Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

טיפול בקרקעות מזוהמות

טיפול בקרקעות מזוהמות
Credit: Pixabay

ככל שקיים חשש כי חלחלו חומרים רעילים לקרקע, ההשלכות התברואתיות והסביבתיות עשויות להיות רחבות היקף. לכן, החוק הישראלי וההיגיון הבריא דורשים כי נייעד לכך טיפול בהקדם האפשרי. כדי להעריך את מידת הנזק ולייעד טיפול ראוי, חשוב להסתייע באנשי מקצוע המתמחים בסקרי קרקע. הגורם המתאים יידע כיצד להתאים את הטיפול הנכון לאופי הזיהום. למענה מקצועי, פנו אל צוות EOS – שירותי התייעלות סביבתית.

Credit: Pixabay

המודעות להשלכות רחבות ההיקף של נזקים סביבתיים על בריאות הציבור ויציבות המערכות האקולוגיות עלתה באופן ניכר בשנים האחרונות. כתוצאה מכך, חברות רבות משקיעות משאבים על מנת לפתח תהליכים בני קיימא שיאפשרו להם לפעול באופן אחראי סביבתית. על אף עובדה זו, קיימות למרבה הצער לא מעט קרקעות בישראל שנחשפו לחומרים מסוכנים עקב מגוון תהליכים מזהמים שנעשו בסביבתן. נזקים סביבתיים חמורים אלו עשויים לגרום נזק אדיר לחי ולצומח ולגרום לשאיפת החומרים או חלחול למי תהום. ככל שקיים חשד לזיהום הקרקע, יש לקחת אחריות על המצב ולקבל סיוע מקצועי מקיף. לאחר ביצוע סקר קרקע, נתחיל בתהליך טיפול בקרקע שימנע מהמצב להחמיר.

ביצוע סקר קרקע באמצעים מתקדמים

כדי להתחיל בסקר הקרקע, יערוך יועץ סביבתי מקצועי סקירה גיאוגרפית מקיפה של האזור וייעזר בתצלומי אוויר עדכניים והיסטוריים על מנת לערוך השוואה בנראות הקרקע ובהשפעות המקיפות של הזיהום. במקביל, ייאסף מידע אודות השימושים שנעשו בקרקע לאורך השנים ודיווחים אודות אירועי דליפה. ככל שתבוסס היתכנות לזיהום, יבוצע דיגום בקרקע על ידי קידוחים בנקודות שייקבעו על ידי המומחה.

בשלב זה, ניתן יהיה לבצע הערכה של אופי וחומרת הזיהום כדי לדעת באיזה אופן לפעול. בין אם יידרש פינוי של הקרקע, שטיפה או טיפול ביולוגי, אנו ב-EOS – שירותי התייעלות סביבתית נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לייעד את הפתרון היעיל והבטוח ביותר ובעלויות מינימליות.

טיפול מקצועי ואמין לכל אורך התהליך

צוות החברה הוא מהמובילים בישראל ובעל ניסיון רב שנים, מהארוכים והמעמיקים בארץ, בשיטות טיפול בקרקע מזוהמת. באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ועם ידע מקצועי רחב היקף, אנו עורכים סקר ודיגום מעמיק ומייעדים את הפתרונות היסודיים והחסכוניים ביותר שיאפשרו למנוע אסונות סביבתיים בעלי השלכות כבדות. ההכשרה, הידע והניסיון שלנו מאפשרים לספק טווח רחב של שירותים בתחום ההתייעלות הסביבתית. כדי לקבל מידע נוסף על מגוון השירותים הזמינים לך, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בטלפון 052-4506622 והצוות המקצועי שלנו יספק לך את כל המידע.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...