Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

טיפול חדשני לעור הפנים

טיפול חדשני לעור הפנים
קרדיט: Freepik

עור הפנים של כל אדם משפיע באופן מהותי מאוד על המראה של הפנים שלו ועל המראה הכללי שלו. כאשר מופיעים בפנים קמטים, לא מעט אנשים מחפשים את הדרך הטובה ביותר להעלים את הקמטים ולהנות ממראה עור פנים צעיר, זוהר וחלק. אחד הטיפולים החדישים כיום לטיפול בעור הפנים במטרה להעניק לו מראה צעיר יותר הוא סקולפטרה. מדובר על טיפול מהפכני אשר מסייע בייצור מוגבר של קולגן. הקולגן משיב לעור הפנים את הנפח, המראה הצעיר והרענן וכמובן את האלסטיות שלו. מדובר על טיפול קצר, פשוט וממוקד ובד בבד הוא מחזיק מעמד לפרק זמן משמעותי הרבה יותר מהתקופה שבה מחזיק מעמד  טיפול באמצעות חומצה היאלורונית.

סקולפטרה – במה מדובר?

סקולפטרה הוא חומר אשר מעודד ייצור מחודש של סיבי קולגן. סיבי קולגן משפיעים באופן מהותי על מראה העור ומעניקים לו מראה צעיר יותר ומעבר לכך גם אלסטיות ויציבות. העור של כל אדם נתרם רבות מהסיבים הללו וככל שהוא מקבל יותר סיבי קולגן כך יש לו אפשרות להראות צעיר יותר, בריא יותר ורענן.

חשוב לדעת כי מדי שנה בשנה כל אדם מאבד לפחות אחוז אחד של סיבי קולגן. האובדן המדובר גורם לעור להיות חלש יותר ולאבד מהנפח שלו וכתוצאה מכך ניכר שינוי מהותי במראה עור הפנים, העור מאבד את הגמישות שלו ומתחילים להיווצר קמטים וסימני הזדקנות שונים בעור כגון: פנים נפולות. בשל כך, בעשור האחרון לא מעט אנשים מחפשים את הטיפול האסתטי הטוב והיעיל ביותר להשבת הנפח לפנים שלהם, כאשר לא מעט מהם בוחרים בהזרקת חומרי מילוי שונים כגון: חומצה היאלורונית או בוטוקוס. אולם כיום, בשל הטיפול החדשני באמצעות סקולפטרה, כל אדם יכול לקבל תוצאות יעילות הרבה יותר מבכל סוג של טיפול אחר וארוכות טווח.

קרדיט: Freepik

כיצד מתבצע הטיפול?

הטיפול המדובר מתבצע באמצעות שיטה ייחודית להזרקת הסקולפטרה כאשר ההזרקה לא מתבצעת בצורה שגרתית באמצעות מחט אלא באמצעות קנולה. היתרון של הזרקה מסוג זה הוא שהכאב מופחת באופן משמעותי וכך גם נמנעים דימומים או שטפי דם. מדובר על הליך קצר שאורך כרבע שעה בלבד והפרוצדורה עצמה פשוטה באופן יחסי. לאחר הטיפול כל אדם יכול לשוב לשגרת יומו ללא שום מגבלות כאלה ואחרות. בכדי לייעל את התוצאות מומלץ לעסות את אזור הפנים 5 דקות בכל יום במשך כמה ימים לאחר ביצוע הטיפול. ניתן לטפל באמצעות החומר המדובר לא רק בפנים אלא גם בזרועות, סביב הטבור, בגב, בידיים ובישבן.

תוצאות טיפול – מתי אפשר לראות?

יש לבצע טיפול ראשון וכחודש לאחריו לבצע טיפול שני. לאחר הטיפול השני יהיה שיפור מהותי מאוד במראה של עור הפנים ויהיה ניתן לראות זאת הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת ההרגשה של איכות העור. מעבר לכך יהיה שיפור גם במבנה הפנים ובנפח הפנים. בניגוד לטיפולים באמצעות חומצה היאלורונית או בוטוקוס תוצאות הטיפול המדובר יכולות להחזיק עד 3 שנים. התוצאה השלמה תתקבל לאחר שלושה חודשים מההזרקה הראשונה.

אין ספק כי טיפול בסקולפטרה מהווה כיום טיפול חדשני, יעיל ואיכותי מאוד עבור כל אדם שמעוניין להשיב לעור הפנים שלו מראה צעיר ורענן. אם גם אתם מעוניינים לבצע את הטיפול או לברר אודותיו פרטים, היכנסו לאתר של דוקטור רובינפור מומחה בטיפול החדשני סקולפטרה https://www.dr-robinpour-mano.co.il

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...