Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

חשיבות עיצוב דלתות כניסה לבית

חשיבות עיצוב דלתות כניסה לבית

פעמים רבות, אנשים משקיעים את מלוא מרצם בחלקו הפנימי ואינם מוצאים כוחות נפשיים לסיים את המלאכה באותה ההתלהבות. זו הסיבה לכך שפעמים רבות אנשים בוחרים דלתות כניסה לבית בצורה שרירותית לגמרי, מבלי לחשוב על שילוב העיצוב והצבעים של הדלת עם פנים הבית.

מדוע מדובר בגישה מוטעית?

ישנן מספר סיבות לכך שגישה זו מוטעית לגמרי. ראשית, אסור לשכוח: דלתות פונות באותה המידה כלפי חוץ כמו כלפי פנים. כלומר, לא רק האנשים שמביטים בדלת מבחוץ רואים את האלמנטים העיצוביים (או שהם רואים דלת אטומה וחסרת כל מעוף או אופי) – אלא גם האנשים שנמצאים בפנים, בין אם יש לכם כניסה גדולה בתוך הדירה או הבית -או לא. כך או כך, דלתות כניסה לבית הינן הדבר הראשון שרואים כשמגיעים הביתה, והאחרון – כשעוזבים. אז ניתן להסכים על כך שמדובר באובייקט שמצדיק תשומת לב והשקעה מעבר לבחירת הדלת הזולה ביותר.

כיצד ניתן לעצב דלתות כניסה?

דלתות כניסה לבית יכולות להיות עולם ומלואו, אם רק תתנו דרור לדמיון.כדאי לכם לפנות לחברה מקצועית המספקת מגוון רחב של דלתות בסגנונות שונים, כך שתמיד תוכלו למצוא משהו מתאים לתחושה הכללית של הבית שלכם, לעיצוב וכן לתחושתכם הפנימית האישית. ניתן לבחור קו סגנוני אחד ולדבוק בו. למשל, הסגנון גותי הינו אחד המזוהים ביותר (גם על יד אלו שאין להם שום קשר לארכיטקטורה או עיצוב) – הקווים הסימטריים והעיטורים הכבדים יכולים להתאים מאוד לבית שמנסה לשדר תחושת הדר ואלגנטיות.

לחילופין, סגנון ויקטוריאני יכול להתאים לעיצוב עדין יותר, המאופיין יותר באלמנטים של פרחים, צמחים וכו'. האלמנטים העיצוביים יכולים להופיע על גבי דלתות כניסה לבית בצורת חריטות, אלמנטים מודבקים או מחוברים, וכן באמצעות פריטים המהווים חלק בלתי נפרד מהדלת – למשל: הידית, העינית ובמקרים מסוימים גם ידית מיוחדת שבאמצעותה מקישים על הדלת במקום הפעמון המסורתי (והמעצבן, אם להיות כנים). אלמנט זה יכול לתת חופש יצירתי אינסופי, גם לכם וגם למעצבים.

אלו תחושות יכולה לעורר דלת?

לכאורה, מדובר בשאלה מוזרה למדי, אך כאשר מדובר ברושם ובתחושה – כל דבר חשוב וכל דבר מכריע. כל בית מאופיין בתחושה המסוימת שלו, וכל פריט בו יכול לתמוך בתחושה זו או להיות מנוגד לה, מה שמצדו יוצר חוסר הרמוניה מובהק בתמונה הכללית. בחירה בדלת מושקעת, ובנוסף -הנכונות ללכת צעד אחד רחוק יותר ולעצב דלתותכניסהלביתבעלות אופי משלהן.

הדבר יאפשר לאנשים המגיעים לבקר אתכם להתרשם מהמקוריות שלכם ומהיצירתיות שלכם. באופן טבעי, כאשר רואים דלת מיוחדת, חושבים: "כנראה האנשים המתגוררים כאן גם הם מיוחדים!" – מדובר ברושם חשוב שאתם יוצרים בקרב אנשים עוד לפני שהם הכירו אתכם או ניהלו אתכם אפילו שיחה אחת. כך, באמצעות השקעה בדלתות כניסה לבית, אתם יכולים ליצור לעצמכם כל תדמית שתרצו: מכובדים, רומנטיים, אולי אפילו קצת פריקיים – מה שתרצו ומה שהכי מתאים לאישיות שלכם, שאתם משדרים גם דרך הבית שלכם.

כיצד מעצבים דלתות?

רבים מאתנו אפילו אינם חושבים באופן מעמיק על הדלת בתור אלמנט הדורש יחס מיוחד. התרגלנו לראות את הדגמים הנפוצים ביותר של הדלתות הפופולאריות ביותר בשוק, כך שקשה לנו אפילו לתאר שאפשר אחרת. הדלת אינה חייבת להיות ישות נפרדת מהבית, ואם אתם מעוניינים ליצור בית באמת מיוחד ויפה, חשוב להקדיש את תשומת הלב הראויה לכל פרט, ובעיקר כשמדובר בפרט כה חשוב ובולט לעין כמו דלתות כניסה לבית.הן מהוות את הדבר הראשון שרואים, מעין "כרטיס ביקור" של הבית שלכם עבור כל מי שחולף מדי פעם על פני סביבת המגורים שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...