Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

כך תהפכו את הבת מצווה שלכם למיוחדת

כך תהפכו את הבת מצווה שלכם למיוחדת
(צילום: עמיעד טאוב)

מסיבה לכבוד בת מצווה היא מסיבה מיוחדת במינה, שכן הנערה מגיעה לגיל ההתבגרות ועוזבת את עולם הילדים והילדות. יש ממנה ציפיות אחרות, מוטלת עליה אחריות וזו הסיבה שהורים רבים לא בוחלים באמצעים ומשקיעים מחשבה, זמן וסף על מנת שמסיבת בת המצווה של הבת שלהם תהיה מיוחדת ומושלמת. כיום קיימות בשוק אטרקציות רבות שניתן לבחור מבינן וחשוב להקדיש תשומת לב ולבחון היטב מה המאפיינים של כל אטרקציה על מנת לקבל את ההחלטה ולבצע את ההזמנה מפיק זמן מראש.

(צילום: עמיעד טאוב)

מה יכול לשמש בתור אטרקציות לבת מצווה? ובכן, כל מה שיכול לשדרג עבור האורחים והמוזמנים את החוויה של האירוע, שהם יפיקו ממנו בילוי והנאה יכול לשמש בתור אטרקציה מתאימה ומוצלחת. לאחרונה נפוץ מאד להזמין מבוך לייזר לאירועים שכשמו כן הוא – מבוך המורכב מקרני לייזר ואין לגעת בהן בעת חציית המבוך מצד אחד לצדו האחר. בני נוער ומבוגרים נהנים מאד מהמבוך והוא מספק הרבה מאד רגעי הנאה, צחוק, תחושות ניצחון לצד אכזבה ורצון חוזר לנסות לעבור לאחר כישלון קודם.

במידה ומסיבת בת המצווה מתקיים בתוך אולם סגור ישנם אל מעט אפקטים המתאימים, כמו זרקור על המסלול שדרכו נכנסת כלת האירוע למקום, תותח קצף או מגלשות מים במידה ומחליטים לארגן את המסיבה כמסיבת מים בקיץ, הקרנת סרטון המורכב מתמונותיה של הנערה על גבי מסכים התלויים על קירות האולם, הפרחת בלונים או הבערת זיקוקים, תעלולי אש או פירוטכניקה על רחבת הריקודים וכמובן חלוקת אביזרים ופריטים לאורחים שרוקדים על מנת להפוך את האירוע כולו לצבעוני, שמח ומהנה הרבה יותר עבור כל מי שהגיע לשמוח ולשמח.

איך יודעים אילו אפקטים מתאימים לאירוע בת מצווה?

ישנם שני עקרונות שכדאי שינחו את בחירת האפקטים – האחד הוא אפקטים שהנערה עשויה לחבב וליהנות מהם והשני הוא אפקטים המתאימים לקהל ולאורחים המוזמנים לאירוע. כאשר ייבחרו האפקטים שהנערה תיהנה מהם וגם האורחים – אין ספק שהאירוע יהיה מוצלח הרבה יותר, האורחים ידברו ויספרו עליו במשך זמן רב לאחר שיסתיים וכמובן שהחוויה תישאר להם לנצח כמהנה במיוחד. בנוסף, מי מבין האורחים המארגן אירוע כלשהו בעצמו, לבטח ישמח לשמור את הפרטים של מארגני האטרקציות על מנת לשחזר את ההנאה והכיף גם באירוע שלו.

כאשר משכילים לבחור את האטרקציות הנכונות כל האורחים ייהנו מהם ולכולם תישאר מזכרת של ממש מאירוע בת המצווה. כאשר ההורים מעוניינים בארגון מסיבת בת מצווה מיוחדת במינה אין ספק שתוספת קטנה כמו אפקטים על רחבת הריקודים עשויה להיות משמעותית במיוחד ולשדרג עשרות מונים את האירוע כולו ואת הזיכרון שיישאר ממנו לאורחים. במידה ומתקשים לבחור את האפקטים הרצויים – אפשר וכדאי להתייעץ עם איש מקצוע מטעם החברה על מנת לקבל ממנו סקירה אודות האפקטים האפשריים ועל סמך סקירה זו אפשר יהיה לקבל את ההחלטה. מומלץ לקבל ממנו את חוות הדעת המקצועית שלו, שכן הוא לבטח יודע אילו אפקטים או אטרקציות יהיו המתאימים ביותר לכל סוג של אורחים או קהל ומה יהיה הכי מוצלח.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...