Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

דלתות כניסה איכותיות – חשובות במיוחד עבור בתים בסביבת ירושלים

דלתות כניסה איכותיות – חשובות במיוחד עבור בתים בסביבת ירושלים
(צילום: עמיעד טאוב)
(צילום באדיבות pixabay)

עולם עיצוב הפנים והבית הוא עולם עשיר ומגוון, המכיל אינספור פריטים ותתי תחומים שונים. רבים מהתחומים והפריטים אותם ניתן למצוא בתחום זה אינם הכרחיים עבור הבית שלכם, גם אם אסתטיים ואטרקטיביים מבחינות אחרות.

אך תחומים ופריטים מסוימים דווקא כן הכרחיים עבור בתים מסוימים, הכרחיים מכמה נקודות מבט. דוגמה לכך היא פריטים כמו דלתות כניסה מעץ או מפלדה, אשר הצבתן בכניסת הבית עשויה להיות חשובה ואף קריטית באזורים גיאוגרפיים מסוימים. אזור ירושלים הוא דוגמה מצוינת לכך, שכן באזור זה קיימת חשיבות רבה במיוחד למיגון ואיטום הבית – שתי פעולות המתקבלות מרכישה של דלתות כניסה מתאימות.

דלתות כניסה מעץ עבה ואיטום הבית – חיסכון אנרגטי ארוך טווח

הצבתן של דלתות כניסה איכותיות, עבות ובעלות איטום טוב, היא בין השאר אינטרס כלכלי של משק הבית. במיוחד בסביבה המתאפיינת בטמפרטורות נמוכות יחסית בעונת החורף כמו סביבת הרי ירושלים, קיימת חשיבות עצומה לאיטום טוב של הבית – שמירה על החום מפני בריחה משמעותה פחות צורך בהשקעת אנרגיה בחימום לאורך כל שעות היום והלילה. תושבי ירושלים והסביבה מכירים את העלות הגבוהה שעשויה להיות לאנרגיה הנדרש לצורך חימום הבית למשך חודשי החורף, בין אם מדובר בחשמל (לחימום על ידי מזגנים, למשל), סולר (תנורי נפט), עץ (לתנורי קמין) או כל צורת חימום אחרת.

החלפת דלתות הבית בדלתות כניסה מפלדה או מעץ אשר אטומות בצורה טובה ועבות מספיק על מנת למנוע מהקור מלברוח מחלל הבית, תביא לחיסכון מורגש ומשמעותי בחשבונות האנרגיה כבר בעונת החורף הראשונה, ובכל חורף שלאחר מכן. חשוב לציין כי למרות שבירושלים וסביבתה החורף הוא שמהווה את האתגר האנרגטי הגדול יותר, איטום טוב של הבית חוסך באנרגיה גם בשיא הקיץ, כאשר אנו נדרשים למזג את הבית. החיסכון האנרגטי בקיץ קריטי יותר עבור תושבי מישור החוף, לדוגמה, אך גם בהרי ירושלים והסביבה אנו נתקלים לעיתים בשבועות חמים במיוחד…

להגן על נקודת התורפה של הבית

נקודה נוספת אשר הופכת את ההשקעה בדלתות כניסה איכותיות ועבות יחסית מפלדה או מעץ לכדאי ומשתלמת, היא הנקודה של ביטחון אישי של בני הבית כמובן.

דלת הכניסה לבית היא למעשה נקודת תורפה ממנה עלולים לנסות ולפרוץ אלינו הביתה. זה יכול להיות לא נעים כאשר אנחנו לא בבית ופורצים אליו, וזה הופך לממש מסוכן כאשר אנחנו וילדינו כן בבית, ומישהו מנסה לפרוץ. גם בהרי ירושלים וסביבת העיר עצמה ישנם מקומות ותקופות בהן קיים סיכוי נסביר שינסו לפרוץ אלינו הביתה, ועל ידי הצבת דלתות כניסה מפלדה או מעץ, עבות ומאובטחות כראוי, אנו לא רק מונעים מהפורצים מלהצליח להיכנס לבית, אלא גם מאותתים להם עוד לפני שבכלל ניסו כי מדובר בבית ממוגן אשר לא כדאי לנסות ולפרוץ אליו.

לסיכום, דלתות כניסה איכותיות, אטומות וממוגנות הן השקעה כדאית של ממש עבור תושבי ירושלים והסביבה, כמו גם עבור שאר תושבי הארץ. החיסכון האנרגטי הכרוך באיטום שהן מספקות והשקט הנפשי הנלווה לבטיחות שהן מעניקות – אלו הן רק שתי דוגמאות ליתרונות של רכישת דלתות כניסה איכותיות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...