Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

טיפול זוגי בירושלים

טיפול זוגי בירושלים
קרדיט pixabay

חווים קשיים במערכת היחסים? מוצאים את עצמכם מתווכחים ללא הפסקה או מתמודדים עם משבר פתאומי שעשוי לפגוע בצורה הרסנית בקשר הרומנטי? מחפשים לשכלל את האינטראקציה הזוגית?

טיפול זוגי יכול לסייע לכם לפתור קונפליקטים, להעמיק את הקשר הזוגי ולשפר באופן משמעותי את התקשורת הזוגית.

אומנם רבים חוששים לעשות את הצעד הראשון ולהודות שהם מעוניינים בטיפול ומדובר בחשש טבעי שמלווה בלהכניס מישהו אל מאחורי הקלעים של מערכת היחסים הכה אינטימית, אבל כאשר נפתחים לרעיון ומחפשים עזרה מבחוץ – מבינים שגורם מקצועי מנוסה ומיומן יוכל לסייע בדרך שאתם בעצמכם ככל הנראה לא תצליחו לעולם.

קרדיט pixabay

בין אם באמצעות שיקוף הרגשות או שחרור המחשבות שלא העזתם להציף, הפקת תובנות מהנושאים שעולים לדיון ובין אם בהקניית כלים יעילים וטכניקות מעשיות לביסוס מערכת יחסים יציבה וטובה יותר לאורך זמן.

בבחירת טיפול זוגי יש חשיבות רבה לבחירת מטפל זוגי, כדי לוודא שהוא או היא שאכן מתאימים לרצונותיכם ולציפיותיכם לקראת הבאות.

כדאי להשקיע בתהליך החיפוש על מנת לצמצם את האפשרויות ולהגיע לאנשי המקצוע הטובים והמובילים בתחומם, כי עד שמפנים זמן בקצב החיים המסחרר ומקדישים אנרגיות להתמקדות ומחויבות צורך הצלחת התהליך – רצוי להתחיל בנקודת פתיחה מבטיחה.

אפשר לבצע חיפוש מכוון ברחבי הרשת, באתרי אינטרנט של מטפלים או בקבוצות ופרופילים ברשתות החברתיות ולהסתמך על חוות דעת והמלצות מזוגות שכבר טופלו ויוכלו להעיד על העזרה המקצועית שקיבלו מהמטפל.

גישה אפקטיבית לטיפול זוגי

חשוב מאוד להתייחס בבחירה לשיטת הטיפול בה המטפל הזוגי נוקט. ישנם מטפלים רבים וגישות טיפול מגוונות ושיטת הטיפול הנבחרת בעלת יכולת השפעה ממשית על החיבור שלכם לדרך הטיפול וכך גם להצלחת הטיפול.

לכן, עוד לפני שבחנתם אם אכן יש לכם כימיה עם המטפל הפוטנציאלי, מה הזמינות שלו ביחס ללוח הזמנים שלכם וכמה עשוי לעלות לכם התהליך הטיפולי מתחילתו ועד סופו, חשוב שתבדקו היטב באיזה טיפול זוגי מדובר ועל פי איזה מודל הוא מבוסס, כדי שתוכלו לקבל החלטה נבונה ולבחור בשיטה הטיפולית המתאימה לאורח החיים ולהעדפותיכם.

קחו לדוגמא את שיטת FIT של מכון קשרים, שמוגדרת כשיטה אינטגרטיבית ממוקדת התחומה בזמן ומתאימה מאוד לעידן הדינאמי הנוכחי בו מצפים לתוצאות בהקדם האפשרי, כשאין זמן פנוי להשקיע בתהליך ארוך ורוצים להתחייב לתקופה קצרה יחסית מבלי להתפשר על הציפייה לשינוי.

במסגרת המפגשים הזוגיים על פי שיטה זו, מזהים את מוקדי הקושי, מבינים את ההשפעות שלהם על החיים ולומדים ליישם כלים פרקטיים, כולל שרטוט מפת דרכים להשגת המטרה המבוקשת, כל זוג והיעד אליו הוא מעוניין להגיע בעקבות התהליך הטיפולי.

לפני שקבעתם טיפול – כדאי לברר מראש מה ניתן לצפות מהטיפול הזוגי וכיצד עובדים המפגשים והאם מדובר במפגשים פרונטאליים או מרחוק, מפגשים פרטניים או זוגיים בלבד.

קרבה גיאוגרפית – נקודת התחלה בדרך להצלחה

טיפול זוגי קרוב למקום המגורים או העבודה שלכם בעל השפעה על ההצלחה של הטיפול.

הסיבה לכך היא שכאשר המטפל נמצא בקרבת מקום וקל יותר מהבחינה הלוגיסטית להגיע לפגישות הטיפוליות, קיים סיכוי גבוה יותר שתתמידו בתהליך ולכן גם עולים הסיכויים להצלחתו.

טיפול זוגי בירושלים ממש לידכם יאפשר לכם לשלב את הטיפול הזוגי כחלק אינטגרלי משגרת החיים.

מכון קשרים כולל סניף נעים להפליא השוכן בעמק רפאים בעיר הבירה עם צוות מטפלים שנבחר בקפידה המטפלים על פי שיטת המכון FIT  לטיפול זוגי, כך שתוכלו גם בשגרה העמוסה לעייפה להגיע למכון הקרוב אליכם בירושלים ולהתחיל טיפול זוגי אצל המומחים של המכון על מנת ליהנות מזוגיות חזקה וטובה יותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...
במילים פשוטות, מה כולל טיפול באלכוהול וסמים?
כאשר אתם צריכים טיפול בהתמכרויות, אתם עשויים לקבל אותו דרך...
מצבה: הכתובת של יקירינו לאחר שהלכו לעולמם
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות במצב הזה המצב בו...