Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

י-ם של כוכבים

י-ם של כוכבים

במסגרת אירועי בירת הנוער 2011 שמארגנת עיריית ירושלים:
מוצ"ש 20.8 בגן סאקר-הכניסה חופשית!
עיריית ירושלים מארגנת לבני הנוער לילה מלא כוכבים לסיום החופש הגדול: חגית יאסו, דוד לביא, לירון רמתי ליאור נרקיס ומטבוחה פרוג'קט וגם מתחם מתקני פעילות, משחקי ווי על שלושה מסכים מהגדולים בארץ וסימולטור המדמה מכונית מתהפכת מגיעים לבירת הנוער בירושלים במסגרת אירועי בירת הנוער שמארגנת עיריית ירושלים לבני הנוער.

שנה בדיוק אחרי ש-20 אלף בני נוער מילאו את גן סאקר בהופעותיהם של אמן הטראנס סקאזי וכוכב השנה במוזיקה המזרחית דודו אהרון, חוזרים הצעירים אל גן סאקר לערב שכולו מוקדש לנוער. רגע לפני תחילת שנת הלימודים, עיריית ירושלים, בשיתוף מועצת הנוער העירונית, מארגנת לבני הנוער לילה גדוש אירועים, אטרקציות ופעילויות. האירוע יתקיים בגן סאקר ב-20.8, ויתחיל בשעה 20:30, במהלכו יתקיימו מופעים, מתחם פעילות ושאר אטרקציות. הכניסה חינם לכל האירועים.

במסגרת בירת הנוער, יתקיים מופע משותף של שלושת הפיינליסטים של העונה האחרונה של כוכב נולד. כמו כן יופיעו בגן סאקר באירוע סיום הקיץ ליאור נרקיס ולהקת מטבוחה פרוג'קט – ההרכב האקלקטי המשלב מוסיקה אלקטרונית מלודית וחמה עם כלים אותנטיים מרחבי העולם.

בנוסף להופעות, יתקיים בגן סאקר מתחם פעילות "משאירים את הכוח בזירה" בסימן המלחמה באלימות ובתאונות הדרכים. המתחם יכלול מגוון פעילויות רחב לבני הנוער לקראת סיום החופש הגדול: שלושה מסכי ענק של משחקי ווי, קיר טיפוס, מתקן ג'יירו (המדמה ריחוף), לחימת סומו, מתקן בנג'י, סימולטור כוח פטיש וסימולטור מכונית מתהפכת, אשר ידמה את הקשיים שבנהיגה תחת השפעת אלכוהול, ואת החוויה הקשה שבהתהפכות רכב. את האירוע ינחו אמנים מוכשרים מקבוצת התאטרון הירושלמי "תאטרון פסיק". בתום ההופעות, הנוער מוזמן ליהנות מהנחות בבתי קפה ובמסעדות ברחבי מרכז העיר.

יורם ברוורמן, מנהל רשות הצעירים, מוסר כי "בירת הנוער הפכה זה מכבר למסורת רבת שנים, המהווה מוקד משיכה לאלפי בני נוער ירושלמים ולא ירושלמים כאחד. כיום ניתן לראות ערים רבות בארץ שאימצו את המודל ועורכות אירועים במתכונת דומה. עם זאת, סוד הצלחתה הייחודית והמתמשכת של בירת הנוער בירושלים טמון בשילוב כוחות מנצח של מקצועיות ויצירתיות בין עיריית ירושלים למועצת הנוער העירונית למען הנוער בעיר."

מירב כהן, חברת מועצה ומחזיקת תיק הנוער, אומרת כי "מועצת הנוער בשיתוף עם העירייה הוציאה אל הפועל בחודשים האחרונים שורה של אירועים ייחודיים המעשירים את חיי החברה של בני הנוער בעיר ומכניסים לשעות הפנאי שלהם תוכן ומשמעות. בין האירועים שיזמה המועצה באחרונה ניתן למנות את יריד התעסוקה שהתקיים בקניון מלחה, בו לקחו חלק אלפי בני נוער, מסיבת אוזניות, פרויקט לילות לבנים, וכמובן אירועי בירת הנוער. כמחזיקת תיק הנוער חשוב לי לוודא שכל הדלתות בעירייה יהיו פתוחות בפני בני הנוער בבירה ושיהיה להם את הכוח לשנות ולפעול למען העיר."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
הפועל לב ירושלים פותחת את ההרשמה לאקדמיה לכדורסל נערות בחוות הנוער הציוני
למועדון כדורסל הפועל לב ירושלים פרויקט ייחודי לפיתוח שחקניות כדורסל...
13 אותות הוקרה לאזרחים בדואים שהצילו יהודים במהלך ה-7 באוקטובר
במוזיאון ידידי ישראל בירושלים התקיים אתמול ארוע הוקרה ראשון מסוגו,...
יפן בירושלים פריחת הדובדבן הקסומה בגן הבוטני גבעת רם ירושלים
סיורים בין עצי הדובדבן * איך נראה טקס תה יפני...
חדש בירושלים ICC College האקדמיה להפקות אירועים וכנסים בבנייני האומה יוצאת לדרך!
בנייני האומה פותחים לראשונה אקדמיה להפקות להכשרה מקצועית במגוון תחומים...
רעיית נשיא המדינה ביקרה בבסיס חיל הים בחיפה
רעיית הנשיא בקשר ספינת הטילים אח״י ניצחון של חיל הים:...
מלון המלך דוד ירושלים מארח את חאבייר מיליי, נשיא ארגנטינה הנכנס במהלך ביקורו הרשמי הראשון בישראל
נשיא ארגנטינה הנכנס, חאבייר מיליי הגיע עם פמלייתו אמש למלון...
נשיא ארגנטינה לנשיא המדינה: בכוונתי להכריז על חמאס כארגון טרור ולהעביר הצעת חוק בפרלמנט הארגנטינאי בדרישה לשחרור החטופים
נשיא המדינה יצחק הרצוג, אירח היום, יום שלישי, כ״ז בשבט,...
ט"ו בשבט במלונות ibis ירושלים במחירים אטרקטיביים וסיורים ברחבי העיר
מלונות ibis ירושלים מרכז העיר מזמינים את עם ישראל להתרענן...
"למדתי ממך שאפשר לדבר גם ללא מילים" חוגגים 80 לפנחס - ניצול שואה עם מוגבלות אשר מעביר, ללא מילים, הרצאות על חייו, מוגבלותו והדרך להגשים חלומות למרות האתגרים הפיזיים
סיפורו של פנחס, דייר המערך התומך של אלווין בירושלים, שזור...