Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

בודפשט בחורף – חופשה מהנה גם בעונה הקרה

בודפשט בחורף – חופשה מהנה גם בעונה הקרה
בודפשט. צילום באדיבות pixabay

בודפשט, בירת הונגריה, נחשבת לאחד היעדים הפופולריים והאהובים בקרב ישראלים, העיר שוכנת לגדות נהר הדנובה ויש בה שפע אטרקציות לכל הגילאים. למרות החשש מהקור ומהטמפרטורות הנמוכות בחורף, כדאי לדעת כי בודפשט בחורף מציעה אווירה קסומה וייחודית ואין כמו בילוי במרחצאות חמים כאשר יורד שלג או הטמפרטורה צונחת מתחת לאפס.

בחורף תוכלו לבלות בבירת הונגריה בלי המוני תיירים מסביב, יש ימים רבים שטופי שמש, ומדי פעם יורד שלג או גשם. כל שעליכם לעשות הוא להצטייד בבגדים חמים כדי לטייל בשווקים הפתוחים, באתרים ההיסטוריים החשובים והמעניינים וכדי לבלות בשאר האטרקציות שהעיר מציעה. כדאי לדעת כי בחורף המחירים צונחים מטה לכן ניתן לחסוך הרבה כסף ולהותיר יותר כסף לבזבוזים, לבילויים ולקניות.

כל הסיבות מדוע כדאי גם לכם לטייל בבודפשט בחורף

מיליוני תיירים מכל העולם מבקרים בבודפשט בעונת התיירות החמה שמתחילה בחודש אפריל ומסתיימת באוקטובר. עם זאת, כדי ליהנות מהעיר ולחוות אותה במלוא עוצמתה, כדאי להמתין לחורף כדי ליהנות ממבצעים משתלמים ומשפע אטרקציות שמתאימות במיוחד לעונה הקרה, לדוגמה החלקה על הקרח ומרחצאות חמים.

המחירים צונחים מטה במלונות ובמרכזי הקניות, אפשר לרכוש מלתחה חדשה במבצעי סוף העונה, ובמידה ואתם מתכננים לטייל בבודפשט לפני חג המולד וראש השנה, תוכלו ליהנות ממבצעים חמים ומשתלמים בכל החנויות בקניונים וברחבי העיר, ובמיוחד בשווקים הססגוניים לפני החג. בעונת החורף תוכלו לרכוש טיסות לבודפשט במחירים אטרקטיביים, מומלץ להזמין חבילת נופש הכוללת טיסות מוזלות, לינה במלון מרכזי עם ארוחת בוקר, ובהתאם לדיל גם העברות למלון ובחזרה.

בודפשט. צילום באדיבות pixabay

בחורף ישנם מופעים רבים שלא כדאי להחמיץ, חובבי התרבות לבטח ייהנו מבילוי בבית האופרה, אפשר לצפות גם בהצגות טובות, במחזמר משובח, לבחור קונצרט או לבלות במועדון ג'ז. בבודפשט שפע מסעדות מעולות, אין כמו גולש הונגרי כשקר בחוץ, כדאי לטעום גם את מרק הדגים המקומי, לאכלו לנגוש וקיורטוש בדוכני האוכל ולטעם מנות נוספות מהמטבח ההונגרי הידוע.

בילוי במרחצאות חמים

אחת האטרקציות העיקריות שבודפשט מציעה לתיירים בעונת החורף הוא בילוי במרחצאות החמים, יש מקומות פתוחים כמו סצ'ני וישנם מרחצאות מקורים כמו במלון גלרט. מרחצאות סצ'ני נחשבים למפורסמים ביותר בעיר, זו אטרקציית חובה לכל התיירים, טמפרטורת המים נעה בטווח של 20-38 מעלות, יש במקום בריכות עם מים עשירים במינרלים באוויר הפתוח ובריכות מקורות.

בנוסף, כדאי לבלות במרחצאות גלרט, במקום יש בריכות חיצוניות ומקורות, חדרי טיפולים ומתקני ספא שונים, המקום יוקרתי ואלגנטי, ניתן להזמין חבילה הכולל כניסה למרחצאות וטיפול ליחיד או לזוג.

במהלך החופשה שלכם בבודפשט בחורף כדאי לבלות גם בהחלקה על הקרח, יש מספר אתרים בבודפשט. כמו כן, כדאי לנצל את החופשה בעיר כדי לבקר במוזיאונים מעניינים כגון המוזיאון הלאומי ומוזיאון הטרור, ובמידה וזהו ביקורכם הראשון בעיר כדאי לקחת אוטובוס תיירים ולבקר באתרי החובה כמו בית הכנסת הגדול, בניין הפרלמנט, מצודת הדייגים, כנסיית מטיאש, טירת בודה, הסיטדלה, בזיליקת סנט אישטוון ועוד.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...