Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך מתמחרים צילום ברית מילה

איך מתמחרים צילום ברית מילה

עוד בהיריון, ברגע גילוי מין היילוד, ההורים לעתיד המאושרים מתחילים לתכנן תכניות בראשם. איזה שם ייבחרו לו, כיצד יעצבו את חדר הילדים, וכמובן, מפנטזים על ארוע הברית, בו יוכלו להשוויץ באוצר הקטן ולחגוג את בואו לעולם. תשעה חודשי המתנה וציפייה, מביאים לרגע המיוחל בו כולם מתאחדים על מנת לשמוח בשמחתם, וכמובן להביאו בברית המילה, החשוב מאין כמותו בדת היהודית. על מנת לתעד את כל הטוב הזה יש צורך בצלם מקצועי לברית, ואין מנוס מהשקעה כספית בכלל הארוע, ובפרט בצילום, הלוא הם הזכרונות מהארוע, שיישמרו לדורי דורות.

בכדי שתוכלו לדעת כיצד לתכנן את התקציב, חשוב שתבינו היטב את מהלך עבודת הצלם ותמחורה, בכדי למנוע הפתעות.

איך מתמחרים צילום ברית מילה

עבודת הצלם והכנותיו מתחילות שעות לפני האירוע, בהן עליו לארגן את כל הציוד, לנסוע למקום הארוע שפעמים רבות ממוקם באיזור מרוחק, ובשעות העומס, וכמובן לקחת מקדם ביטחון כדי להגיע בשעה שנקבעה ולהימנע מאיחורים ותקלות. כמו כן, פעמים רבות נדרש מהצלם להגיע בשעה מוקדמת יותר, על מנת לצלם את בני המשפחה והאולם עצמו, לפני הגעת האורחים. יתרה מכך, גם לאחר סיום הארוע וסיום עבודת הצילום, עבודתו של הצלם ממשיכה, עד להעברת התמונות לידי לקוחותיו. בזמן הזה מתבצעת עבודת עריכה, הדפסת התמונות, ובאם הוזמן אלבום משפחתי יש לסדר ולערוך את התמונות באלבום. זו אינה עבודה פשוטה, ובאם הצלם מקצועי, המחיר יהיה בהתאם.

אז כיצד נעשה חישוב המחיר?

ראשית, כאמור מרחק הארוע הוא פרמטר מרכזי. ככל שהצלם גר רחוק יותר ממקום הארוע, הוא ייאלץ לבלות זמן רב על הכביש. הוא כמובן ייצטרך להיערך לכך עם כמות מספקת של דלק, שתספיק לנסיעה הלוך ולנסיעה חזרה. כמו כן, גם הזמן הרב שהוא מבלה על הכביש שווה כסף, ולכן גם גורמים אלו משוקללים בחישוב המחיר. סביר כי אם תבחרו צלם מקומי המתגורר בסמיכות לאזור הארוע, תוכלו להוזיל עלויות.

שנית, סוג הארוע מהווה גם הוא פרמטר חיוני לחישוב המחיר. תמחור חתונה או בר\בת מצווה, יהיה שונה מתמחור ברית או בריתה. זמני הארוע וההכנות אליהם משתנים מאוד בהתאם לסוג הארוע. היערכות לצילום חתונה תהיה שונה לחלוטין מהיערכות לברית מילה למשל, הן באורך הארוע, והן בסוגי המצלמות המתאימות לאותו ארוע. לכל ארוע קיימת שיטת עבודה שונה, למשל שיטת עבודה תיעודית יותר, בברית מילה, שם נדרש תיעוד בווידיאו, יותר מתיעוד בסטילס, על מנת לתעד בצורה מקצועית את הרגע בו מוהלים את התינוק. לעומת זאת בצילום בת מצווה, יש צורך בכמות רבה יותר של תמונות סטילס בשלל זוויות ייחודיות ואומנותיות. בסופו של דבר כל ההבדלים הללו יהוו גם הבדל במחיר.

נוסף על אלו, כמובן שגם גודל הארוע מהווה פרמטר חיוני בקביעת מחיר. ככל שהארוע גדול יותר, עם מספר משתתפים רב יותר, כך עבודת הצילום תהא אינטנסיבית יותר. הצלם נדרש לתעד את הארוע מתחילתו עד סופו, ובייחוד את רגעי השיא של הארוע. הוא נדרש להיות מרוכז ומפוקס על מנת לא לפספס את הרגעים היפים. כמו כן, אל לו לשכוח אף אחד מבני המשפחה הקרובה והמורחבת, בצורה מחמיאה ובזווית מתמאימה, וכמובן לדאוג שהאווירה השמחה המתחוללת בארוע תועבר גם בתמונות ובווידיאו. ככל שהארוע ידרוש עבודה מאומצת יותר בהתאם לגודלו, כך גם המחיר יושפע. באם מספר המוזמנים קטן מ 150, ניתן להסתפק בצלם אחד, אך אם מדובר בארוע של כ 250 מוזמנים, מומלץ לשכור שני צלמים, בכדי שתיעוד הארוע יבוצע בשלמותו.

הגעתם לסיום הכתבה וכעת נותר לכם לחפש צלם מקצועי ואיכותי? צרו עמנו קשר לפרטים נוספים.

סטאס מוזיקוב – צלם אומן באדיבות של

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...