Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

יתרונות מול חסרונות – כרטיס אשראי נטען

יתרונות מול חסרונות – כרטיס אשראי נטען
מקור FREEPIK

כרטיס נטען הוא למעשה כרטיס מגנטי חוץ בנקאי. בעזרת כרטיס כזה תוכלו לשלוט לגמרי בהוצאותיכם. אתם מפקידים את הכספים מבעוד מועד וכך יכולים להוציא רק כפי שתכננתם. לכרטיס מסוג זה יתרונות וחסרונות אותם נפרט אחד אחד. 

יתרונות מול חסרונות – כרטיס אשראי נטען
מקור FREEPIK

בטיחות

כרטיסים כאלה משויכים לרוב רק לאדם אחד. במקרה של גניבה או אובדן אפשר לחסום את הכרטיס במהירות רבה, ולוודא שהכספים לא בסכנה. פעולה זו מתבצעת לרוב בקלות מהארץ או מחו"ל. בנוסף כרטיס אשראי נטען לרוב לא משויך לחשבון בנק. כיוון וכך, אין כל סיבה לדאגה שהכספים בחשבון הבנק ימצאו בסכנה. 

דבר חשוב נוסף להבין הוא הפן הבטיחותי של הכרטיס. כרטיס נטען מאפשר למשתמש להשתמש אך ורק בכמות הכסף הקיימת בו. כיוון שכך, אין חשש להשתמש בכרטיס באינטרנט, או לרכישות טלפוניות. פעמים רבות אנשים מגלים חשש משימוש בכרטיסי אשראי בפלטפורמות הללו מחשש להונאה. לכן כרטיס נטען יכול להיות פתרון מעולה בשבילכם. 

עוד דבר שאפשר לעשות בקלות רבה עם כרטיס נטען זה לטוס לחו"ל. לא משנה אם מדובר באדם בוגר, או בתלמיד בי"ס שטס למשלחת. כל אחד יכול להסתובב בביטחון בחו"ל ללא כל צורך במזומן. במידה של גניבה או אובדן. אפשר לחסום את הכרטיס במהירות ובקלות. לרוב ישנו מספר חינמי למקרי חירום שאפשר להתקשר אליו מכל טלפון.

נוחות

אלמנט הנוחות חשוב מאוד למשתמשים בכרטיס נטען. הם מאפשרים שימוש רציף בכל מקום שמקבל אותם, שלרוב זה כל המקומות. לדוגמא, אם הכרטיס נטען שלכם בעל לוגו של אחת מחברות האשראי הגדולות, זאת אומרת שכל בית עסק שמקבל את אותה חברת אשראי יקבל את הכרטיס שלכם. 

בכרטיס נטען אפשר גם להשתמש כדי למשוך כספים מהכספומט. שימו לב , אם אתם מושכים מזומן מכספומט בחוץ לארץ, ייתכן תאלצו לשלם עמלת המרה מסוימת. זה משתנה בהתאם למטבע שהפקדתם לכרטיס. לפעמים חברת הכרטיס מציעה שירות המרת כספים במחירים משתנים. כדאי לבדוק ולהשוות לפני השימוש.

עוד שימוש שמאפשר נוחיות הוא שכל אחד יכול להפקיד כספים לכרטיס שלכם. לדוגמא אם אתם נמצאים בחו"ל וצריכים שקרוב משפחה בארץ יפקיד כספים עבורכם, אין כל בעיה לעשות זאת. 

זמינות

אפשר להשיג כרטיס נטען מאוד בקלות. למעשה, בקלות מדי. שימו לב שאם אתם מעוניינים בכרטיס נטען, מומלץ מאוד לבצע מחקר מקיף על הנושא. להבין מה אתם רוצים בדיוק ומה כל כרטיס מאפשר לכם.

שליטה בהוצאות

בעזרת כרטיס נטען אתם יכולים לשלוט בהוצאות בצורה מרבית. רק אתם מחליטים איזה סכום להפקיד לכרטיס וכך אתם בשליטה מוחלטת. אתם יכולים להפקיד כל חודש את הסכום שתרצו להוציא, ולהשתמש רק בכרטיס. כך תהיו תמיד בשליטה ותצליחו לצמצם חובות, ואף לחסוך. במידה ונגמר הכסף בכרטיס? הוא פשוט לא יעבור, אז אין כל בעיה להשתמש בו ביום יום. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...