Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

האם כדאי לעשות ביטוח מקיף? – יתרונות מול חסרונות

האם כדאי לעשות ביטוח מקיף? – יתרונות מול חסרונות
קרדיט: FREEPIK

ביטוח מקיף מעניק כיסוי למבוטח במידה ונגרם נזק לרכב או לרכוש של המבוטח בעקבות: שריפה, שיטפון, גניבה, ונדליזם, תאונה ועוד. בנוסף, הפוליסה כוללת את כל הכיסויים שכוללת פוליסת ביטוח צד ג ובכך מעניקה כיסוי גם במקרה שנגרם נזק לרכב או לרכוש על ידי המבוטח. פוליסת ביטוח מקיף מעניקה את התמורה המלאה ביותר עבור הכסף שמושקע בה שכן, היא מציעה את סל הכיסויים הנרחב ביותר שניתן לרכוש כיום במסגרת ביטוח לרכב.

האם כדאי לעשות ביטוח מקיף? - יתרונות מול חסרונות
קרדיט: FREEPIK

יתרונות של ביטוח מקיף

אין ספק שבביטוח מקיף יש מגוון רחב של יתרונות. כל בעל רכב שמעוניין לנהוג על הכביש בראש שקט מתוך ידיעה שהוא מוגן מבחינה כלכלית כמעט בכל מקרה אפשרי, יכול לבחור כיום בביטוח מקיף לרכב.

הביטוח מציע פוליסות שונות, אשר ההרחבות במסגרתן משתנות בהתאם לחברת הביטוח שבה תבחרו לבטח את הרכב שלכם. במסגרת ההרחבות של ביטוח מקיף ניתן למצוא: כיסוי במקרה של שריפה, כיסוי במקרה של גניבת הרכב, כיסוי במקרה של ונדליזם, כיבוי במקרה של טוטאל לוס בתאונה, רכב חלופי במקרה הצורך, שירותי דרך ועוד. 

על אף שהביטוח המקיף הוא ביטוח יקר יותר מביטוח חובה וביטוח צד ג, הרי שלא פעם הוא בהחלט שווה את זה. מספיק שפעם אחת יגרם נזק מהותי לרכב שלכם ולא יהיה לכם ביטוח מקיף שמכסה את עלות הנזקים, בכדי שתבינו כמה קשה מבחינה כלכלית שהתשלום על תיקון הנזקים יצא מכיסכם הפרטי.

חסרונות בביטוח מקיף

על אף שאחוז גדול מאוד מבעלי הרכבים מעדיף לבטח את הרכב שלהם בביטוח מקיף על כל מקרה שיבוא, עדיין ניתן למצוא חסרונות גם בביטוח זה?

ראשית כל, העלויות של הביטוח המדובר הן הגבוהות ביותר. מדובר על עלויות שמורכבות משווי הרכב, דמי השתתפות עצמית ממיגונים ומערכות בטיחות לרכב ועוד. 

ביטוח מקיף מתאים בעיקר לבעלי רכבים יקרים שיש סיכון לנזק כלכלי משמעותי אם יגנבו אותם או שההפסד הכספי במקרה של נזק שיגרם לרכב יהיה משמעותי מאוד. אם יש לכם רכב ישן, יתכן מאוד שרכישת ביטוח מקיף לא תהיה רלוונטית עבורכם וביטוח חובה וצד ג יספיקו לכם.

מה חשוב לדעת על ביטוח מקיף?

ניתן לרכוש כיום הרחבות וכיסויים שונים עבור פוליסות ביטוח מקיף במסגרת כתבי שירות. הפרמיה עבור ביטוח מקיף נקבעת בהתאם לשווי הרכב, כאשר ככל שהרכב יקר יותר גם הפרמיה תהיה יקרה יותר. בנוסף, הפרמיה תקבע בהתאם למאפיינים של הנהג כגון: מין, גיל, היסטוריה קודמת של תביעות ביטוח ועוד. ככל שהנהג נחשב זהיר ומנוסה יותר כך עלות הפרמיה שלו תפחת. לעיתים ניתן להוזיל את עלות הפרמיה על חשבון ייקור דמי השתתפות עצמית, אך האופציה פחות מומלצת לנהגים צעירים וחסרי ניסיון.

 הדבר החשוב ביותר שיש לעשות לפני שמחדשים את ביטוח הרכב שלכם-ביטוח חובה, ביטוח צד ג או ביטוח מקיף הוא להשוות בין כל ההצעות של חברות הביטוח המובילות. רק באמצעות השוואה רחבת היקף בין ביטוחי הרכב שמציעות חברות הביטוח כיום, ניתן לוודא כי אתם בוחרים את פוליסת הביטוח המתאימה לכם ביותר מכל הבחינות. בכדי להשוות בצורה קלה, מהירה ונוחה בין ביטוחי רכב שונים, כדאי שתבחרו בWobi, סוכנות ביטוח דיגיטלית הגדולה ביותר כיום עבור השוואת ביטוחי רכב ורכישת הביטוח המתאים לכם. השימוש בוובי יאפשר לכם למצוא את הביטוח המתאים והמשתלם לכם ביותר, כאשר כל שתדרשו לעשות זה פשוט להקליד את הנתונים הרלוונטיים ולקבל את ההצעות ישירות אליכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חדשנות בשילוב נוחות
ישיבה ממושכת עלולה לגרום לאי נוחות, כאבי גב ואפילו פריצות...
איך למנוע סכסוכי ירושה?
סדרת הטלוויזיה "יורשים" זכתה בשורה ארוכה של פרסים, וגם באהבת...
איך לעבור דירה ולהישאר בחיים
מעבר דירה יכול להיות תהליך מרגש אבל באותה נשימה גם...
מה חשוב לדעת על שירותי ענן לעסק?
למרות שאתם אוהבים טכנולוגיה, העסק שלכם תקוע מאחור? לא ברור...
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...