Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

חילופי סרוגים בהתעוררות

חילופי סרוגים בהתעוררות
צילום באדיבות: טלמון & בן שמעון

חבר מועצת העיר ירושלים מטעם ״התעוררות״, חנן רובין שהודיע לאחרונה על פרישה בסיומן של ארבע שנות פעילות יוחלף בימים הקרובים ע״י אלעד מלכא.

מדובר בחילופי סרוגים כאשר הן חנן רובין והן אלעד מלכא מזוהים עם הציונות הדתית בעיר.

בתנועת התעוררות מודים לחנן אשר הוביל רפורמות בתחום התמיכות, חיזק בצורה משמעותית את ההתייחסות למשפחות בירושלים ולגני המשחקים, נלחם נגד הגזענות בספורט, חיזק את החברה האזרחית ויצר תמיכה בארגוני ההתחדשות היהודית, וייצג את התנועה בועדת התכנון והבנייה.

אלעד מלכא אשר שימש כבר כחבר המועצה בעבר מטעם ״התעוררות״ הוביל מהלכים משמעותיים מאוד בתחומי חיזוק מערכת החינוך הבלתי פורמלית ותנועות הנוער, קידם עשרות פעולות בתחומי דת ועיר, בכללם מאבק ברבנות ובכשרות סובלנית, בחירת רב ראשי ציוני. לקח על עצמו לאחרונה את נושא התחבורה ומוביל מאבק עיקש לפירוק המונופול של אגד ולטיוב התחבורה הציבורית בעיר.

צילום באדיבות: טלמון & בן שמעון

חבר המועצה היוצא חנן רובין מסר בתגובה: "הייתה לי הזכות לייצג במועצת העיר ירושלים את תושבי העיר ואת תנועת התעוררות בארבע השנים האחרונות, ואני עוזב בתחושה שהצלחנו לייצר שינוי חיובי ועמוק בתחומים עליהם הופקדתי. בחרתי לעזוב את תפקידי מתוך הבנה אישית שכדי לשנות באמת את המערכת הפוליטית בישראל ולהיות מוכן לצאת למסע ארוך ומייגע צריך לדעת גם לוותר על הכח הפוליטי מרצון. אני נשאר מחוייב לירושלים ולהצלחתה, ואמשיך לפעול בכל המישורים על מנת לסייע לה להיות מגדלור לעולם היהודי ובכלל, ולהוות מקור פורץ דרך לחדשנות ולשיתופי פעולה חוצי מגזרים. כל ההצלחות שלי הן שיקוף של הגיבוי שקיבלתי מחבריי לתנועת התעוררות ובראשם חברי המועצה עופר, עינב ויואב, ומשיתופי הפעולה הן עם הדרג המקצועי והן עם חברי המועצה האחרים ובראשם ראש העיר ניר ברקת. אני בטוח שאלעד שמחליף אותי יוכל להמשיך בכך ואף ליזום דברים חדשים ואני מאחל לו בהצלחה רבה.
את השנים הקרובות אשקיע במיזם שייסדתי עם שותפים שמטרתו לפתור בעיות חברתיות באמצעות טכנולוגיה, ואני מקווה שאוכל להתגבר על אתגרים שראיתי כיצד המערכת הציבורית פוליטית נכשלת בהם.
אני רוצה להגיד תודה למשפחה שלי שאיפשרה לי לבצע את שליחותי על הצד הטוב ביותר ולקב"ה שזיכה אותי בתפקיד כל כך משמעותי ששיאו בשנת ה50 לאיחודה של ירושלים, בירת ישראל, העיר שחוברה לה יחדיו."

חבר המועצה הנכנס אלעד מלכא מוסר: "אני גאה לחזור למועצת העיר. את חלקה הראשון של הקדנציה סיימתי עם רעב לעשות עוד ועם סיפוק עצום מהזכות לשרת את תושבי ותושבות ירושלים. האתגרים בפניהם ניצבת העיר התחדדו בשנה וחצי האחרונות ויד לי הזכות לחזור למועצת העיר ולהשפיע על האופן שבו נתמודד עם האתגרים הללו. אני מודה מקרה הלב לפעילי התעוררות בירושלים שנותנים בי את אמונם לחזור בפעם השניה בקדנציה אחת למועצת העיר. אעשה כמיטב יכולתי להצדיק את האמון בי."

יו"ר תנועת התעוררות וסגן ראש העיר עופר ברקוביץ' מוסר: "אני מודה לחנן רובין על שירות אדיר למען ירושלים ולמען התעוררות. חנן היה שותף מצויין לפעילות העניפה של התעוררות בשנים האחרונות, בפעילותו בועדת התמיכות וחיזוק החברה האזרחית, שדרוג הגנים והפארקים למשפחות, ובמהלכים נוספים. אני גאה בחזרתו של אלעד מלכא למועצת העיר. אלעד הוא מעמודי התווך של התנועה, היה חבר מועצת עיר מצוין, מוביל עשרות מהלכים בתחומי דת ועיר, שיפור התחבורה הציבורית וחיזוק תנועות הנוער. אני משוכנע שכניסתו המחודשת תחזק את התנועה באתגרים שלה לשנה הקרובה."

יצויין כי מינויו של אלעד מלכא ממתין לאישור שר הפנים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית כמחזיקת גביע המדינה וסגנית...
מתגייסים למענם: רשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' ביוזמה מרגשת למען פצועי צה"ל והמשפחות השכולות
רשת מלונות פתאל בשיתוף עמותת 'נצח יהודה' יארחו בסוף השבוע...
נשיא המדינה נפגש עם נשיא רואנדה והעניק לו את דיסקית החטופים בקריאה לשחרורם המיידי
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום, יום ראשון, כ״ח באדר...
חדש בירושלים מרכז הקונגרסים בנייני האומה מציין 70 שנה ופותח לראשונה את שעריו לסיורים מודרכים בתערוכות השונות
הסיורים חינם בתיאום מראש! במסגרת חגיגות ה70 יפתח לראשונה מרכז הקונגרסים...
פורום כיתות הכוננות 'הנני' ותנועת הביטחוניסטים תרמו עשרות אפודים קרמיים ליישוב קדומים
מסייעים לקדומים. פורום כיתות הכוננות 'הנני' בשיתוף תנועת הביטחוניסטים העבירו...
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
בנייני האומה חוזרים לפעילות מלאה: מגוון מופעים ופעילויות ב'במת האומה' - חגיגה תרבותית של מוזיקה וקולינריה - פברואר מרץ 2024
בנייני האומה מעדכנים - חוזרים לפעילות מלאה כולל כנסים, ארועים...
הישג משמעותי לירושלים: הפועל לב ירושלים עלתה לחצי גמר גביע המדינה
הפועל לב ירושלים, קבוצת הנשים המרעננת של ליגת העל, עלתה...