Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך מפרסמים ספר שכתבתי?

איך מפרסמים ספר שכתבתי?
Credit: Pixabay.com
עיצוב ועימוד ספרים
Credit: Pixabay.com

אם אתם כותבים למגירה מאז ומתמיד וחולמים על הרגע בו תוכלו להוציא לאור ספר משלכם – סטודיו בטי ששון מציע ליווי צמוד החל משלב העריכה ועד עימוד ספרים, עיצוב, הפקה והדפסה. הסטודיו שימש בית חם לספרים רבים כאשר צוות מקצועי פועל לקידום נמרץ של התהליך כולו. אם אתם לא מוכנים להפקיד את הספר שכתבתם בידיים לא מקצועיות – על הצוות של סטודיו בטי ששון אפשר לסמוך.

כמה עולה להוציא לאור ספר?

חישוב נכון של עלות הוצאת ספר צריך לכלול את כל ההוצאות הנלוות. בכדי לתכנן נכון את התקציב כדאי להתייעץ עם איש מקצוע ולהרכיב יחד עמו תכנית פעולה עסקית. על מנת לתמחר הוצאה לאור של ספר יש להגדיר תחילה את הצרכים, הציפיות והמטרות. תמחור הדפסת ספר בודד מחושב אחרת מתמחור של הדפסת אלפי עותקים. כך למשל, עיצוב כריכת ספר יוגדר כהשקעה נבונה בעיקר במקרה של הדפסת אלפי עותקים. הוצאת ספר דורשת עבודה על פי מספר שלבים כאשר בעבור ספרים מסוימים נדרשת עבודה רבה ובעבור אחרים מעטה.

ככל שכמות העותקים עולה כך המחיר בעבור כל יחידה יורד. בהתאם למאפיינים של הפרויקט תבחרו בהדפסה דיגיטלית או הדפסה בטכניקה אחרת. פרמטרים רבים משפיעים על תמחור הוצאה לאור של ספרים כך שלא ניתן לתת הצעת מחיר מבלי לבחון תחילה את כתב היד במלואו. הוצאות ספרים קטנות לא עובדות על פי מחירון קבוע.

איך בוחרים הוצאת ספרים?

הוצאה עצמית של ספרים מתבצעת באמצעות הוצאות ספרים קטנות. תבחרו את הוצאת הספרים שלכם על פי שיקולים של מקצועיות, אמינות, מחירים, זמינות והמלצות. כדאי לסקור עבודות קודמות של ההוצאה ולבחור בהתאם. תנו עדיפות להוצאות ספרים קטנות שמלוות את התהליך מתחילתו ועד סופו ומתחייבות למענה מלא. שירות של הוצאת ספרים כולל הקלדה, עריכת טקסט, הגהה, עימוד, עיצוב כריכה, הדפסה, הפצה, פרסום. האפשרות לקבל במקום אחד את כל השירותים הדרושים להוצאת ספר חוסכת לכם זמן וכסף.

מי מקליד את הספר?

אם הספר שלכם מוגש אל ההוצאה לאור בקובץ ממוחשב אין כל צורך בתשלום נוסף בעבור הקלדה. במקרים בהם הספר שתרצו להדפיס כתוב בכתב יד יש צורך בהקלדה. מחיר של הקלדה נקבע בהתאם לאורך של הטקסט והמורכבות שלו. התמחור הוא לפי יחידות של תווים.

כמה צריך לשלם על עריכת ספר?

כל ספר שיוצא לאור צריך לעבור עריכה. המחיר של עבודת העריכה נקבע בהתאם לרמה של הטקסט הנוכחי והרמה אליו הוא נדרש להגיע. אם אתם מבקשים להפוך טקסט פשוט שכתוב בשפה עממית לטקסט ברמה אקדמית, עבודה העריכה תהיה מורכבת והדבר ישפיע על המחיר. יחד עם עריכה כדאי לשלב גם הגהה של הטקסט כולו. הגהה מומלצת בעבור כל סוגי הטקסטים לאיתור שגיאות כתיב מביכות.

כמה עולה לעצב כריכה של ספר?

הכריכה של הספר היא זו שמשפיעה על הרושם הראשוני וכדאי להשקיע בה. התייעצות עם מעצב נדרשת לבחירה נכונה של צבעים, תמונות ופונטים. ההשקעה בכריכה מעוצבת נדרשת בעיקר כאשר מדובר בספר שנועד לשיווק או הפצה נרחבת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה
עורך דין תעבורה בירושלים מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה...
תהליך מיוחד לטיפוח העור
טיפול פיגמנטציה בפנים הוא תהליך מיוחד לטיפוח העור שמטרתו להפחית...
רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן" מתרחבת ופותחת סניף בירושלים בהשקעה של כ – 1 מיליון ₪
 רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן", מקבוצת גרג, מתרחבת ופותחת בימים...
רשת מחסני השוק משיקה את סניף "מחסני השוק בשבילך"- הפורמט השכונתי שלה בפסגת זאב-ירושלים, בהשקעה של מיליוני שקלים
סניף "מחסני השוק בשבילך" בפסגת זאב ירושלים, יושק בתחילת אפריל...
מגילות אסתר: מתנה מיוחדת לכל אירוע
מגילת אסתר היא אחת מחמש המגילות הנכללות בתנ"ך. היא מספרת...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
עסקאות מקרקעין – ההיבט המשפטי
עורך דין המתמחה בעסקאות מקרקעין, בעיקר ברכישת דירות, הוא נכס...
מאמנת כושר אישית בירושלים - אימוני כושר אישיים בכל הרמות! 
מציאת מאמנת כושר אישית המתאימה לכם יכולה להיות משנה משחק...
אילו מצבים נחשבים לנהיגה ללא רישיון
אחד התנאים הבסיסיים לעליה על הכביש ונהיגה הוא שישנו רישיון...
כל מה שצריכים לדעת על עמדות טעינה לרכבים חשמליים
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר מושפע ממגוון גורמים, לרבות...