Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ ומיכל וולדיגר ביקרו במוקד הלאומי של מגן דוד אדום

חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ ומיכל וולדיגר ביקרו במוקד הלאומי של מגן דוד אדום
צילום-דוברות-מדא

ח"כ בצלאל סמוטריץ וח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) הגיעו לסיור במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו. סמוטריץ, חבר בשדולה למען השירות הלאומי אזרחי בכנסת וח"כ וולדיגר נפגשו עם מנכ"ל מד"א, אלי בין שסקר בפניהם את האתגרים עמם מתמודד מד"א בשגרה, בחירום ובנושא הקורונה. בתוך כך הוצגה לחברי הכנסת שיטת ההפעלה של מד"א ושרשרת הצלת החיים מרגע קבלת שיחה במוקד החירום 101 ועד פינוי המטופל לבית החולים, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים המאפשרים בקרה וניטור שוטף של מדדים. חברי הכנסת סיירו במוקד הלאומי של מד"א והביעו עניין רב בשילוב בנות השירות הלאומי בפעילות מגן דוד אדום – כפראמדיקיות בניידות לטיפול נמרץ, כחובשות רפואת חירום באמבולנסים ובמוקדי החירום של מד"א ובתפקידים נוספים.

בנוסף, הוצגו בפני חברי הכנסת עמדת מפעם (דפיברילטור) חכמה ומידע אודות פיזור אלפי המכשירים ברחבי הארץ למען קיצור זמני המענה הרפואי לאירועים של דום לב.

צילום-דוברות-מדא

ח"כ בצלאל סמוטריץ: "הסיור היום במד״א היה קצר אך משמעותי. במד״א פועלים ללא הרף לשיפור ולהתקדמות בתחום הרפואי ובתחום השירות. שמענו את העשייה הענפה, את הפעילות המיוחדת של בני ובנות השירות ואת העבודה החשובה של מד״א. להגיע למד״א ולראות בעיניים את הצלת הנפשות זה פשוט מרגש. תודה על הביקור ותודה על מה שאתם עושים למען עם ישראל."

ח"כ מיכל וולדיגר: "היום סיירתי בתחנת מד"א שבקריית אונו, שם ראיתי מרכז טכנולוגי מתקדם שכל כולו נועד להצלת חיים. עבודתם המסורה והמקצועית של צוות מדא, ושל המתנדבים בני ובנות השירות הלאומי החרוצים אשר עושים לילות כימים כדי להציל נפשות בישראל, לא תסולא בפז. תודה למנכ״ל מדא אלי בין על הובלת ארגון המציל חיים של ממש, ולצוות המסור על האירוח והסיור המרשים."

מנכ"ל מד"א אלי בין: "חשפנו בפני חברי הכנסת את פעילותם החשובה של בני ובנות השירות הלאומי במד"א כפראמדיקיות מן המניין, כחובשות באמבולנסים ובמוקד החירום. הצגנו לחברי הכנסת שעוסקים בתחום השירות הלאומי את ההכשרות והתוכנית העתידית לשלב את בני ובנות השירות כמתרימי דם במערך שירותי הדם של מד"א ובתחומים מקצועיים נוספים. אני מודה לח"כ סמוטריץ ולח"כ וולדיגר אשר הקדישו מזמנם על מנת להכיר וללמוד מקרוב על פעילותו של ארגון ההצלה הלאומי של ישראל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בנייני האומה חוזרים לפעילות מלאה: מגוון מופעים ופעילויות ב'במת האומה' - חגיגה תרבותית של מוזיקה וקולינריה - פברואר מרץ 2024
בנייני האומה מעדכנים - חוזרים לפעילות מלאה כולל כנסים, ארועים...
הישג משמעותי לירושלים: הפועל לב ירושלים עלתה לחצי גמר גביע המדינה
הפועל לב ירושלים, קבוצת הנשים המרעננת של ליגת העל, עלתה...
גבר בשנות ה-20 נרצח, צעירה נפצעה קשה, ו- 4 פצועים בינוני בפיגוע ירי בכביש מעלה אדומים ירושלים. בנוסף פונו מהזירה אישה שנחבלה ו-4 נפגעי חרדה
הבוקר בשעה 7:29 התקבלו קריאות רבות במוקד החירום 101 של...
13 אותות הוקרה לאזרחים בדואים שהצילו יהודים במהלך ה-7 באוקטובר
במוזיאון ידידי ישראל בירושלים התקיים אתמול ארוע הוקרה ראשון מסוגו,...
רעיית נשיא המדינה ביקרה בבסיס חיל הים בחיפה
רעיית הנשיא בקשר ספינת הטילים אח״י ניצחון של חיל הים:...
מלון המלך דוד ירושלים מארח את חאבייר מיליי, נשיא ארגנטינה הנכנס במהלך ביקורו הרשמי הראשון בישראל
נשיא ארגנטינה הנכנס, חאבייר מיליי הגיע עם פמלייתו אמש למלון...
נשיא ארגנטינה לנשיא המדינה: בכוונתי להכריז על חמאס כארגון טרור ולהעביר הצעת חוק בפרלמנט הארגנטינאי בדרישה לשחרור החטופים
נשיא המדינה יצחק הרצוג, אירח היום, יום שלישי, כ״ז בשבט,...
התפריט החדש של ברברה קפה
ב״ברברה קפה״ משוק מחנה יהודה עמלו בתקופה האחרונה על תפריט...
נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר בישיבת ההסדר בירוחם שאיבדה שמונה מבוגריה במערכה והתייחס לנפילתם של 24 לוחמי צה״ל
״התחלנו את היום בבשורה מרה מאוד, על אובדנם ונפילתם של...
ט"ו בשבט במלונות ibis ירושלים במחירים אטרקטיביים וסיורים ברחבי העיר
מלונות ibis ירושלים מרכז העיר מזמינים את עם ישראל להתרענן...