Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

הדרך אל עבר עתיד נקי

הדרך אל עבר עתיד נקי
credit: canva.com

בשנים האחרונות ניתן לראות כי המודעות ויכולות הטיפול שניתן להעניק למכורים מתרחבות. מכוני גמילה שונים מציעים טיפולים כאלה ואחרים על מנת לסייע לאדם להיפטר מההתמכרות שלו ולהצליח לפתוח דף נקי לעתיד חופשי יותר. ההתמכרות לסמים או לאלכוהול היא בעיה פסיכולוגית, חברתית ותרבותית, ועל מנת להיות מסוגלים לשבור את מעגל ההתמכרות הזה תוכלו לפנות אל מכוני גמילה שונים אשר יוכלו לעזור.

בעוד אנשים רבים נוטים לעשות את ההפרדה בין סמים לאלכוהול, חשוב לזכור כי שניהם הינם סמים פסיכו – אקטיביים אשר משפיעים על התודעה ברמה גבוהה ועלולים להוביל להתמכרות קשה. תהליך ההסתגלות לשני החומרים ההלו דומה כמו גם ההשלכות הנפשיות והפיזיות. בשלב הראשון החומר נכנס לגוף ומתחיל להשפיע על המערכות השונות, מעניק לצורך את החוויה המיוחדת אותה חיפש. בשלב הבא מתפתחת סבילות לחומר ועל כן עולה הכמות הנצרכת ונוצרת תלות בשימוש. זאת מפני שבלעדי החומר הגוף מתחיל לחוות תסמיני גמילה גופניים ונפשיים קשים.

התמכרות גופנית קשה

אלכוהול הוא אחד הסמים הקשים ביותר לגמילה. זאת מפני שההתמכרות הפיזית של הגוף היא כל כך קשה, שתסמיני הגמילה, מעבר להיותם לא סימפטיים במיוחד, עלולים להביא לתסמינים גופניים קשים עד למצב של הזיות, מצבים פסיכוטיים ואף פרכוסים. מומלץ כי את התהליך גמילה זה יתבצע במסגרת של מכון גמילה מאלכוהול, שם ניתן יהיה לקבל את התמיכה הרפואית הנדרשת על מנת להקל על ההתמודדות עם תסמיני הגמילה.

הקושי שבגמילה

בדומה להתמכרות לאלכוהול, גם התמכרות לסמים מביאה עימה קשיים רבים בעת גמילה. תסמינים פיזיולוגיים רבים כמו גם תסמינים נפשיים ותלות שקשה מאוד להיפטר ממנה. מכון גמילה מסמים יכול לעזור במציאת דרכי התמודדות עם החיים בלא ליווי של הסם, כמו גם יצירת דפוסי חשיבה נכונים וחיוביים אשר נועדו למנוע לכמיהה לסם לחזור ולהשתלט על החיים. ההתמודדות עם החזרה לחיים נורמטיביים יכולה להיות לא פשוטה, אך מרכז הגמילה יסייע לכם בהתמודדות הרגשית, בהשתלבות בחברה ובמקום תעסוקה, כמו גם בהתמודדות עם דרישות החיים בשגרה וההשלכות אשר נותרו עוד מהתקופה בה ההתמכרות הייתה בשיאה.

להיות אדון לגורלכם

אמנם תהליך הגמילה מאלכוהול וסמים הינה דרך מפותלת ומאתגרת, אך היא שווה את ההשקעה שלכם. היא זו שיכולה להחזיר לכם את השליטה על החיים שלכם מבלי להיות תלויים בחומרים פסיכו – אקטיביים אשר מכתיבים את חייכם. המרכז הרפואי הגדול בישראל לגמילה מסמים קשים ואלכוהול "רנסנס – ויקטוריה" מציע לכם את המקום הבטוח והתומך אשר יכול לשמש כסביבה בטוחה לתחילת תהליך הגמילה. זהו מקום בעל צוות מקצועי ומנוסה אשר יכול לסייע לכם למצוא את הדרך שלכם להתחיל את החיים מחדש. זאת בעזרת מתן סיוע לרכישת כלים ומיומנויות חדשות להתמודדות עם חיי היום יום העמוסים והמלחיצים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה
עורך דין תעבורה בירושלים מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה...
תהליך מיוחד לטיפוח העור
טיפול פיגמנטציה בפנים הוא תהליך מיוחד לטיפוח העור שמטרתו להפחית...
רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן" מתרחבת ופותחת סניף בירושלים בהשקעה של כ – 1 מיליון ₪
 רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן", מקבוצת גרג, מתרחבת ופותחת בימים...
רשת מחסני השוק משיקה את סניף "מחסני השוק בשבילך"- הפורמט השכונתי שלה בפסגת זאב-ירושלים, בהשקעה של מיליוני שקלים
סניף "מחסני השוק בשבילך" בפסגת זאב ירושלים, יושק בתחילת אפריל...
מגילות אסתר: מתנה מיוחדת לכל אירוע
מגילת אסתר היא אחת מחמש המגילות הנכללות בתנ"ך. היא מספרת...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
עסקאות מקרקעין – ההיבט המשפטי
עורך דין המתמחה בעסקאות מקרקעין, בעיקר ברכישת דירות, הוא נכס...
מאמנת כושר אישית בירושלים - אימוני כושר אישיים בכל הרמות! 
מציאת מאמנת כושר אישית המתאימה לכם יכולה להיות משנה משחק...
אילו מצבים נחשבים לנהיגה ללא רישיון
אחד התנאים הבסיסיים לעליה על הכביש ונהיגה הוא שישנו רישיון...
כל מה שצריכים לדעת על עמדות טעינה לרכבים חשמליים
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר מושפע ממגוון גורמים, לרבות...