Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

טוב שכן קרוב מאח רחוק?

טוב שכן קרוב מאח רחוק?

סכסוך עם השכנים הינו מצב מורכב המתרחש, לצערנו הרב, בתדירות גבוהה למדי. החל מסכסוך על רקע רעשים, מקום חניה, ועד פגיעה בפרטיות – מדובר במצבים מורכבים ולא פשוטים כלל, אותם יש להסדיר באמצעות עורך דין מיומן. אם גם אתם גרים בבית משותף, בית דו-משפחתי או נכס אחר והנכם מתמודדים עם וויכוחים עם השכנים – אין צורך לנהל את הסכסוך לבדכם. יש לכך אמצעים משפטיים.

טוב שכן קרוב מאח רחוק?

רבים מאתנו גרים בבניין מגורים או בקומפלקס בניינים. השאיפה היא לנהל שגרת יום-יום נעימה לצד השכנים אך בפועל המציאות מציגה בפנינו מגוון אתגרים. אחד מאתגרים אלו הוא ללא ספק סכסוכים עם שכנים – כאשר לעיתים קרובות ריבים אלו הולכים ומתגברים ומשליכים רבות על איכות חיינו. כדי להתמודד עם המצב כראוי, יש לפנות אל עורך דין אדי בליטשטיין, עורך דין סכסוכי שכנים. עו"ד בליטשטיין מחזיק בניסיון רב בניהול תביעות ייצוגיות – תביעות אזרחיות כספיות מורכבות. כמו כן, עורך דין זה ייצג מגוון תובעים ונתבעים בבתי המשפט, בתי הדין ולשכות הוצאה לפועל. לכל שאלה ובעיה, ניתן ליצור קשר בהקדם ולקבל מענה משפטי מהמעלה הראשונה.

להתנהל כראוי במקרה של סכסוך עם שכן

נהוג לומר שעדיף שכן קרוב מאח רחוק. בפועל, רבים מאתנו לא מנהלים קשרים קרובים עם השכנים שלנו, להיפך. למעשה, בשנים האחרונות סוגיית סכסוכי השכנים מגיעה רבות לפתחם של בתי המשפט השונים.

מתמודדים גם אתם עם סכסוך מורכב וממושך עם אחד השכנים שלכם? כדי להתמודד עם הקונפליקט על הצד הטוב ביותר, יש לפנות לעו"ד מיומן ומנוסה ולהסתייע בשירותיו. בבואכם לפנות אל עורך דין זה, יש להסביר את מקור הבעיה ומה הוביל לסכסוך אל מול השכנים: רעש של חיות מחמד, יצירת לכלוך רב, הסתרת אור השמש, פגיעה בפרטיות, מתקנים משותפים במבנה, חיזוק המבנה בהתאם לתמ"א 38 ועוד. בהמשך, עורך הדין יבנה עבורכם אסטרטגיה שתשרת את האינטרס שלכם – כמו גם יגיש את כתב התביעה וינהל אותה מול גורמים הרלוונטיים. זאת ועוד, על מנת לנהל את התיק על הצד הטוב ביותר – ולשרת את טובת הלקוח.

לפתור את המחלוקת

קיומם של סכסוכי שכנים הינו עניין נפוץ למדי. כדי לפתור את המצב היטב ולטובתכם באפשרותכם ליצור קשר עם עורך דין אדי בליטשטיין. עו"ד זה מחזיק בניסיון רב בייצוג תובעים ונתבעים בבתי המשפט בסוגיות הרלוונטיות לסכסוכי שכנים. עורך דין בליטשטיין בעל תואר ראשון במשפטים (L.L.B) והוסמך לעסוק בעריכת דין שנת 2011. כמו כן, הוא עבר טרום התמחות, התמחות ועבד כעו"ד בלשכה המשפטית של חברת פלאפון תקשורת בע"מ. ב-2013 עו"ד בליטשטיין הקים משרד בוטיק העוסק לרוב בתחום הליטיגציה האזרחית – מסחרית והתובענות הייצוגיות. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לבקר בעמוד הבית באתר של עו"ד בליטשטיין  www.blitshtein-law.com כמו גם ליצור קשר בטלפון: 03-6427876.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...