Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

זוגיות במשבר – איך יוצאים מזה

זוגיות במשבר  – איך יוצאים מזה
Credit: Pixabay

רבים לא מבינים זאת, אך זוגיות במשבר יכולה לגרום לנו לירידה משמעותית באיכות החיים ובחלקים נוספים לדוגמת חינוך, אווירה ביתית ובמערכת היחסים.  כאשר קיימת זוגיות במשבר, אי אפשר לטמון את הראש בחול, באם נתעלם מהמצב ולא נשכיל לטפל הזה, המצב רק ילך ויחמיר ויגרום לנו למצב בלתי הפיך שלא תהיה ממנו דרך חזרה.  ידוע כי זוגיות יכולה להעצים את שני בני הזוג, אך בד בבד היא יכולה גם לרוקן את שני הצדדים וכן את האווירה בבית, דבר שישפיע על כל הנוגעים בדבר כולל הילדים. משבר יכול לגרום להיחלשות אישית של כל אחד מהצדדים בכל התחומים, פתאום נרגיש את עצמנו מרוקנים גם בעבודה, וגם מול חברים ובני משפחה אחרים. האיש שיוכל להציל אתכם מכל הבעיות הוא יועץ זוגי. אבי אלפסי יזרעאל,  הוא יועץ זוגי ומאמן אישי, מומחה בתחום בעל ניסיון רב. פנו אליו לייעוץ .

פנו ליועץ שיהיה זמין עבורכם

היום זה כבר לא בושה לפנות לטיפול של יועץ זוגי. באם הנכם מתגוררים באזור המרכז, מומלץ לכם לפנות אל ייעוץ זוגי במרכז, מסיבות רבות. ראשית ברגע שהיועץ נמצא קרוב למקום מגוריכם, כך גם הוא יהיה זמין יותר עבורכם, ותוכלו להיות אי

Credit: Pixabay

תו בקשר גם אם המצב החמיר ואתם חייבים יעוץ דחוף. שנית, כולנו אנשים מאוד עסוקים ואין לנו שמו רב לבזבז על שהיה בכבישים בדרך לטיפול, מומלץ שהיועץ שלנו יהיה כמה שיותר קרוב. הסיבה השלישית טמונה באזור המגורים. יועץ שנמצא קרוב אילכם, יכיר גם את הסביבה, התנאים והשלכותיהם האפשריות על המערכת הזוגית.

אין מה לחשוש מייעוץ זוגי

לעיתים משבר שלא עבר טיפול נכון בקרב שני בני הזוג עלול להטיל צל כבד על המשך המערכת הזוגית, גם באם היא נמשכת לאורך שנים. הזוגיות חווה משברים מסוגים שונים, משבר בהורות המשליך על הזוגיות, משבר באינטימיות בין בני הזוג, משבר אמון, ריחוק ועוד. כל הסיבות הללו דורשות מכם לפנות לייעוץ זוגי, באופן מידי על מנת להציל את נישואיכם. בעבר היתה נטייה לחשוש מייעוץ זוגי, אנשים תמיד חשבו מה הסובבים אותם יגידו, אבל כיום ייעוץ זוגי הוא מקובל ואף מבורך בקרב רבים. חשוב כי היועץ הזוגי שלכם יהיה מנוסה ומיומן בתחום. אבי אלפסי יזרעאל, הוא יועץ זוגי ומאמן אישי מומחה ובעל ניסיון רב ושעור הצלחה גבוה בפתרון משברים קשים בזוגיות ובמערכות יחסים. פנו אליו עוד היום.

על כל נושא, ואף מעלים במחשבותיכם את המושג גירושין, זהו סימן מובהק שאתם חווים משבר בזוגיות. לרבים מאתנו יש משברים בזוגיות, חלק מאתנו מנסים להעביר את זה כלא היה, חלק מנסים אף להתמודד לבדם עם המשבר וחלק פשוט מחליטים "לפרק את החבילה" ללא כל אפשרות לסיכוי נוסף. חשוב להבין כי במשבר בזוגיות נאמרים ונעשים דברים שאין להם דרך חזרה. לכן חשוב מאוד לא לתת לכדור השלג להתעצם, ולהתחיל לטפל במשבר עוד בתחילתו. הדרך הטובה והנוחה היא לערב צד שלישי ורצוי שהוא יהיה איש מקצוע מנוסה כיועץ זוגיות.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה
עורך דין תעבורה בירושלים מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה...
תהליך מיוחד לטיפוח העור
טיפול פיגמנטציה בפנים הוא תהליך מיוחד לטיפוח העור שמטרתו להפחית...
רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן" מתרחבת ופותחת סניף בירושלים בהשקעה של כ – 1 מיליון ₪
 רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן", מקבוצת גרג, מתרחבת ופותחת בימים...
רשת מחסני השוק משיקה את סניף "מחסני השוק בשבילך"- הפורמט השכונתי שלה בפסגת זאב-ירושלים, בהשקעה של מיליוני שקלים
סניף "מחסני השוק בשבילך" בפסגת זאב ירושלים, יושק בתחילת אפריל...
מגילות אסתר: מתנה מיוחדת לכל אירוע
מגילת אסתר היא אחת מחמש המגילות הנכללות בתנ"ך. היא מספרת...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
עסקאות מקרקעין – ההיבט המשפטי
עורך דין המתמחה בעסקאות מקרקעין, בעיקר ברכישת דירות, הוא נכס...
מאמנת כושר אישית בירושלים - אימוני כושר אישיים בכל הרמות! 
מציאת מאמנת כושר אישית המתאימה לכם יכולה להיות משנה משחק...
אילו מצבים נחשבים לנהיגה ללא רישיון
אחד התנאים הבסיסיים לעליה על הכביש ונהיגה הוא שישנו רישיון...
כל מה שצריכים לדעת על עמדות טעינה לרכבים חשמליים
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר מושפע ממגוון גורמים, לרבות...