Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

כיצד לקדם את העסק החדש באמצעות אתר אינטרנט

כיצד לקדם את העסק החדש באמצעות אתר אינטרנט
(צילום: עמיעד טאוב)
(צילום: עמיעד טאוב)

יזמים רבים מהמגזר הדתי אינם מודעים לכוח העצום ולמגוון האפשרויות חסר התקדים שמציע עולם האינטרנט לבעלי עסקים קטנים. גם אם אינכם מומחים ברשת או מעורים יותר מדי בעולם האינטרנט, ישנן דרכים לפעול בנושא על מנת להבטיח לעסק החדש שלכם את סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר. להלן כמה נקודות חשובות וטיפים לקידום אתר האינטרנט החדש של העסק שלכם:

הקמת האתר

זהו כמובן השלב הראשון בתהליך, וגם זה שמרתיע יזמים דתיים רבים, אשר אינם מעורים כל כך בעולם האינטרנט. החדשות הטובות הן כי אתם לא צריכים להבין יותר מדי בתחום. כל שעליכם לעשות, הוא לשכור אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה.

שירות זה אינו אמור להיות יקר במיוחד כיום, אך חשוב להשקיע בבעל מקצוע איכותי ומנוסה, גם אם הוא יגבה כמה שקלים יותר ממתחריו. כל בעל מקצוע המתמחה לדוגמה בתחום של בניית אתרים בוורדפרס (אחת הפלטפורמות הנפוצות והיעילות ביותר כיום לבנייה וניהול של אתר אינטרנט) יוכל להקים עבורכם אתר לתפארת בתוך כמה ימים/שבועות בלבד.

מאפיינים חשובים לאתר של עסק קטן

בעת העבודה מול בעל המקצוע ששכרתם המתמחה בבניית אתרים בוורדפרס כדאי שתקפידו כי הוא אכן מכניס לאתר כמה מאפיינים שחשוב שיהיו בכל אתר של עסק קטן –

חשוב שהאתר יהיה אסתטי, מזמין פנים ונוח לתפעול. נסו לשמור על פשטות ולהעניק לגולשים חוויית גלישה פשוטה ונעימה.

שתי נקודות חשובות אותן יש להעלות בשיחה עם אנשי המקצוע הבונים עבורכם את האתר, הן הדומיין (כתובת האתר באינטרנט) והשרת המאחסן את האתר. בקשר לדומיין – נסו להשיג כתובת קליטה ופשוטה יחסית לאתר. בכל הנוגע לאחסון האתר – וודאו כי הוא מאוחסן על גבי שרת איכותי ומהיר, אשר לא יקרוס לעיתים תכופות או יגרום לאתר להיתקע. שתי הנקודות הללו יטופלו על ידי החברה הבונה עבורכם את האתר, אך חשוב לוודא ליישר עימם קו ולוודא כי גם הם לוקחים נקודות אלו בחשבון.

נקודה חשובה נוספת היא לוודא כי באתר מופיעות דרכים ליצירת קשר עמכם – כתובת דואר אלקטרוני, טלפון, קישור לעמוד הפייסבוק של העסק (במידה ויש) ואולי גם מערכת לשליחת הודעות באמצעות האתר. חשוב רק לוודא כי אתם בודקים את הדואר האלקטרוני ומערכת קבלת ההודעות מהאתר על בסיס שוטף.

קחו בחשבון כי במהלך שנות פעילותו של העסק ושל האתר באינטרנט, תצטרכו לנהל ולעדכן את האתר באופן שוטף. לכן, וודאו כי בונים עבורכם אתר בעל מערכת ניהול ושליטה נוחה ופשוטה, כזו שאתם תוכלו ללמוד ולתפעל אותה. וורדפרס, כאמור, היא דוגמה מצוינת לפלטפורמה נוחה ופשוטה יחסית לניהול שוטף של האתר.

קידום האתר והעסק באינטרנט

הקמת האתר והזנתו במידע הם השלב הראשון. עכשיו מגיע השלב העיקרי – השימוש באתר על מנת לקדם את מכירות העסק שלכם. על מנת לעשות זאת יש לקדם את האתר בתוצאות מנועי החיפוש, ובעיקר גוגל. קידום אתרים אורגני או ממומן הוא תחום שלם, עשיר ומורכב. הבסיס הוא כאמור בנייה ותחזוק של אתר אינטרנט אינפורמטיבי, מזמין ויעיל, אש/ר הגולשים יפיקו ממנו ערך מוסף ויזכו לחוויית משתמש טובה.

אך מעבר לכך, קידום האתר ושיווק העסק שלכם באינטרנט וברשתות החברתיות הוא תחום ששווה להשקיע עליו משאבים כספיים, בדמות הוצאה חודשית קבועה עבור חברת קידום אתרים. אופי הקידום והצלחתו תלויים בתחום אליו שייך העסק שלכם ורמת התחרות השוררת בו.

לסיכום, הקמת אתר אינטרנט לעסק היא פעולה חשובה ומרכזית, אשר יכולה לסייע רבות לקידום ופיתוח העסק. לא כדאי לוותר על עולם ההזדמנויות שמציעה רשת האינטרנט לעסקים קטנים, גם אם לכם אין נגיעה מיוחדת בנושא.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...