Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

חברת Passlogix זכתה בשני חוזים מרכזיים להתחברות יחידה (SSO) בישראל

חברת Passlogix זכתה בשני חוזים מרכזיים להתחברות יחידה (SSO) בישראל

חברת Passlogix®, Inc. הודיעה היום על שני החוזים הראשונים בישראל לחבילת המוצרים v-GO® Access Accelerator SuiteTM, ערכת פתרונות להתחברות, אימות זהות והקצאת המשאבים, המעוגנת בפתרון המוביל בשוק להתחברות יחידה לארגונים (ESSO). הראל חברה לביטוח ומפעילת התקשורת הסלולורית הגדולה בישראל בחרו שתיהן בפתרון v-GO לאחר בחינות מקיפות של הצעות שונות, אשר כללו השוואה ישירה של מוצרי ESSO מתחרים.

החוזים נסגרו באמצעות שותפות הפצה חדשה של חברת Passlogix עם חברת Wise Solutions, חברת ייעוץ טכנולוגי היושבת בישראל ומתמחה במוצרי תשתיות, אבטחה וציות. כמו כן, החוזים נסגרו באמצעות השותפה הקרובה ביותר של חברת Wise, "One1", אחת מחמש החברות המובילות בישראל בתחום טכנולוגיות המידע, עם למעלה מ-1,000 לקוחות במגוון ענפים. שני הלקוחות נדרשו לפתרון ESSO כדי לתת מענה לבעיות פיריון העובדים ואבטחת המידע, הקשורות בצורך בסיסמאות שונות עבור כל יישום בארגון. לדוגמה, הפריסה אצל מפעילת הסלולר תכלול 6,000 משתמשי קצה אשר נדרשים כיום ליצור, לזכור, להזין ולנהל שש סיסמאות בממוצע לצורך ביצוע עבודתם. "רכשנו את מוצר ה-v-GO של חברת Passlogix כדי לסייע באתגרי הסיסמאות והגישה שלנו. ניסינו דרכים אחרות להתגבר על אתגרים אלה בעבר, אך לא הצלחנו למצוא מענה מספק לדרישותינו," מסר אמיר לוי, סמנכ"ל טכנולוגיה בהראל חברה לביטוח.

לדברי מנכ"ל חברת Wise, ירון גיסין, שתי הפריסות צפויות להיות קצרות יחסית, לסייע בציות לדרישות רגולטוריות, ולהפחית באופן דרמטי את כמות הפניות למחלקת התמיכה. זאת, בזכות דרך יעילה יותר לטיפול בבעיות גישה של משתמשים, כמו גם בזכות שילוב פשוט של טכנולוגיית v-GO עם מערכות ה-IdM הקיימות והתהליכים בארגון. "עובדים בארגון נתקלים בקשיים מתמשכים בגישה ליישומים ארגוניים, למסדי נתונים ולחשבונות, מכיוון שעליהם לזכור ולהזין מספר רב של סיסמאות ליישומים. הדבר מבזבז זמן ומסכן את אבטחת המידע, שכן המשתמשים נדרשים לנהל רישום של הסיסמאות," ציין אורן ברקוביץ', מנהל הפרויקט בחברת Wise המעורב בחוזים החדשים עם חברת Passlogix. "טכנולוגיית ESSO פותרת בעיות אלו, והפתרון v-GO מציע מגוון תכונות רחב יותר, יכולת הטמעה מהירה יותר, והחזר מהיר יותר על ההשקעה בהשוואה לכל פתרון ESSO אחר בו נתקלנו." הפתרון v-GO משלים את היצע השירותים והמוצרים בתחום טכנולוגיות המידע של חברת Wise עבור ארגונים גדולים במגזר הפיננסי, מגזר הטלקומוניקציה, והמגזר הממשלתי. מוצריה האחרים של חברת Wise כוללים פתרונות משטר נתונים מבית Varonis, המשמשים לבקרת גישתם של משתמשים לנתונים עסקיים, ופתרונות מבית Jetro Platforms לאבטחת הגישה הארגונית לאינטרנט ולהספקה בטוחה ומרוכזת של יישומים בסביבות מחשוב מבוססות-שרתים.

