורה/ מדריכה או מחנכת, וכמובן הענקת זר פרחים לחברה קרובה. אך רבים שואלים כיצד מומלץ לבחור בין זרי הפרחים השונים בהתאמה לאופי האירוע ואופי מקבלת הזר. להלן מדריך קצר הכולל בתוכו טיפים לבחירת הזר המושלם:

איזה זר פרחים בוחרים עבור כל אירוע?

זר פרחים כשי לחג- בין אם מדובר בערב ראש השנה, סדר פסח, ארוחת שבועות או כל חג אחר, לרוב כאשר אנו נדרשים לבחור זר פרחים חגיגי עבור מתנה לחג, רצוי ומומלץ לבחור בזר פרחים המשדר ומעניק אווירה נקיה, חגיגית וטהורה. כך למשל הבחירה בזר פרחים לבן ואלגנטי הכולל ליזיאנטוס, שושנים צחורות ורדים לבנים וכדומה, תהיה בחירה מצוינת אשר תתמצא חן בעבור רוב המארחות ומקבלות הזר. מומלץ ורצוי להוסיף לזר הפרחים בקבוק יין אדום, ובכך להעצים את המראה החגיגי והיוקרתי של שי הזר. 

זר פרחים כשי ליום הולדת-כאשר אנו מעוניינים לבחור בזר פרחים עבור שי ליום הולדת, רצוי ומומלץ לרכוש זר הכולל בתוכו פרחים המזוהים כיוקרתיים כמו ורדים אדומים, ורדים לבנים וורודים, שושנים צחורות וליזיאנטוסים וכדומה. רצוי ומומלץ להוסיף לזר הפרחים בלון הליום יפה המתאים ליום הולדת, וכן ניתן גם להוסיף בונבוניירת שוקולדים איכותית וטעימה.

זרי פרחים ליום שישי- רבים אוהבים לרכוש ולהעניק זרי פרחים עבור יום שישי וכניסת השבת. זרים אשר מתאימים במיוחד כשי עבור יום שישי ותחילת הסוף שבוע הינם זרים צבעוניים ועליזים במיוחד הכוללים צבעים עזים של צהוב, ורוד, סגול ואדם. כך למשל פרחי החמנייה, ליזיאנטוסים צבעוניים, וכדומה יתאימו במיוחד כזר עבור יום שישי. אם תרצו להוסיף שי נחמד עבור בת זוגכם לכבוד יום השישי בנוסף לזר הפרחים ניתן להוסיף עוגת שמרים טעמיה או יין. 

איך לבחור את זר הפרחים האידיאלי?
קרדיט pixabay

זר פרחים כשי ליולדת- כאשר אישה קרובה לליבנו יולדת, נהוג ומומלץ לרכוש ולהזמין בעבורה זר פרחים חגיגי לבית היולדות. המלצתנו היא כי במידה ונולד בן לרכוש זר פרחים לבן הכולל פרחים כחולים בתוכו (כמו למשל פרחי טווידה) או פרחים סגולים. כאשר נולדה בת רצוי ומומלץ לבחור בזר הכולל פרחים ורודים (ורדים ורודים, ליליות ורודות וכדומה). בנוסף מומלץ ורצוי להוסיף בלון הליום המתאים לאירוע מסוג זה. 

זר פרחים עבור יום נישואים או יום אהבה- באירועים כאלה חשוב לבחור בזרים אשר משדרים רומנטיקה. לכן רצוי ומומלץ לבחור בזרים הכוללים ורדים אדומים/ ורדים ורודים/ ורדים לבנים. מומלץ ורצוי לשלב בלון הליום בצורת לב או בצבע אדום. 

איזה זר פרחים בוחרים בהתאמה למקבלת זר הפרחים?

זר פרחים עבור בחורה צעירה- כאשר אנו מעוניינים לבחור בזר פרחים עבור בחורה צעירה, מומלץ ורצוי לבחור בזר הכולל ורדים ורודים, פרחים לבנים, כתומים או סגלגלים. המטרה היא לבחור בזר נשי ועדין אך יוקרתי. בנוסף כאשר אנו מעוניינים לבחור זר פרחים עבור בחורה צעירה אפשר לבחור בזר פרחים בתוך קופסא או זר לראש. מומלץ ורצוי להוסיף לזר בלוני הליום חגיגיים.

זר פרחים עבור אישה בוגרת- כאשר אנו מעוניינים לבחור בזר פרחים עבור אישה בוגרת מומלץ ורצוי לבחור בזר הכולל צבעים לבנים, אדומים, או סגולים (לדוגמא ורדים אדומים ושושנים צחורות). הסיבה היא שזרים מסוג זה הינם זרים קלאסיים, אלגנטיים, ועל זמניים, וכן משדרים יוקרה רבה ואלגנטיות. 

זר פרחים למורה/ מדריכה- כאשר בוחרים בזר פרחים עבור גורם מקצועי בחיינו כמו מורה ומדריכה, רצוי לבחור בזר יפה, עדין ואלגנטי. על כן רצוי לבחור בזר הכולל פרחים לבנים, סגורים או ורודים. זר צבעוני מידי פחות מומלץ, וכן גם זר בעל מראה רומנטי מידי גם לא ממש מתאים (זר הכולל פרחים אדומים רבים), מומלץ להוסיף שוקולדים או יין.

איך בוחרים חנות פרחים ממנה רוכשים את הזר?

לפי מיקום החנות והאזור- כשר אנו מעוניינים לרכוש זר פרחים למיקום החנות יש משמעות רבה. כך למשל רצוי ומומלץ כי אם הזר מיועד למשלוח בירושלים, אז הזמנת הזר תהיה מחנות פרחים בירושלים. וזאת משום שמשלוח ארוך מידי או זמן הספקה ארוך עלול לפגוע באורך חייו של זר הפרחים (וזאת כי נסיעה ארוכה מידי עלולה לפגוע בזר). 

וודאו לפי הרכישה חוות דעת וביקורות- רצוי ומומלץ כי טרם תרכשו זר פרחים מחנות פרחים מסוימת, תבדקו אחר ביקורות וחוות דעת אודות החנות. כך תוכלו לוודא כי הסחורה והמשלוח יהיו כשורה.

מחפשים חנות פרחים מקצועית ואיכותית?

אם הנכם מעוניינים לרכוש זר פרחים יפיפה ואיכותי עבור כל מטרה שהיא (יום הולדת, יום נישואין או יום אהבה, מתנה לחג, שי למורה וכדומה) עבור אזור ירושלים והסביבה, פרחי גילה הם הכתובת בעבורכם. חנות פרחים זו הוקמה בשנת 1979, ועד היום מספקת זרי פרחים יפיפיים לכל מטרה ומתוך אהבה גדולה. לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר עם המספר  0737820550 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...