Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

כל הסודות של הכתיבה ברשת!

כל הסודות של הכתיבה ברשת!

לפני עשרים שנה זה היה חלום, בעלי עסקים ומשווקים רבים חיפשו סביבה פרסומית שבה הם יוכלו להעביר מסרים פרסומיים, לשווק את העסקים והכול עם אפשרות למדידה של השפעת המסרים במחיר זול יחסית ובאפשרות לקבלת תגובות מידיות.

הכתיבה השיווקית – המפתח להצלחת השיווק ברשת

כאשר מבקר מגיע לאתר שלכם הוא נותן לכם בין שמונה לעשר שניות של חסד. בשניות אלו עליכם לשכנע אותו למה כדאי לו להישאר באתר, איך אתם יכולים לעזור לו ומהי התועלת שתהיה לו אם הוא ייעזר במוצר או בשירותים שאתם מציעים.

בשמונה השניות הראשונות עליכם "ללכוד" את הגולש. תוכלו ללכד אותו בעזרת שני גורמים, כותרת מפתה ומסקרנת וסגנון מיוחד המאפיין את הכתיבה השיווקית.

כתיבת הטקסט היא המרכיב החשוב ביותר שיעזור לכם ללכוד את הגולש ולהניע אותו לבצע פעולה, קנייה, יצירת קשר, הורדת טופס או כל פעולה אחרת שתבחרו.

כתיבה שיווקית שונה מסגנון של כל כתיבה אחרת. קשה יותר לקרוא מהמחשב מאשר מדף בספר או בעיתון ולכן הטקסט צריך להיות מעניין במיוחד, ממוקד, מאורגן בפסקאות קצרות, כתוב בשפה אקטיבית וזורמת, במשפטים קצרים ובתבניות לשון תקינות.

כתיבה שיווקית היא כתיבה המניעה לפעולה. כדי לבצע מכירה או כל פעולה אתם צריכים לצוות על הגולש מה לעשות, ותתפלאו, גולשים רבים אוהבים שאומרים להם מה לעשות בפשטות ובבהירות. אל תשאירו את הגולש באוויר, תנו לו לוח זמנים מוגדר והאיצו בו לפעול. משפטים כמו קנה עוד היום, הזדמנות אחרונה, מבצע לשלושה ימים בלבד ועוד, יפעלו מצוין.

 לפני שאתם מניעים לפעולה אתם חייבים לרכוש את אמון הקורא ולשכנע אותו כי המוצר שלכם מתאים לו ועונה על הבעיות והכאבים שלו. הוא הרי לא הגיע סתם לאתר שלכם, הוא מחפש פתרון לבעיה המציקה לו וסביר להניח שלכם יש את התשובה. כדי לשכנע אותו אל תספרו לו על עצמכם, הסבירו לו בפשטות ובבהירות מה התועלת שתהיה לו מהמוצר או מהשירות שלכם ואיך הוא יוכל לפתור לו את הבעיות.

הגולש הממוצע ממהר מאוד ואין לו הרבה זמן וסבלנות רבה לקרוא את המאמר שלכם. סגנון הכתיבה השיווקית עוזר ומקל על הקריאה. הטקסט נכתב בפסקאות קצרות עם רווחים בין פסקה לפסקה כדי לא להעמיס על העין ולתת לה אפשרות להירגע מספר שניות לפני קריאת הפסקה החדשה. הכותרות והבלטת משפטי הפתיחה בכל פסקה יעזרו לגולש לרפרף על המאמר ולהטמיע את המסרים העיקריים. אם זה יעניין אותו הוא יחזור ויקרא את המאמר בעיון.

 אם תלמדו את כללי הכתיבה השיווקית ותיישמו אותם, שערי "גן העדן" של השיווק ייפתחו בפניכם. בהצלחה!

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...