Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

כך תשפרי את היחסים שלכם

כך תשפרי את היחסים שלכם

במידה ואתם כבר לא מזמן מתקשרים כפי שהייתם רוצים לתקשר, רבים לעיתים קרובות, גם מול הילדים, ומחשבות על גירושים מעסיקות אתכם, זה אומר שאתם ניצבים בפני אתגרים מאוד גדולים בזוגיות שלכם. אז מה ניתן לעשות בנושא ואיך יודעים מהו מקור הבעיה?

כך תשפרי את היחסים שלכם

הסיבות לבעיה בזוגיות

ישנן סיבות רבות שיכולות להוביל לקשיים בזוגיות וביניהן תחרותיות ומאבקי כוח בתוך הקשר הזוגי, ריחוק רגשי או פיזי מתמשך עקב מריבות חוזרות ונשנות או מחסור בתקשורת. בעיות בזוגיות יכולות גם לנבוע מתחושת שותפות חסרה, קשיים ביצירת תקשורת מקרבת, בגידה באמון, הפרעת תקשורת אצל אחד מבני הזוג או שניהם, והרשימה עוד ממשיכה. היערמות הקשיים עשויה להביא לריחוק והדרך חזרה זה לזו תוכל להתאפשר לאחר תהליך של ייעוץ זוגי, אשר יביא לגישור על הפערים הזוגיים שנוצרו.

האם ייעוץ זוגי זה הפתרון?

יועצת זוגית יכולה לקרב בין בני הזוג, לגשר ולספק פתרונות למגוון רחב של בעיות שבני הזוג חווים. יחד עם זאת, זוגות רבים עשויים להימנע מלהגיע לייעוץ זוגי בשל משבר בזוגיות שאין בני הזוג רוצים לשתף גורם חיצוני בו. גם במצבים הללו, חשוב לזכור כי לעיתים הפתרון יכלול מבט חיצוני אשר יסייע בהכוונה לעתיד משותף חיובי ותקשורתי יותר.

לומדים להתמודד עם משברים

בין אם בחרתם להיעזר ביועץ זוגי או לפנות לטיפול אישי, הרי שהמטרה שלכם ככל הנראה תהיה טיפול בזוגיות במשבר. היועצים יאפשרו לכם ללמוד על דרכי התקשורת היעילות ביותר והשיטות שיעזרו ללבן גם את הכעסים הכואבים ביותר. קיימות שיטות טיפול שונות ומומלץ לבחון את הגישות השונות יחד ולחוד, עד למציאת שביל הזהב אשר יסייע בשיפור היחסים.

מעשירים את העצמי

במידה ואת מעדיפה להתמקד תחילה בעצמך, אין הדבר אומר כי את זונחת את הזוגיות. השתתפות בסדנאות ובקורסים של העצמה נשית תאפשר לך לחקור את נפשך לעומק ולרכוש כלים חיוניים אשר יסייעו לך גם במהלכו של הקשר הזוגי. העצמה אישית חיונית מאוד במיוחד במקרים שבהם בן הזוג מסרב להיעזר בייעוץ חיצוני, מה שמשאיר אותך לבד עם התסכול ולבד בתהליך של קבלת החלטות לגבי המשך הקשר הזוגי.

בוחרים במקום המתאים ביותר

לאחר שבחרתם את הגישה המתאימה לכם והסכמתם עליה, ניתן להתחיל לחפש את הגוף, המכון או האדם שישמש כיועץ וכמלווה שלכם בשיפור הזוגיות. LeadUp הינו מרכז אשר מתמחה ומתמקד באימון והדרכה לנשים ולזוגות. במידה ואתם מרגישים כי הזוגיות שלכם סובלת מקשיי תקשורת קיצוניים, תוכלו לפנות אל המרכז ולקבל בית חם אשר ילווה אתכם בתהליך של העצמה אישית וזוגית כאחד. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר 050-7865822.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...