Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

הובלות- כך נעבור דירה או משרד ללא דאגות

הובלות- כך נעבור דירה או משרד ללא דאגות
דירה. צילום: באדיבות pixabay

אם תארגנו נכון את המעבר שלכם לדירה או למשרד חדש, תוכלו למצוא כי השד אנו נורא כל כך. אנשים רבים אינם מתכוננים בזמן וזה מה שגורם להם ללחץ מיותר. היום חברות הובלות, מעניקים שירותים שיקלו על לקוחותיהן, למשל שירות אריזות לפני מעבר דירה, מה שיקל המון על אנשים שגם כך, נלחצים מעצם המחשבה של מעבר למקום חדש.

יש לציין, כי קיים הבדל מהותי, בין מעבר דירה או בית, לבין מעבר למשרד או למפעל. זו הסיבה שיש למצוא חברה המתמחה בתחום בו אתם מעוניינים. כל עניין הלוגיסטיקה שקשור לציוד , לצוות ולמיומנות של בעלי המקצוע בתחום ההובלה הינו חשוב ולכן, יש למצוא חברה שהיא כבר שנים מיומנת ויש לה שם ומוניטין שהולך לפניה.

חלקו כל חלל עם הקרטונים שמיועדים לו 

דירה. צילום: באדיבות pixabay

גם מצדכם נדרשת לוגיסטיקה נכונה .יש לארוז מבעוד מועד את הקרטונים שיש בהם מוצרים שלא תצטרכו אותם בימים שלפני ההובלה. ארזו את הקרטונים ורשמו את תכולתם. יש לאחסן את הקופסאות עם התכולה, כאשר הן מתאימות לכל חלל. למשל אם מדובר בחדר ילדים, ארזו את הבגדים והצעצועים בקרטונים והציבו אותם בחלל זה וכן הלאה. בדרך זו, המעבר והלוגיסטיקה תהיה קלה יותר.

כלים שבירים, יש לארוז באריזות מיוחדות שמונעות שבירה של כלים או מוצרים מזכוכית או חרסינה. יש להכין כמה בגדים לכם ולבני הבית וכן לבנים, מברשות שיניים מגבות וכלי רחצה, כך שתזדקקו להם, עד שתפרקו את התכולה במעונכם החדש.

שירות גם לאחסון ריהוט ומוצרי חשמל
לאחרונה ישנן משפחות רבות שיורדות את הארץ, או מבצעות רי לוקיישן, בגלל עבודה במשרה טובה יותר  ההצעות מפתות אבל אתם בכל זאת מעוניינים לאחסן ריהוט או חפצים אחרים.  ישנן חברות הובלות, המחזיקות במחסני ערובה, כאשר התשלום לאחסנה, הינו לרוב על בסיס חודשי, או לתקופה קצרה יותר שאתם מעוניינים לאחסן ריהוט ומוצרי חשמל גדולים. חברות הובלות גדולות ומעניקות את כל השירות, יציעו לכם גם שירות של אחסון לתקופה שתצטרכו, אם בזמן שיפוץ הבית, כמה ימים עד שתיכנסו לדירה החדשה ועוד.

פגישה מקדימה והצעת מחיר עם נציג מחברת ההובלה

ניתן לראות אם חברת ההובלה שתבחרו בה היא מקצועית דיה, כבר בפגישה הראשונה שלכם עם הנציג. ברגע שהנציג יבקש לראות את הדירה או הבית ואת התכולה, זה כבר סימן טוב שמראה על חברה מקצועית. רשמו לכם מראש את כל השאלות שברצונכם לשאול כמו למשל סוג הרכב שיוביל את התכולה, מספר אנשי הצוות,ביטוח התכולה מה הכיסוי ואם הוא יתאים לתכולה שברשותכם. אם יש לכם את הפוליסה של ביטוח התכולה שלכם, במידה ויש לכם ביטוח, הראו והשוו מול חברת ההובלה, על מנת שתהיו בטוחים, כי אכן השווי של הרהיטים והמוצרים זהה, כך שאם חלילה תהיה תקלה בזמן הובלת התכולה ורהיט או מכשיר חשמלי יקר ייפגם, תוכלו לבקש עבורו את הסכום הריאלי, כפי שרשום בביטוח.

חברות הובלות מחזיקות גם במנוף זרוע, במקרה שיש להעביר רהיט כבד שאינו עובר בחדר המדרגות, בדלת או במעלית. שאלו אם לחברה יש את השירות הזה, אם אתם סבורים שיש לכם רהיט כבד שלא יוכל לעבור, או שאתם זוכרים כי בהובלה הקודמת, היה מנוף שהעביר את הרהיט. יש לזכור כי ביום המעבר, צריך להימנע מהבאת ילדים קטנים או בעלי חיים לנכס שממנו  אתם מעוניינים לעבור, היות והסבלים  צריכים לעבוד באין מפריע. טיפ אחרון- זכרו, כי הובלה לא מתכננים ברגע האחרון ולכן יש לתכנן אותה מבעוד מועד.

המאמר באדיבות חברת הובלות 24, למידע נוסף על הובלות ניתן להיכנס לאתר https://www.hovalot24.co.il/

 

 

 

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה
עורך דין תעבורה בירושלים מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
יפן בירושלים הארוקון 2024 - כנס האנימה והמנגה הגדול בישראל יתקיים בפורים בבנייני האומה
במעמד שגריר יפן בישראל השנה יוענקו פרסים לאוהבי אנימה צעירים...
עדלאידע הילדים של ישראל בירושלים, יוצאת לדרך בהפנינג שמח, שיכלול תהלוכות בובות ענק שעוצבו ונבנו ע"י מוסדות התרבות וילדי ירושלים, למען כל עם ישראל ובסימן אחדות העם
את שיירת בובות הענק יוביל בראש מיצג סמל החטופים 25.3.2024, ט"ו...
פורים ב׳דנוור׳ סטייק האוס, אוכל משובח לצד אווירה שמחה
במסעדת ״דנוור סטייק האוס״ הכשרה למהדרין יחגגו את פורים ב-24.03...
הנשיא הרצוג נפגש עם הרב שרקי: "לחזק את הקשרים בין עולם היהדות לעולם הערבי"
הרב אורי שרקי, ראש מוסדות "ברית עולם" המפעילים את קהילות...
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
בנייני האומה חוזרים לפעילות מלאה: מגוון מופעים ופעילויות ב'במת האומה' - חגיגה תרבותית של מוזיקה וקולינריה - פברואר מרץ 2024
בנייני האומה מעדכנים - חוזרים לפעילות מלאה כולל כנסים, ארועים...
הישג משמעותי לירושלים: הפועל לב ירושלים עלתה לחצי גמר גביע המדינה
הפועל לב ירושלים, קבוצת הנשים המרעננת של ליגת העל, עלתה...
גבר בשנות ה-20 נרצח, צעירה נפצעה קשה, ו- 4 פצועים בינוני בפיגוע ירי בכביש מעלה אדומים ירושלים. בנוסף פונו מהזירה אישה שנחבלה ו-4 נפגעי חרדה
הבוקר בשעה 7:29 התקבלו קריאות רבות במוקד החירום 101 של...