עם כניסתה של חברת Passlogix לשוק הישראלי, מופצת ערכת v-GO בלמעלה מ-145 מדינות באמצעות רשת שותפי הפצה, כמו גם באמצעות התקשרויות OEM עם מותגי טכנולוגיה מובילים. נמכרו למעלה מ-15 מיליון רישיונות לפלטפורמת v-GO, לכמה מהארגונים הגדולים בעולם. "אנו מחפשים שותף בשוק הישראלי זה זמן מה. לחברת Wise המיקוד השיווקי ושירותי הייעוץ, ההטמעה והתמיכה אשר יעזרו לנו להגיע לאותם ארגונים הזקוקים למוצרים שלנו. בנוסף, השותפות של חברת Wise עם חברת One1 מעניקה לנו גישה לכמה מהארגונים הגדולים במדינה," מסר שון הריס, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברתPasslogix. "אנו מצפים לשותפות פורה עבור שני הצדדים." ערכת v-GO Access Accelerator Suite עוזרת לארגונים להיפטר מאתגרים יום-יומיים בתחום ההתחברות, אימות הזהות והקצאת המשאבים, ומשפרת את פיריון העסק, מחזקת את אבטחת המידע ואת הציות לדרישות רגולטוריות, ומייעלת את פריסתם של פתרונות ניהול זהויות. תוכנת v-GO Single Sign-On, אבן הפינה בערכת התוכנות, מאפשרת למשתמשים לגשת לכל יישום ב-Windows, במחשב מרכזי או ברשת באמצעות שם משתמש יחיד ל-Windows. זאת, על ידי מיכון הזנת נתוני שם המשתמש והסיסמה לכל החשבונות. בנוסף, ניתן להרחיב את יכולת ההתחברות היחידה אל מעבר למיקומו הפיזי של הארגון אל משתמשים מרוחקים, ניידים או זמניים באמצעות הפתרון v-GO On Demand, המספק גישה מהירה ובטוחה ליישומים לעובדים מרוחקים ולחברות מסונפות, כמו למשל חברות שותפות או קבלנים. פתרונות נוספים בפלטפורמת v-GO מאפשרים אוטומציה של התחברות והתנתקות משתמשים בהפעלות קיוסק; ניהול בטוח של סיסמאות משותפות עבור מנהלי מערכות וגורמים אחרים הנדרשים לשיתוף שמות חשבון; יכולת אימות זהות חזקה ביישומים, שולחנות עבודה ורשתות, ללא תהליכים יקרים של אינטגרציה מותאמת אישית; טעינה מוקדמת של שמות משתמש וסיסמאות אל מאגר v-GO לצורך הקצאת משאבים קלה ופשוטה; ואיפוס מרחוק של סיסמאות התחברות של Windows. הפלטפורמה ניתנת להגדלה עד לעשרות אלפי משתמשים, מאפשרת אינטגרציה מבוססת-אשף המבטלת את הצורך בכתיבת סקריפטים או מחברים אפילו עבור יישומים שפותחו בארגון או יישומים מדור קודם. עוד, ניתן להתקין את הפלטפורמה על גבי השרתים הקיימים ללא צורך בהוספת חומרה ייעודית או קניינית. תכונות אלה מצמצמות את עלות הבעלות הכוללת ומאפשרות לארגונים ליהנות מהחזר מהיר על ההשקעה. את ערכת v-GO Access Accelerator Suite ניתן להשיג כבר עתה בישראל  בחברת Wise www.wise.co.ilובחברת One1 www.one1.co.il.

אודות Passlogix חברת Passlogix, Inc. היא המפתחת של ערכת התוכנה v-GO Access Accelerator Suite, ערכת הפתרונות המובילה להאצת גישתם של משתמשים ליישומים ברחבי הארגון, על ידי ביטולן של נקודות בעיה קריטיות בתהליכי ההתחברות, הקצאת המשאבים ואימות הזהות. עם מכירות של למעלה מ-15 מיליון רישיונות, ערכת v-GOמשפרת את היעילות העסקית, מחזקת את אבטחת המידע ואת הציות לדרישות רגולטוריות, ומפחיתה בצורה דרמטית את זמני הפריסה של מערכות IDM. הטכנולוגיה מוגנת הפטנט של החברה – אשר הושקה בשנת 1996 במסגרת הפתרון השמיש הראשון בשוק להתחברות יחידה לארגונים – מקצרת מחזורי פריסה והחזר על ידי התאמה לכל התשתיות הקיימות, ללא צורך בקידוד מותאם אישית או החלפה של חומרה או תוכנה מדור קודם. משרדיה הראשיים של חברת Passlogix נמצאים בעיר ניו יורק, ולחברה משרדים ברחבי ארצות הברית, אנגליה, צרפת, ואסיה. למידע נוסף, בקרו באתר www.passlogix.com

אודות Wise חברת Wise היא חברה בינלאומית הפועלת מישראל, ומספקת ייעוץ טכנולוגי, הפצה של שירותים ומוצרים ייחודיים בתחומי טכנולוגיות מידע, אבטחה, ותשתיות מערכת. חברת Wise מתמקדת במתן ערך מוסף לארגון באמצעות שילוב חלק ומהיר של טכנולוגיות מצוינות. כך, גוברת מידת הפונקציונליות והאבטחה בסביבת טכנולוגיית המידע של לקוחותינו. חברת Wise מאמינה בהטמעתם של פתרונות שלמים ומיטביים תוך מימוש מלא של הפוטנציאל הטמון בארגון. הדגשים המרכזיים של החברה הם אבטחה, ציות והחזר על השקעה. www.wise.co.il אודות one1 חברת One1 היא אחת מחמש החברות המובילות בישראל בתחום טכנולוגיות המידע. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. חברת One1 מציעה מערך שלם של שירותי מחשוב, One1 Home for IT – עם למעלה מ-1,000 לקוחות במגוון רחב של ענפים, ובכלל זה מענפי הטלקום, ההיי-טק, הבנקאות והכספים, הביטוח, הקמעונאות, המסחר, ועוד. חברת One1 מעסיקה למעלה מ-1,300 עובדים בישראל ובחו"ל. לחברה אסטרטגיה ברורה המתמקדת בלקוח, ומספקת מטריית שירותי מחשוב הכוללת חומרה לתשתיות ואתרי אחסון מתקדמים, כמו גם פתרונות ופרויקטי תוכנה מורכבים. www.one1.co.il זכויות יוצרים © 2009 Passlogix. כל הזכויות שמורות. כל סימני המסחר, שמות המסחר, סימני השירות, וסימני הלוגו המופיעים בזאת שייכים לחברות המתאימות. למידע נוסף, נא בקרו באתר www.passlogix.com.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...