Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

יינות ישראלים כשרים – פוטנציאל להצלחה עולמית נרחבת

יינות ישראלים כשרים – פוטנציאל להצלחה עולמית נרחבת

ישראל נחשבת למפתחת ויצרנית מובילה במספר תחומים שונים, בהם זוכים פיתוחים ומוצרים ישראלים לנוכחות מרשימה בשווקים העולמיים. דוגמאות בולטות לכך הם ענפי ההיי טק והחקלאות, בהם סטארט אפים ישראלים עושים חייל בעולם בהמוניהם, כאשר תחומים חדשים נוספים לרשימה מדי שנה. אחד התחומים בהם אין לישראל מוניטין היסטורי כמובילה עולמית, אך מתבצעת בו התקדמות מרשימה בשנים האחרונות, הוא תחום היין. ישראל אמנם אינה צרפת, אך בשנים האחרונות זוכים יינות ישראלים משובחים ליותר ויותר הכרה בינלאומית, בעוד יקבים מקומיים חדשים רבים נפתחים ויקבים וותיקים צומחים וזוכים להכרה והצלחה גם בחו"ל.

יינות ישראלים כשרים - פוטנציאל להצלחה עולמית נרחבת
קרדיט לתמונה: pixabay

מיליונים רבים בעולם המחפשים אחר יינות כשרים

בעוד הצלחת היקבים והיינות הישראלים בעולם הולכת ומתגברת תודות למספר גורמים (דוגמת כמות היקבים הפועלים בארץ הנמצאת במגמת עלייה, המודעות הגוברת לתחום היין בישראל וכו'), קיים גורם משמעותי אשר מעניק לעולם היין הישראלי פוטנציאל צמיחה והתרחבות בינלאומית מרשימה. הכוונה היא לכשרות, עליה מקפידים מיליונים רבים של יהודים גם מחוץ לישראל.

בעוד רבים בעולם מחפשים אחר יינות כשרים ומשובחים, כאלו אשר לא רק יזכו לחותמת הרבנות המקומית אלא גם יהיו באמת טעימים ומשובחים גם עבור אניני הטעם שבינינו, מנקודת המבט של תעשיית היין הישראלית מדובר בפוטנציאל ובהזדמנות זהב של ממש. במדינות כמו ארצות הברית ובריטניה חיים כיום מיליוני יהודים, ובסך הכל ישנם יותר יהודים בחו"ל מאשר בישראל. בנוסף, אנשים רבים אשר אינם יהודים מחפשים אחר יינות ישראלים משובחים, שכן שמה של ישראל מעלה באופן מיידי אסוציאציות חיוביות מסוימות בכל הנוגע למזון ומשקאות – הגפנים הארץ ישראליות, האקלים הים תיכוני, שאר המטבח העשיר של ישראל והמזרח התיכון – כל אלו גורמים לאנשים רבים בעולם לחפש ספציפית גם אחר יינות טובים המגיעים מחלק זה של העולם.

אנשים אלו, בצירוף היהודים הרבים המחפשים בחו"ל אחר יינות ישראלים כשרים ומשובחים, יוצרים פוטנציאל עצום עבור שוק היין המקומי שלנו. ואכן, יקבים וייננים ישראלים רבים יותר ויותר מתחילים להכיר בפוטנציאל זה ולפעול על מנת לממשו.

יינות ישראלים כבר זוכים להכרה הולכת וגוברת בעולם היין הבינלאומי

את הפוטנציאל עליו דובר לעיל מבינים כיום יותר ויותר גורמים בארץ ובחו"ל, ובכללם ייננים, בעלי יקבים, מבקרי יינות ומסעדות, גורמים שונים בענף הסחר והייצוא הישראלי, יבואנים במדינות זרות שונות וכו'.

ואכן, במהלך השנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר פעילות ישראלית בעולם היין הבינלאומי. במהלך העשור האחרון הגיעו מספר יינות ישראלים משובחים לתחרויות יין בינלאומיות, ובחלקן אף זכו במקומות גבוהים ביותר בתחרות הסופית. בשווקים מרכזיים בעולם היין כמו ארצות הברית ואירופה כבר מכירים יותר ויותר כמה מהיקבים הישראליים המובילים, והיינות הישראלים מתחילים להיות מוטמעים בשווקים אלו.

מנקודת מבטם של ייננים, בעלי יקבים ויצואנים ישראלים, ההשקעה בפרסום ושיווק של יינות ישראלים בחו"ל היא הגיונית וצפויה להיות משתלמת – מדובר כאמור בשוק בעל פוטנציאל עצום, גדול בהרבה משוק היין הישראלי המקומי לבדו. יינות ישראלים שיצליחו לחדור לשווקים הבינלאומיים יחזיקו לכן באופק צמיחה משמעותי ונרחב, מה שהופך את ההשקעה בשיווקו בחו"ל לכדאית ומשתלמת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...