Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

חברת אובליגור יכולה לסייע לכם לסיים עם החובות

חברת אובליגור יכולה לסייע לכם לסיים עם החובות
צילום https://stock.adobe.com

אובליגור היא חברה מובילה במשק בתחום הייעוץ הפיננסי, ובמתן פתרונות מקצועיים לבעיית חובות בפרט. איך זה קורה בפועל? האפשרות הראשונה והכדאית ביותר (במידת האפשר) נראית הסדר חובות.

הסדר חובות הוא תהליך משפטי אשר נועד לאפשר ללקוחות להתחיל לחיות מחדש, לחזור לשגרת יומם מבלי העננה השחורה שרובצת עליהם לאור המצב בבנק, מול כל נושה אחר ו/או בהוצאה לפועל. מתמקדים במחיקת ההצמדות והריביות הגבוהות על ההחזר החודשי שלכם, וכמובן שכפועל יוצא, החייב יכול להניח בצד את חששותיו מפני הגבלות שונות, עיקולים ומאסר.

השגת הסדר חובות עם אובליגור, תאפשר לכם להימנע מלהגיע לפשיטת רגל.

צוות החברה שלנו מקצועי ומנוסה, בעל ידע נרחב, ניסיון רב, וארגז כלים מקצועיים לצורך טיפול בחובות עבר ופתיחת דף כלכלי חדש בחייכם.

חברת אובליגור יכולה לסייע לכם לסיים עם החובות
צילום https://stock.adobe.com

אובליגור: מומחים בהסדרי חובות מול הבנקים ונושים נוספים

הסדר חובות עושים עם חברת אובליגור. אנו  מעמידים לרשות לקוחותינו צוות מקצועי ומנוסה המתמחה באפיקים שונים בתחומי הבנקאות והפיננסים, זאת לצד זמינות גבוהה וליווי אישי מסור לכל לקוח/ה.

במסגרת העבודה נפעל להיטיב את תנאי החוב של החייב מול הנושה/נושים. טובת הלקוח/ה ניצבת לנגד עינינו בכל שלבי התהליך. נדאג להשתמש בכל כליי העזר שבאמתחתנו בכדי להפחית את המצוקה הפיננסית של הלקוח, ונדאג להחזיר או לשפר נזילות כספית, כך שלא תהיה פגיעה בהתנהלות היומיומית שלכם. כל זאת לאחר שנוודא כי הגורמים הרלוונטיים ידונו מחדש בתנאי החובות העומדים.

חברת אובליגור עושה כל שביכולתה על מנת לסייע לחייבים להסדיר את בעיותיהם הכספיות ולהגיע למצב של מחיקת חובות, ללא עירוב גורמים משפטיים ומחוץ לכותלי בית המשפט עם הסדר חובות נוח.

אנו נפעל למענכם, וננקוט בצעדים הרלוונטיים לטובת השגת הסדר חוב בתנאים המיטביים ביותר, זאת בהתאם למצבכם האישי, וכמובן לטובת האינטרס שלכם.  נבצע עבורכם את מכלול הפעילויות הנדרשות.

הטיפול כולל ניהול משא ומתן מול הבנק  או מול נושים אחרים, תוך התעקשות על הגמשת תנאי תשלום החזר החוב והפחתה בסך גובה החוב.

במסגרת הדיון המחודש בתנאי חובכם, נפעל בכל אמצעי אפשרי על מנת למזער את מצוקתכם הפיננסית, ונדאג לשפר את נזילות הכספים שלכם, כך שיתאפשר לכם לשוב לשגרת חייכם הרגילה.

לחברת אובליגור יש ניסיון רב בהתנהלות מול המערכת הבנקאית

הצוות המקצועי של אובליגור מתמחה בהתמודדות מול המערכת הבנקאית, ויודע לפנות לגורמים הרלוונטיים בבנק, לקידום הטיפול במקרה שלכם. הודות לכך, נחסכים מלקוחותינו לא מעט קשיים וטרדות. התמודדות אישית מול הבנק אינה דבר קל ופשוט, ולכן קבלת עזרה מגורם מקצועי היא פתרון כדאי. עם אובליגור יש לכם 'אמא ואבא', אתם מפקידים את הבעיה בידיים המקצועיות והאמינות ביותר, בידי מומחים בפיננסים ובבנקאות.

אנו מכירים היטב את המערכת הבנקאית, כיצד הבנק 'חושב' , ואיך נכון לפעול כדי לפתור בעיית חובות. נדאג לחזק את כל הטיעונים שלכם מול הגורמים הרלוונטיים, ובמקביל להציג בפניכם את כל האפשרויות הקיימות על פרטיהן. באובליגור, שירות מסור ומקצועי, ושמירה על שקיפות מלאה מול הלקוח היא א'-ב'.

חברת אובליגור מתחייבת בפני לקוחותיה להיעזר בכל כלי מקצועי העומד לרשותה על מנת להגיע להסכמה מול הבנק /מול הנושים, ולהשיג עבורם הסדר חובות אופטימאלי.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...