Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך לבחור מדפסת משולבת – מדריך לקונה

איך לבחור מדפסת משולבת – מדריך לקונה

לכול אחת מהמדפסות המשולבות שזמינות היום בשוק יש אותן תכונות בסיסיות, אבל יש מדפסות שמתבלטות יותר מאחרות בגלל איכות העבודה שלהן או בגלל ששילבו תכונות נוספות שהופכות את המכשיר המשולב לפרודוקטיבי יותר. הבנת התכונות הללו תעזור לכם, הקונים, לבחור את המודל שמתאים לכם.

תכונות שכדאי לשקול במדפסת משולבת

הוספת תכונות נוספות הופכת את המדפסת ליקרה יותר לכן מומלץ לשקול את התועלת שאתם אכן יכולים להפיק מתכונה זו או אחרת, לפני שתחליטו על מודל שכולל את התכונה.

צבע – מדפסות משולבות יכולות להיות צבעוניות, אבל חלקן מדפיסות רק בשחור לבן. מודלים בשחור לבן תורמים לחיסכון בחומרים מתכלים, כמו דיו, ולכן הם בחירה נבונה למשרד שרוב ההדפסות שלו הם טקסטים בשחור לבן. במקרה זה תמונות וגרפיקה בצבע יודפסו בגוונים אפורים. היכולת להדפיס בצבע חשובה אם אתם מרבים להדפיס תמונות, מצגות, או חומר שיווקי (כמו חוברות או פוסטרים).

חיבור ל-Wi-Fiמדפסת משולבת דורשת חיבור למחשב. מדפסות מותאמות ל-Wi-Fi מתחברות לרשת כדי לאפשר הדפסה מכול מכשיר אחר שמחובר לרשת. המשמעות היא שהמחשב לא חייב לעמוד בסמוך למדפסת. בנוסף, מחשבים רבים יכולים להשתמש באותה מדפסת באופן אלחוטי ולא צריכים להיות מחוברים אלה. גם התקנים אלחוטיים רבים אחרים יכולים להדפיס במדפסת שמופעלת ב-Wi-Fi כמו מחשב נייד וטלפון חכם.

סריקה לדוא"ל מהמדפסת – מדפסת משולבת מאפשרת לסרוק מסמכים ישירות לקובץ שמצורף לדוא"ל. עבור מי ששולח מסמכים שכאלה לעיתים קרובות, תכונה שכזו יכולה לשפר מאוד את הפרודוקטיביות.

כרטיסי זיכרון – כרטיסי זיכרון שיכולים לקרוא ולעבד מידע באופן ישיר מכרטיס הזיכרון (כמו ממצלמה, טלפון או טבלט), מובנים במדפסת. אם אתם מתעסקים בתמונות רק לעיתים רחוקות, כרטיסי זיכרון שכאלה הם אולי קצת יותר מדי עבורכם.

מסך מגע – תכונה זו מאפשרת גישה לקבצים ולעבודות הדפסה מהמדפסת. מסך המגע מאפשר גם ניווט קל יותר ויכולת לפתור בעיות ולבצע פעולות תחזוקה, במקום לעשות זאת מהמחשב. לפעמים אפשר גם לבצע לפני ההדפסה פעולות עריכה פשוטות לתמונות דיגיטליות. אם אינכם זקוקים לפונקציות אלה תוכלו לחסוך כסף אם תבחרו במדפסת בסיסית שלא כוללת מסך מגע.

הזנת מסמכים אוטומטית – אם אתם סורקים מסמכים בתדירות גבוהה, במיוחד אם אתם מטפלים במסמכים מרובי עמודים, הזנת מסמכים אוטומטית תוכל להקל עליכם. מדובר במגש נוסף בחלקה העליון של המדפסת שמזין מכאנית את הנייר בתהליך הסריקה.

הדפסה משני צדי הנייר – יש מדפסות שמאפשרות לסרוק או להדפיס משני צדי הדף באופן אוטומטי. אם לא אכפת לכם להפוך את הנייר באופן ידני, או שאתם לא מרבים להדפיס משני צדי הדף, אולי תוכלו להסתדר ללא תכונה זו.

לקחת בחשבון את החומרים המתכלים

מדפסת משולבת כוללת שימוש בחומרים מתכלים. לכן, מומלץ לקחת בחשבון בתקציב את העלויות של כל אחד מחומרים אלה בטווח הארוך – דיו, ראשי דיו, נייר וציוד אחר שהמדפסת דורשת כדי שתוכל להמשיך להדפיס – הם מתכלים, ומדפסות משולבות שונות דורשות סוגים וכמויות שונות של חומרים אלה.

לסיכום, מדפסת משולבת יכולה לעזור לכם לפעול בצורה יעילה יותר ועם פחות תסכול. מודל בסיסי יכול למלא את מקומם של מספר מכשירים ומודלים מורכבים יותר יעניקו לכם תכונות שיאפשרו לכם לנצל את מלוא יתרונותיו של המכשיר. לפני קבלת החלטה סופית, קחו בחשבון את כל השיקולים, כך שתוכלו לבחור במדפסת המתאימה לצרכים של המשרד שלכם.

המאמר נכתב באדיבות https://www.yazamco.co.il/

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...