Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך לבחור כסא מנהלים?

איך לבחור כסא מנהלים?

מנהלים עובדים קשה ומבלים שעות ארוכות במשרד מדי יום, ועליהם לקבל החלטות חשובות וקריטיות לניהול יעיל וחכם של העסק או הארגון. רוב שעות היום הם מבלים בישיבה מול מחשב, מנהלים שיחות עם לקוחות ועובדים, משתתפים בישיבות רבות, ונמצאים תחת לחץ רב כדי להספיק את כל המשימות העומדות בפניהם, על מנת להוביל את הארגון להישגים ולהצלחה פיננסית. לכן, חשוב כי סביבת העבודה של המנהל תהיה ארגונומית ומתקדמת, יש לבחור עבורו כסא אורטופדי המעניק תמיכה מלאה לגב, לכתפיים ולצוואר, שולחן עבודה גדול ומעוצב בגובה מתאים, ורצוי לעצב את המשרד בגוונים נעימים המשרים אווירה נינוחה ותורמים לשקט נפשי.

תמיכה מושלמת לגב

כאשר בוחרים ריהוט משרדי למנהלים יש לתת דגש על איכות הפריטים, נוחות השימוש, עיצוב ובעיקר חשוב לרכוש כסא עם תמיכה אורתופדית מושלמת לגב ולשאר איברי הגוף. בבחירת כסא עבור המנהל בעסק אין להתפשר על איכות המוצר, ויש לוודא כי הוא מיוצר מחומרי גלם איכותיים וכולל משענת ארגונומית לגב עם תמיכה מושלמת לאזור הצוואר והראש. כמו כן, מומלץ לרכוש כסא אורתופדי עם גלגלים לשם הנוחות, יש לזכור כי במהלך שעות העבודה המאומצות של המנהל עליו לזוז, לכן כדאי לבדוק כי הכסא כולל בסיס רחב עם לפחות חמישה גלגלים מסיליקון ומנגנון פנאומטי משוכלל לבלימת זעזועים.

ריפוד מבד נושם

כדאי לדעת כי יש מגוון עצום של כסאות מנהלים, בשלל עיצובים ומחומרי גלם שונים. מומלץ לבדוק את איכות הריפוד של המושב והמשענת לגב, ניתן לרכוש כסא עם ריפוד מעור בגוון כהה או בהיר, או מבד איכותי דמוי עור, עם זאת עליכם לוודא מול המוכר או היצרן כי בחרתם כסא עם בד נושם ומונע הזעה, כך המנהל יוכל לשבת במשך שעות ארוכות בלי לסבול, וליהנות מישיבה נוחה בלי להזיע או לנוע תכופות במושב בגלל אי יכולת למצוא את התנוחה הנוחה עבורו.

תכנון ארגונומי מתקדם

כאמור, בבחירת כסא למנהל יש לתת דגש על תכנון ארגונומי מתקדם על מנת למנוע סבל, כאבי גב ומחלות שונות. עליכם לזכור כי אם המנהל יסבול מפריצת דיסק, כאבי גב חמורים, צוואר תפוס או כאבים אחרים, הוא יושבת מעבודתו, והעבודה במשרד תפגע משמעותית. לכן, כסאות מנהלים אורטופדיים אינם רק פינוק אלא הם חשובים מבחינה בריאותית ותפקודית. ככל שמנהל בעסק ישב בנוחות יותר כך הוא יהיה רענן לאורך כל שעות העבודה ויוכל לתפקד ביעילות ובמלוא התפוקה.

השוואת מחירים

כמו בכל תחום בחיים לפני שרוכשים פריטי ריהוט למשרד עליכם לערוך סקר שוק מקיף ולהשוות מחירים. אין לחפש פתרונות זולים מדי אלא רצוי לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתכנון וייצור ריהוט משרדי ובתכנון ועיצוב משרדים מתקדמים, חכמים ומרשימים ביופיים.

לסיכום, בחירת נכונה של כסא מנהלים מבטיחה עבורו תמיכה מלאה לגב ולצוואר, נוחות מקסימלית, עיצוב מרהיב וייחודי ולפי המחקרים המנהל יוכל לעבודה ביעילות גבוהה, ללא מחלות וללא כאבי גב.

לקריאה בנושא איך לבחור ריהוט משרדי כנסו לכאן

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...