Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

דברים שצריך לדעת לפני שמנסרים בטון בירושלים

דברים שצריך לדעת לפני שמנסרים בטון בירושלים
קרדיט pixabay

ניסור של בטון נהנה מביקוש הולך וגובר בשנים האחרונות אך מה אתם באמת יודעים על השירות המורכב שלעתים עולה לא מעט כסף?

לפניכם טיפים מקצועיים שנכתבו עם החברה לניסור וקידוח בטון בירושלים שיסבירו מהו ניסור יהלום, מתי צריך להזמין קבלן ניסור ואיך לעשות את זה באופן בטיחותי ובמחיר הוגן.

דברים שצריך לדעת לפני שמנסרים בטון בירושלים
קרדיט pixabay

מה זה ניסור בטון?

לפני שמתחילים בואו נעשה מעט סדר ונסביר מהו בכלל ניסור בטון שהרי למרות העובדה שיותר ויותר קבלני שיפוצים ובעלי דירות זקוקים לשירות בשנים האחרונות, עדיין מעט ידוע על הנושא הכל כך מבוקש.

שירותי ניסור וקידוח בטון באים לתת מענה למגוון מקרים שבהם עולה הצורך להסיר חלקי בטון בגדלים שונים. זה יכול להיות בזמן שיפוץ של דירה והרצון לפתוח דלת, חלון, להסיר קיר שלם, אולי כדי לחתוך גדר בטון, רצפה או כל דבר אחר שעשוי בטון ומן הסתם לא ניתן לשבור אותו באמצעים שמוכרים לכולם כמו פטישים רגילים או חשמליים.

ניסור הבטון מתבצע באמצעות מגוון מסורים ייחודיים שמורכבים ממנוע חשמלי שמסתובב במהירות עצומה אליו מחובר דיסק משונן מצופה באבקת יהלום שמסוגל לחדור את כל סוגי הבטון כאילו היו חומר רך.

את התמונה משלימים באמצעות הזרמה של מים באופן שוטף שמונעים נתזים ואבק, מקררים את המסור ומונעים ממנו להתעוות.

שיטת הניסור נקראת גם ניסור יהלום מאחר והמסורים מצופים באבקת יהלום שבאה במגע עם הבטון והיא זאת שלמעשה חודרת אותו.

מדובר בכלים מורכבים ויקרים שדורשים ידע טכני ולכן ישנם באופן יחסי מספר לא גדול של אנשי מקצוע וחברות שיכולות להציע את השירות.

מאחר שהבנייה בירושלים מורכבת ברובה מבטון, שירותי הניסור מבוקשים במיוחד הן במגזר הפרטי בזמן שיפוצים והן במגזר היזמי קבלני בעת בנייה של פרויקטים חדשים או שיפוץ מבנים קיימים.

מה זה קידוח בטון בירושלים?

בשונה מניסור הבטון, קידוח נחשב לשירות פשוט יותר באופן יחסי והוא ניתן על ידי אותם קבלני ניסור אך מתבצע באמצעות כלים אחרים ובשונה מהמסורים, במקדחי הבטון מדובר כבר בכוסות משוננות המצופות באבקת יהלום שמסתובבות במהירות ויוצרות פתחים עגולים בבטון.

כמה עולה השירות?

כאן כבר צריך להפריד בין שירותי הקידוח לניסור ובעוד שקידוח בטון יכול לעלות כמה מאות שקלים בודדים בהתאם לעומק הקידוח והקוטר שלו, עבודות ניסור יתחילו במחירים שקרובים יותר ל-1,000₪ ויעלו ככל שמדובר בעבודה גדולה ומורכבת יותר.

מאחר שמדובר בסכומים יקרים ומאחר שיש הבדלים משמעותיים בין נותני השירות השונים, תמיד כדאי לאסוף מספר הצעות מחיר מקבלנים מומלצים לפני שמתחילים בעבודה.

למה צריך לשים לב כשמנסרים בטון בירושלים?

  • בטיחות – ראשית כל צריך לזכור שניסור בטון מלווה בסיכונים שונים – החל מעבודה עם כלים מסוכנים, שילוב של חשמל ומים ומעל הכל, חשוב שהעבודה תעשה בפיקוח הנדסי כדי שתהיה בטוחים שלא נגרם נזק למבנה כתוצאה מהיחלשות שלו.
  • חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית ומנוסה שמנסרת או קודחת בטון באופן קבוע, שמודעת לסיכונים ועושה את עבודתה על פי התקן לרבות שמירה על הסביבה והבטיחות של עובדיה.
  • פינוי הפסולת – הפסולת שנוצרת כתוצרה מהקידוח או הניסור יכולה להיות מאוד כבדה ואפילו חדה ולכן יש קושי בפינוי שלה. לכן מומלץ לקבל את הצעות המחיר תוך התייחסות אל נושא פינוי הפסולת.
  • בחרו בקבלן ניסור ירושלמי – אחד היתרונות בעיר ירושלים הוא ההיצע הרחב של בעלי מקצוע מתחומים שונים וכך גם בתחום הבטון. ההמלצה היא לאסוף מספר הצעות מחיר מקבלני ניסור באזור ירושלים שיוכלו לבצע את העבודה מבלי לבזבז זמן בנסיעות ארוכות שיכולות לייקר את המחיר שלא לצורך.
  • בדקו המלצות – כולם מעדיפים בעל מקצוע עם חוות דעת חיוביות אך כשמדובר בניסור או קידוח בטון, ההעדפה הזאת הופכת לחובה. בקשו מספר ממליצים שהזמינו שירות דומה ובדקו את מידת שביעות רצונם.
  • חתמו על חוזה עבודה –  לא משנה אם זאת עבודה גדולה או קטנה, עליכם לחתום על חוזה ברור שמסדיר את כל מה שהוסכם לרבות תיאור העבודה והמחיר.
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...