Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

יש מנצחת בבחירות: יו"ר חדשה נבחרה למועצת התלמידים והנוער העירונית

יש מנצחת בבחירות: יו"ר חדשה נבחרה למועצת התלמידים והנוער העירונית

השבוע התקיימו הבחירות למועצת התלמידים והנוער העירונית ירושלים לשנת תשע"ד, במסגרתן נבחרה יו"ר חדשה למועצה ובעלי תפקידים נוספים; סגן יו"ר, מזכ"לית, דוברת, גזבר, מבקרת, ראש ועדת פיתוח תוכניות וראש ועדת אירועי קיץ, זאת לאחר שבמהלך השבועות האחרונים חשפו המועמדים את מצעם וניהלו קמפיינים מול בני הנוער הבוחרים. הבחירות התקיימו באולם המועצה בעיריית ירושלים וכללו נאומי מועמדים לתפקידים השונים, בחירות דמוקרטיות לכל תפקיד, מפגש של ראש העיר עם היו"ר החדשה ועם המועצה כולה.

ברקת לנוער הנבחר: "כ-700 בני נוער התנדבו מדי יום במהלך סופת השלג. הוכחתם עד כמה הנוער שלנו איכותי ויקר לעיר. מועצת הנוער העירונית מכנסת בתוכה את מנהיגי הנוער וצעירי העתיד של ירושלים.  מעכשיו ניתן לכם כוח אדיר בידיים שיכול להביא לשינוי ולהשפיע על חיי בני הנוער בעיר, אתם דור העתיד שלנו. חשוב לנו בעירייה לשמוע את קולכם ולהתחשב בדעתכם" ברקת פגש את היו"ר החדשה, חן ניאזוב ואמר לה "הצעירים הם החמצן לעתידה של העיר. במסגרת תפקידך ניתן לך כוח רב לשנות ולהשפיע על חיי הנוער בעיר. אני מצפה לעבודה איתך ומאחל לך בהצלחה".

חן ניאזוב תלמידת כיתה י״ב בבי״ס המסורתי, היו"ר הנבחרת אמרה בנאום ששיכנע את מועצת הנוער: ״אני מאמינה שכל צעד ושעל שנעשה בתור מועצה, יגרום לשינוי בעירנו או לפחות נהווה בסיס ופלטפורמה לתחילת השינויים במהלך השנים שבהם נגדל ונגדל את דור ההמשך בירושלים. בחלומי אני רואה את ירושלים כעיר שכל נער בישראל ירצה לחיות בה. לחיות בירושלים אין פירושו בהכרח לגור פיזית בירושלים, פירושו קודם כל לנשום ולצרוך תרבות ירושלמית אמיתית. ולכן מועצת הנוער העירונית שמה בראש מעייניה את נושא התרבות והפנאי בירושלים…״

בחודשיים האחרונים נערכו בחירות ברוב בתי הספר העל יסודיים בעיר ונבחרו 40 בני הנוער שייצגו את 70,000 בני הנוער בגילאי 14-18 שחיים היום בירושלים. לתפקיד סגן היו"ר נבחר זיו שושני,  המזכ"לית מיכל רחמוט, הדוברת נגה כהן סדיקלר, הגזבר אורן שבת והמבקרת ליאם יעקב.

עוד במסגרת האירוע התכנסה המועצה כולה סביב שולחן מועצת העיר בכיכר ספרא ונפגשה עם ראש העיר ועם נשיאת ויצו העולמית, טובה בן דב, אשר המועצה פועלת בחסותה. ברקת שוחח עם הצעירים ואמר להם: "אני בגילכם ידעתי שאני רוצה להיות מנהל. אם כבר היום אתם יודעים שאתה רוצים להשפיע ולשנות, אני בטוח שאתם תגיעו רחוק. כנבחרי ציבור יש לנו אחריות. מעכשיו ניתן לכם כוח אדיר בידיים שיכול להביא לשינוי ולהשפיע על חיי בני הנוער בעיר, אתם דור העתיד שלנו. חשוב לנו בעירייה לשמוע את קולכם ולהתחשב בדעתכם".

מועצת הנוער פועלת בחסות המרכז למנהיגות צעירה ויצו "הברר" בירושלים והיא מהווה גוף המייצג את כלל בני הנוער בעיר. המרכז מהווה חממה לפיתוח מנהיגים בקרב בני נוער בכל רחבי העיר ומועצת הנוער העירונית היא אחת מבין עשרות קבוצות מנהיגות הפועלות תחת המרכז. נשיאת ויצו העולמית, טובה בן דב בירכה את המועצה ואמרה: "ויצו גאה לקחת חלק בפיתוח מנהיגות איכותית מובילה בעיר ירושלים. כנשיאת הנהלת ויצו העולמית, שהיא תנועת נשים בינלאומית ציונית, שנוסדה על ידי נשים צעירות במטרה להשפיע ולשנות, שמחתי לגלות ששני שליש מכלל חברי המועצה הן נערות. אני רוצה לחזק אתכן עם תחילת הפעילות הציבורית שלכן. ולכולכם, ככול שתהיו מקצועיים ונחושים יותר – כך תזכו ליתר שיתוף פעולה מצד המשרדים העירוניים ובוודאי מויצו ומלשכתו של ראש העיר".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית כמחזיקת גביע המדינה וסגנית...
מתגייסים למענם: רשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' ביוזמה מרגשת למען פצועי צה"ל והמשפחות השכולות
רשת מלונות פתאל בשיתוף עמותת 'נצח יהודה' יארחו בסוף השבוע...
נשיא המדינה נפגש עם נשיא רואנדה והעניק לו את דיסקית החטופים בקריאה לשחרורם המיידי
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום, יום ראשון, כ״ח באדר...
פורום כיתות הכוננות 'הנני' ותנועת הביטחוניסטים תרמו עשרות אפודים קרמיים ליישוב קדומים
מסייעים לקדומים. פורום כיתות הכוננות 'הנני' בשיתוף תנועת הביטחוניסטים העבירו...
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
הפועל לב ירושלים פותחת את ההרשמה לאקדמיה לכדורסל נערות בחוות הנוער הציוני
למועדון כדורסל הפועל לב ירושלים פרויקט ייחודי לפיתוח שחקניות כדורסל...
13 אותות הוקרה לאזרחים בדואים שהצילו יהודים במהלך ה-7 באוקטובר
במוזיאון ידידי ישראל בירושלים התקיים אתמול ארוע הוקרה ראשון מסוגו,...
יפן בירושלים פריחת הדובדבן הקסומה בגן הבוטני גבעת רם ירושלים
סיורים בין עצי הדובדבן * איך נראה טקס תה יפני...
חדש בירושלים ICC College האקדמיה להפקות אירועים וכנסים בבנייני האומה יוצאת לדרך!
בנייני האומה פותחים לראשונה אקדמיה להפקות להכשרה מקצועית במגוון תחומים...