Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

בונים עולם: כל הסיבות לבחור בקריירה אדריכלית

בונים עולם: כל הסיבות לבחור בקריירה אדריכלית

שוק הבניה בארץ דורש יותר כוח אדם מבעבר. הביקור לאדריכלים מקצועיים, גם הוא נמצא בעלייה מתמדת. הבחירה לפתוח בקריירה אדריכלית מאפשרת לכם להיות בטוחים שתמצאו מקצוע משמעותי לחיים.

בונים עולם: כל הסיבות לבחור בקריירה אדריכלית

מה עושים?

אדריכל הוא איש המקצוע אשר אחראי על תכנון הפרויקט על בוריו והתאמת התוכנית לעובדות בשטח. שרטוט אדריכלי הוא מקצוע שצריך ללמוד לעומק. השרטוט מתחשב בצרכי סביבה, חללים ומזמיני העבודה לצד דרישות בטיחותיות לכל מבנה ומבנה. האדריכל מלווה את הפרויקט החל משלבי התכנון ועד לביצוע בפועל כדי להבטיח את איכות התוצר באופן ודאי. כמו בכל מקצוע. גם לאדריכלים יש אפשרות להעמיק את הידע בתחום ספציפי. כיום ניתן למצוא אדריכלי נוף, פיתוח שטח ואדריכלי עיצוב פנים בעלי ניסון של שנים רבות בתחום.

מה לומדים?

במהלך לימודי אדריכלות עוברים הסטודנטים בכמה תחנות עיקריות בדרך אל קריירה מצליחה בתחום. הסטודנטים למודים את מקצועות ההנדסה הבסיסיים, עוברים הכשרות מעשיות ומגישים אינספור עבודות ופרויקטים במהלך שנות הלימודים. חלק מדרישות הקורסים כוללת הגשה של תוכנית אדריכלית מלאה לפרויקט- כולל שרטוט ודגם מוקטן של המבנה העתידי. את הגשת הפרויקט מלווים מרצי הקורס והם מאפשרים לתלמידים לקבל משוב והדרכה ברמה גבוה שיכינו אותם לעבודה עתידים בתחום.

למה להיות אדריכלים?

הביקוש לאנשי מקצוע בתחום הבנייה עולה משנה לשנה. חרות הבניה והיזמים מוכנים להשקיע לא מעט כסף בכל פרויקט כדי לקבל את התוצר הטוב והבטוח ביותר, ולעמוד בכל התקינות הקיימות בחוק כיום. לכן דרושים שרטטים, אדריכלים ומנהלי פרויקטים בדרגות שונות באופן קבוע. כדי להתחיל לטפס בעמלה הסולם המקצועי הכשרה אדריכלית היא נקודת פתיחה מצוינת אשר מוציאה אתכם לשוק העבודה עם ארגז כלים רחב ויכולות ניהול פרויקט ברמה גבוה מאוד. בין אם מדובר בפרויקט פרטי קטן, או פרויקט רחב היקף, האדריכל תמיד נוכח בשטח. מתכנן, משרטט ומסייע להתמודד עם ליקויים או בעיות בתהליך הבנייה. נוכחות האדריכל היא חיונית להצלחתו של כל פרויקט בניה, ולכן אם אתם רוצים להביא את הכישורים שלכם לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר- אדריכלות הוא תחום ההתמחות המתאים לכם.

אדריכלות לאדריכלים מתמחה במתן שירותי שרטוט, תכנון אדריכלי, ויעוץ מקצועי לאדריכלים מוסמכים, סטודנטים ולקוחות פרטיים. החברה מחזיקה באדריכלים בעלי ניסיון רב שנים ומציעה שירותים במגוון תחומי עבודה. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לאדריכלות לאדריכלים בטלפון: 02-5353525.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
רשימת תקלות נפוצות של דודי שמש
תקלות בדוד שמש מופיעות תמיד ברגע הלא נכון. מקלחת חמה...
איך נראה סגנון מודרני בעיצוב מטבח
סגנון עיצוב מטבחים מודרניים הוא שילוב של נוחות ופונקציונליות, סגנון...
מחפשים צלם לחתונה במרכז הארץ?
תכנון חתונה יכול להיות חוויה סוחפת, אבל היבט אחד שאסור...
היבט חיוני בניהול פיננסי לעסקים מכל הגדלים
שירות הנהלת חשבונות הוא היבט חיוני בניהול פיננסי לעסקים מכל...
בחירת אמן חושים דתי מושלם לאירוע שלך בירושלים
ישנם לא מעט הפעלות לאירועים שלכם אך דווקא הזמנת אמן...
אמנות קולינרית עם חגיגה מקסימה
קייטרינג לחתונה הוא מרכיב מרכזי הממלא תפקיד משמעותי בחוויה הכוללת...
מתי יש צורך לגשת לאבחון לקויות למידה?
לא מעט ילדים מתמודדים עם לקויות למידה. לקויות למידה יבואו...
הבריאות שלכם במקום הראשון
אבטחת איכות המזון היא חיונית בתעשיית ייצור המזון. עמידה בתקנות...
החוויה הייחודית של דירות דיסקרטיות ובודי מסאז'
ניתן ליהנות מעיסוי אירוטי או או משירותי מין בתשלום תוך...
להתחיל את החיים המשותפים בהסכמה
לכולם ברור שלא רק אהבה נדרשת בזוגיות, אלא בעיקר יכולת...