Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

חימום איכותי בטעם שלכם – איך בוחרים תנור חימום לבית?

חימום איכותי בטעם שלכם – איך בוחרים תנור חימום לבית?
קרדיט pixabay

החורף כבר כאן ועדיין לא קניתם תנור חימום חדש? עוד לא מאוחר לעשות זאת! בהתאם לדרישות והצרכים השונים שלכם, המרחב הביתי והחלל בו תבחרו להציב את התנור החדש, תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של תנורים הפועלים כל אחד באופן שונה; בין אם חשמל, עץ, נפט, גז ועוד. איך בוחרים מתוך המגוון הרחב ואיך יודעים מהו התנור המתאים ביותר עבורנו? ראשית, נפרט את סוגי התנורים השונים ומהו היתרון של כל אחד מהם.

חימום איכותי בטעם שלכם – איך בוחרים תנור חימום לבית?
קרדיט pixabay

אילו סוגים של תנור חימום אפשר למצוא?

  • תנור חימום גז – תנורי הגז מעניקים חום נעים והם פשוטים במיוחד לתפעול. בעזרת חיבור (בטיחותי, יש לציין) לגז הביתי, בני הבית יוכלו ליהנות מחימום איכותי בלחיצת כפתור, מבלי לגרום ללכלוך וריחות לא נעימים. התנורים מגיעים במגוון רחב של עיצובים ואינם דורשים תחזוקה מיוחדת, כשאחד היתרונות הנפלאים שלהם הוא העובדה שגם כאשר החשמל קורס, הם ימשיכו לפעול ולחמם אתכם עד שהחשמל יחזור.
  • תנורי עץ – העץ מלווה את האדם משחר ההיסטוריה, כשאבות אבותינו גילו את הפוטנציאל העצום שלו עבורם. מאז ועד היום, משתמשים בעץ לחימום גם באזורים הכי קרים בעולם, כשאצלנו הם הפכו פופולאריים בעיקר בזכות האווירה הכפרית והמיוחדת שהם יוצרים בכל מקום בו יתקינו אותם. העצים בהם משתמשים עבור תנור זה נחשבים ידידותיים לסביבה, ופתרון החימום הנ\"ל נחשב בין החסכניים ביותר.
  • תנורי פלט – תנורים אלו עובדים בעזרת תערובת עץ טחון ודחוס, המוכן לשימוש. תנור הפלט נחשב לחידוש טכנולוגי נפלא בענף החימום, עם ניצול חום גבוה במיוחד וכמעט אפס מזהמים שנפלטים לסביבה. זה קורה מכיוון שמדובר בתערובת תעשייתית של עץ ולא מעץ שנרקב באופן טבעי.
  • תנור נפט – זהו אחד התנורים המוכרים והאהובים ביותר בישראל, בזכות החימום העוצמתי והאיכותי שלו. עם זאת, בעקבות העלייה במחירי הנפט בשנים האחרונות ירדה הפופולאריות של תנור זה, כך שכיום ניתן למצוא בבתים רבים קמינים העומדים כפריט דקורטיבי בלבד.
  • תנור חימום חשמלי – לא מתחשק לכם להתעסק עם עץ או בחיבור לגז? התנור החשמלי הוא אופציה נהדרת עבורכם! הוא יכניס הביתה להבה מדומה שתפיץ אור וחום נפלאים, בשלל עיצובים מרהיבים מהם תוכלו לבחור את זה המתאים לכם ביותר. יתרונו הגדול של התנור החשמלי טמון בעובדה שהוא כה נוח לשימוש וכמעט ולא מצריך תחזוקה.

איך בוחרים תנור?

פשוט מאוד – מתייעצים! זה הזמן ליצור קשר עם חברה המתמחה בהתאמת תנור חימום לכל לקוח, להעביר הלאה את כל הפרטים אודותכם ואודות המקום בו אתם מעוניינים להציב את התנור, ובהתאם לכך לקבל הצעה הכוללת את הדגמים המתאימים ביותר. בין אם מדובר בקמין חשמלי או קמין גז מתקדם, המומחים ידאגו שהחורף שלכם יהיה חמים ונעים ברמה האיכותית ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חדשנות בשילוב נוחות
ישיבה ממושכת עלולה לגרום לאי נוחות, כאבי גב ואפילו פריצות...
איך למנוע סכסוכי ירושה?
סדרת הטלוויזיה "יורשים" זכתה בשורה ארוכה של פרסים, וגם באהבת...
איך לעבור דירה ולהישאר בחיים
מעבר דירה יכול להיות תהליך מרגש אבל באותה נשימה גם...
מה חשוב לדעת על שירותי ענן לעסק?
למרות שאתם אוהבים טכנולוגיה, העסק שלכם תקוע מאחור? לא ברור...
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...