Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

יותר מ- 50,000 גולשים לקחו חלק בקמפיין של רנואר לבחירת עשרת הברים השווים ביותר בארץ

יותר מ- 50,000 גולשים לקחו חלק בקמפיין של רנואר לבחירת עשרת הברים השווים ביותר בארץ

הקמפיין נערך באמצעות ה- FACEBOOK למשך שבועיים במהלכם התבקשו הגולשים לבחור את עשרת הברים השווים ביותר בארץ מתוך רשימה שפורסמה בדף החברה ובעיתונות הכתובה רשת האופנה רנואר, יצאה במהלך חודש ספטמבר בקמפיין אינטראקטיבי באמצעות ה-FACEBOOK , תחת הסלוגן "BAR TRIP, TOP 10 BARS", הקורא לגולשים לבחור את עשרת הברים השווים ביותר בארץ.

בתום שבועיים של פעילות , רנואר מדווחת על הצלחה חסרת תקדים לקמפיין באמצעות הרשת החברתית FACEBOOK. מנתונים שאספה הנהלת הרשת עולה שיותר מ-50 אלף גולשים השתתפו בפעילות ויותר מ-30,000 חברים חדשים הצטרפו לדף החברה ,במטרה לקחת חלק בפעילות , לבחור את הבר האהוב עליהם ולהשתתף בהגרלות השונות אשר הציעו כרטיסי GIFTCARD של החברה וסופי שבוע מפנקים באילת. הפעילות לוותה בקמפיין אינטרנט, בעמוד ה-FACEBOOK של רנואר ,בעיתונות הכתובה ובפעילות קד"מ רחבה ברחבי הארץ ,בתקציב הנאמד בחצי מיליון שקלים ויצרה באזז אמיתי ברשת ודיון רחב סביב הקמפיין .

במסגרת הקמפיין אשר נוצר באמצעות משרד הפרסום "אברהם", וחברת התוכן THE BOX ,רנואר פרסמה רשימה של 45 ברים מובילים באזור: מרכז,דרום, צפון ןאילת מתוכם יכלו הגולשים להצביע 10 פעמים באמצעות כפתור ה- like.

מתוך רשימה זו, נבחרו 4 ברים מאזור הצפון: אבלון בנהריה ,מיידלרס בקריות פרנג'ליקו והסליק בחיפה, 3 ברים מאזור המרכז וירושלים :GOSSIP בת"א , ברשבסקי בראשל"צ ורוזה בירושלים, 3 ברים מאזור הדרום: דראפט בב"ש, סמילנסקי בב"ש ופאב גבולות בקיבוץ גבולות והאווניו פארק באילת, שם גם תיערך מסיבת סיום המסע ב- 28-29.10.

אל הברים הזוכים הגיע מיניבוס ממותג רנואר בסוף השבוע האחרון בליווי הפרזנטורים של הרשת עוז זהבי ואור גרוסמן, אשר העניקו לבר את גביע הזכייה ושוברים לקנייה ברשת.

לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של החברה: " אנו עדים היום לגדילה מתמדת של פעילות מותגים ב- FACEBOOK. השילוב של לקוח שמאמין בפלטפורמה, עם הקמפיין הנכון יוצר אהדה בקרב הגולשים לחברה ולפעילות. מהלך זה נוצר כחלק מן הרצון לשלב בין חיי הלילה והצעירים לעולם האופנה במטרה להקנות ללקוחות הרשת חוויה אמיתית המבדלת את הרשת משאר הרשתות הקיימות בארץ. הצלחנו ליצור תוך זמן קצר קהילת אוהדים נאמנה וחזקה שמלווה ותלווה את המותג. קהילת לקוחות שיש לה מה להגיד, אנחנו בהחלט ערים לקול הזה ונעזרים בו"

מוסיף שיבר: "רנואר, כמובילת אופנה המעצבת ,מביאה את כל מה שרלוונטי ל"כאן ועכשיו". המותג בחר לצאת בקמפיין הברים השווים ביותר, במטרה לחזק את המסר של "כאן ועכשיו"- המסר שמוביל את קמפיין. אנו מרוצים ושמחים לראות את החשיפה הרבה והבאזז הרב שיצר הקמפיין ,כמו גם את התוצאות והתגובות החיוביות שהגיעו בעקבותיו".

 

לפרטים נוספים: מיכל וולפסון – 03-6360000 / דניאלה רייבנבך – 050-4000104

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בקניון הדר נחנכה ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה
מאות אורחים, בהם אנשי עסקים, מנכ״לי חברות, פוליטיקאים, ודמויות בולטות,...
פסח במוזאון קסטל
מוזאון הצייר משה קסטל מזמין אתכם לחוויה משפחתית ייחודית ומהנה...
שלוש מדליות זהב, מדליית כסף ושתי מדליות ארד ליקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית בתחרות BEST VALUE היוקרתית
זו השנה ה-16 ברציפות שתחרות היין BEST VALUE נערכת לקראת...
תערוכה חדשה בבנייני האומה, ירושלים "אוצרים לרגע" - ילדי ישראל מציירים בזמן מלחמה
למעלה מ-1000 ילדי בתי ספר יסודיים מכלל המגזרים ומכל רחבי...
חדש בירושלים מרכז הקונגרסים בנייני האומה מציין 70 שנה ופותח לראשונה את שעריו לסיורים מודרכים בתערוכות השונות
הסיורים חינם בתיאום מראש! במסגרת חגיגות ה70 יפתח לראשונה מרכז הקונגרסים...
הסטודנט משאנן הנציח את חבר הילדות מירושלים
בטקס מרגש בבית יד לבנים בירושלים השתתפו השבוע משפחות שכולות,...
תערוכת ענק לכבוד ציון 40 שנה לסדנאות האמנים
"האומן 26" ניהול אמנותי: לי היא שולוב אוצרות: הילי וורטמן מויאל, דביר...
תערוכה חגיגית לכבוד 40 שנה לסדנאות האמנים ירושלים: "האומן 26"
ניהול אמנותי: לי היא שולוב אוצרות: הילי וורטמן מויאל, דביר...
רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן" מתרחבת ופותחת סניף בירושלים בהשקעה של כ – 1 מיליון ₪
 רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן", מקבוצת גרג, מתרחבת ופותחת בימים...
יפן בירושלים הארוקון 2024 - כנס האנימה והמנגה הגדול בישראל יתקיים בפורים בבנייני האומה
במעמד שגריר יפן בישראל השנה יוענקו פרסים לאוהבי אנימה צעירים...