Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

דרכים לשיפוץ הבית בדרך הקלה

דרכים לשיפוץ הבית בדרך הקלה

אני יכול להבין ישראלים רבים שחוששים להיכנס לתהליך שיפוץ בביתם, ולכן, בחרנו להציג שתי דרכים אפקטיביות ביותר לשדרוג הבית בתקציבים שפויים, זמנים קצרים וכמעט מבלי לפגוע באורך החיים התקני. בנוסף, ענפי השיפוצים הללו בעלי השפעה חזותית גבוהה ביותר כך שבתמורה לסכום כסף סביר ומאמץ מינימלי, תקבלו תוצאות חיוביות ומרחיקות לכת.

עבודות גבס

עבודות גבס הן מענפי השיפוצים הנפוצים בישראל ולא בכדי. האפשרויות שעומדות בפניכם הינן עצומות. בעזרת עבודות גבס, תוכלו לבצע מגוון עצום של שדרוגים במראה ובפונקציונאליות של הבית – החל מבניית קירות לחלוקת הדירה באופן חכם דרך הנמכת תקרה באופן דקורטיבי ועד לעיצובים בגבס בחללים המרכזיים לבית – לדוגמה, נישות לטלוויזיה, מזנונים, מדפים ועוד.

היתרונות של עבודות הגבס רבים. מעבר לגמישות והמטרות שניתן להשיג, מדובר בחומר גלם זול ולכן העלויות שלכם יהיו בהתאם. כמו כן, מדובר בעבודות שמתבצעות באופן מהיר ביחס לעבודות בניין אחרות. בניית קיר בלוקים לצורך העניין תימשך 4-5 ימים בעוד קיר גבס ניתן להקים בתוך יום.

טיפים לעבודה עם גבס

בחרו בקבלן גבס מקצועי עם ניסיון מוכח. בעבודות מהסוג הזה, היכולת האישית משחקת תפקיד מרכזי ומשפיעה באופן ישיר על רמת וקושי העיצובים כמו גם על הגימור של העבודה.

חומרי גלם – ישנן לוחות גבס מסוגים שונים. חשוב להתאים את סוג הלוח למיקום העבודה. אם לצורך העניין, מדובר במקום עם לחות גבוהה כגון חדר אמבטיה, יש צורך להשתמש בגבס ירוק. בנוסף, אנו ממליצים להשתמש בגבס אדום במקום הגבס הלבן ככל שניתן. הסיבה לכך פשוטה. הגבס האדום דומה מאוד ללבן אך הוא מביא אתו ערך מוסף – הוא חסין לאש, דבר שישדרג את הבטיחות בסביבת מגוריכם.

עבודות צבע

צביעת הדירה היא אולי המטלה הפשוטה ביותר מכל ענפי השיפוצים. יחד עם זאת, בבחירה נכונה של צבעים, עבודות צבע ישדרגו את הבית ללא היכר. לפי דעתנו, עבודות צבע הן מהפעולות המשתלמות ביותר ביחס עלות מול תועלת.

טיפים לעבודות צבע

הכנה – לפני ביצוע עבודת צבע, יש להשקיע בעבודות ההכנה. חדר פנוי יהיה קל יותר לצביעה באופן מובהק. פנו את החפצים מן החדר ועטפו את הרצפה בקרטונים. את הרהיטים והציוד שלא יכולתם להוציא, עטפו בניילונים. השתמשו בסרט הדבקה (עדין) לצורך עטיפה של שקעים ומסגרות החלונות.

תיקוני קיר – אחת העבודות שפחות נעים לבצע אך הן חיוניות להצלחת העבודה. קחו את הזמן באיתור והחלקה של פגמים בקירות. עקבו אחר הוראות היצרן ואם צריך, בצעו שכבת תיקונים נוספת. המתינו עד שהחומר יתייבש לפני שתשייפו אותו ותצבעו עליו. זכרו שלא ניתן לשייף תיקון קיר לאחר שצבעתם אותו בצבע אקרילי. לכן, הקדישו את מלא תשומת הלב על מנת שהגימור יהיה חלק וללא בליטות.

בחירת סוג הצבע – דווקא בתקופה זו, יצרני הצבע השונים מפציצים אותנו בפרסומות אודות מוצרים חדשניים שהם פתחו. המלצתנו היא לבחור בצבע איכותי של אחת החברות המוכרות אך לא לרכוש את החדש או הטוב ביותר. הצבעים הרגילים –  כגון סופרקריל, יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. דגש חשוב ביותר בצביעת הבית אם על ידכם או על ידי צבעי, הוא השימוש בצבעים אקריליים לצביעת הקירות ולא צבעים מיושנים ממשפחות אחרות כגון הצבעים הפלסטיים.

מספר שכבות – על מנת להגיע לתוצאות מושלמות וחשוב מכך – שיחזיקו לאורך שנים, יש לצבוע את הקיר בשתי שכבות צבע. אל תסתפקו בשכבה אחת גם אם התוצאה נראית טובה.

צביעת תקרה – לעתים קרובות, נוטים להתעלם מהצורך לצבוע את התקרה. נכון שמדובר במטלה לא נעימה שמייקרת את התהליך. יחד עם זאת, צביעת תקרה, תתרום לשדרוג האווירה בביתכם באופן מיוחד.

נקודה למחשבה: לא משנה אם בחרתם לבצע את העבודות שהוזכרו בעצמכם או לשכור איש מקצוע שיבצע זאת בעבורכם. חשוב מאוד שתהיו מחוברים לתהליך ושתבינו מה מתרחש בביתכם. מעורבות שלכם, תבטיח את התוצאה הטובה ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...