Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

המרכז הרפואי הדסה וחברת רויאל פיליפס חתמו על הסכם מסגרת לשיתוף פעולה מחקרי

המרכז הרפואי הדסה וחברת רויאל פיליפס חתמו על הסכם מסגרת לשיתוף פעולה מחקרי
קרדיט צילום: יח"צ פיליפס.

חברת רויאל פיליפס, מובילה גלובלית בטכנולוגיות בריאות, והמרכז הרפואי הדסה, המרכז הרפואי המחקרי הגדול בישראל, חתמו על הסכם מסגרת לשיתוף פעולה מחקרי. ההסכם יאפשר קיום מחקר שמקורו בחברה או בבית החולים מתוך כוונה לייצר מחקר קליני, להתנסות בטכנולוגיות חדשניות ולעודד פיתוחים חדשים.

הסכם מסגרת לשיתוף פעולה מחקרי
קרדיט צילום: יח"צ פיליפס.

עם התנעת הסכם המסגרת, אשר נחתם לאחרונה בין חברת רויאל פיליפס וחברת הדסית, זרוע המסחור של הדסה, ייצאו לדרך מספר מחקרים בתחום טכנולוגית ה-CT פורצת הדרך והראשונה מסוגה בעולם, ה-IQon Spectral CT. שיתוף הפעולה מתחיל במספר תוכניות – מחקר על דימות המוח באמצעות ה-IQon Spectral CT במצבי חירום בתחום הנוירולוגיה וביניהם שבץ מוחי; מחקר נוסף בתחום דימות של חלל הבטן באמצעות ה-IQon Spectral CT במצבים אקוטיים; ומחקר שלישי בנושא של שימוש בטכנולוגיה ספקטרלית במסגרת מערך הדימות הכולל של בית החולים בשגרה ובחירום.

IQon Spectral CT מציג מהפכה בטכנולוגית הדימות ומאפשר לרופאים לראות בסריקות ה-CT הספקטרליות ממצאים שלא ניתן לראות באמצעות סורקי CT קונבנציונליים ועל ידי כך, לתת למטופלים אבחנה מדויקת יותר כבר בסריקה הראשונה.

במסגרת 5 שנות ההסכם הצדדים מקווים להעמיק את קשרי המחקר ולקדם חדשנות בתחומי הפעילות של פיליפס ולרוחב הפעילות הקלינית של המרכז הרפואי הדסה, ובכלל זה שיתופי פעולה מחקריים עם המרכז הקרדיולוגי החדשני אשר הוקם לאחרונה בהדסה, הכולל 5 חדרי צנתורים חדשניים של פיליפס, המבוססים על טכנולוגיית  AZURION  החדשנית.

פרופ. יעקב סוסנה, מנהל מערך הדימות של הדסה ויו"ר איגוד הרדיולוגים בישראל, אמר כי, "אגף הדימות בהדסה הוא חלוץ בפיתוח ובמחקר של שיטות דימות חדשניות עוד לפני הפיכתן לכלי שימושי בחולים. המחקר מתחיל כבר משלב המודלים הקדם-קליניים וכלה בשימוש יום-יומי בחולים".

שרי שנהב, דירקטורית בכירה למחקר קליני, החטיבה לדימות דיגיטלית, פיליפס העולמית, אמרה כי, "פיליפס שמה לעצמה ליעד לשפר את חייהם ובריאותם של 3 מיליארד בני אדם ברחבי העולם באמצעות חדשנות טכנולוגית עד שנת 2025. אנו מבינים כי על מנת לעמוד ביעד שאפתני זה עלינו לעבוד כתף אל כתף עם השותפים שלנו. המרכז הרפואי הדסה מלווה את פיליפס בפיתוח IQon Spectral CT כבר למעלה מעשר שנים, משלב הרעיון דרך שלבי המחקר והפיתוח ועד לשלב היישום. המדענים שלנו בפיליפס עובדים ישירות מול הצוות הקליני במרכז הרפואי ומקבלים משוב, ליווי ותמיכה – כל זאת כדי להבטיח פיתוח ויישום של מוצר פרימיום איכותי וייחודי הנותן מענה לצרכי המערכת הרפואית בכללותה: הרופאים, הטכנאים וכמובן המטופלים".

 

אודות רויאל פיליפס

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), הינה חברה מובילה בתחום טכנולוגיות הבריאות, המתמקדת בשיפור בריאותם של בני האדם ומאפשרת תוצאות טובות יותר לאורך זמן, החל משמירה על אורך חיים בריא וטיפול מונע, ועד לאבחון, טיפול ופתרונות בריאות ביתיים. פיליפס ממנפת טכנולוגיה מתקדמת ותובנות קליניות וצרכניות עמוקות במטרה לספק פתרונות משולבים. מטה החברה ממוקם בהולנד. פיליפס הינה חברה מובילה בתחום הדמיות אבחון, טיפולים מונחי תמונה, ניטור מטופלים ומידע רפואי, ובתחום פתרונות בריאות לצרכן הביתי. בשנת 2017, פיליפס הציגה מחזור מכירות של 17.8 מיליארד אירו והיא מעסיקה כ-74,000 עובדים. פעילות החברה משתרעת על פני מעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו באתר החברה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כמדי שנה, לקראת חג הפסח קיים נשיא המדינה את מסורת מכירת החמץ של בית הנשיא
נשיא המדינה יצחק הרצוג ומנכ״ל בית הנשיא אייל שויקי קיימו,...
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית כמחזיקת גביע המדינה וסגנית...
הקרן לידידות תרמה רכב הסעות בקרוב לחצי מיליון שקלים למרכז לטיפול בקשיש בקהילה בירושלים
בכך יתאפשר למלב"ב בירושלים, המציע לקשישים עם דמנציה פעילות חברתית,...
מתגייסים למענם: רשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' ביוזמה מרגשת למען פצועי צה"ל והמשפחות השכולות
רשת מלונות פתאל בשיתוף עמותת 'נצח יהודה' יארחו בסוף השבוע...
פסח במוזאון קסטל
מוזאון הצייר משה קסטל מזמין אתכם לחוויה משפחתית ייחודית ומהנה...
שלוש מדליות זהב, מדליית כסף ושתי מדליות ארד ליקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית בתחרות BEST VALUE היוקרתית
זו השנה ה-16 ברציפות שתחרות היין BEST VALUE נערכת לקראת...
נשיא המדינה נפגש עם נשיא רואנדה והעניק לו את דיסקית החטופים בקריאה לשחרורם המיידי
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום, יום ראשון, כ״ח באדר...
חדש בירושלים מרכז הקונגרסים בנייני האומה מציין 70 שנה ופותח לראשונה את שעריו לסיורים מודרכים בתערוכות השונות
הסיורים חינם בתיאום מראש! במסגרת חגיגות ה70 יפתח לראשונה מרכז הקונגרסים...