Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

כמה ישראלים קיבלו אזרחות פורטוגלית?

כמה ישראלים קיבלו אזרחות פורטוגלית?
קרדיט freepik

מאז קבלת האישור לבחינת אזרחות פורטוגלית, ישראלים רבים ראו בכך הזדמנות כדי לנסות לקבל אזרחות נוספת עבורם, ובכך לנסוע ולגור בפורטוגל, ומדינות אירופאיות נוספות, כהזדמנות פז נחשקת עבורם. מבחינת כמות האזרחים הישראלים, אשר מועמדים לאזרחות פורטוגלית, המספרים רק גדלים משנה לשנה, וישראל נחשבת לאחת המדינות בעלות מספר המועמדים הגבוה ביותר לאזרחות פורטוגלית. המקור לפופולאריות של האזרחות הפורטוגלית, בקרב ישראלים, נובע בעיקר, מהאפשרות הייחודית שקיבלו הישראלים, לצאצאים של מגורשי ספרד. עקב כך, ישראלים רבים ממוצא ספרדי, ניצלו את ההזדמנות כדי לנסות ולהשיג עבורם את הדרכון הפורטוגלי הנחשק. בישראל קיימים אזרחים רבים ממוצא ספרדי אשר רואים את ההזדמנות של בדיקת מועמדות לדרכון פורטוגלי, כיעד נחשק עבורם, להשגת אזרחות אירופאית, שתעניק להם חופש תנועה ללא גבולות, ברחבי אירופה. 

כמה ישראלים קיבלו אזרחות פורטוגלית?
קרדיט freepik

אזרחות פורטוגלית: מה זה אומר?

אזרחות למדינות אירופאיות נחשבת כיעד נחשק עבור אנשים רבים, המחפשים את הדרך המהירה, לקבלת אזרחות או דרכון אירופאי, כדי שיוכלו לנסוע לכל יעד בעולם, באופן חופשי, ולכמה זמן שירצו. זה חוסך לאנשים רבים את הוויזה ונותן להם אישור ישיר ללמוד ולעבוד במדינות רבות באירופה. אזרחות פורטוגלית הפכה ליעד נחשק עבור ישראלים רבים, המחפשים את הדרך הנוחה ביותר עבורם, לטוס בחופשיות, ללמוד ולעבוד, ברחבי אירופה. דרכון פורטוגלי, בדומה לכל דרכון אירופאי, מעניק חופשיות בתנועה ממקום למקום ברחבי אירופה, ללא צורך בוויזה. זה חוסך בירוקרטיה רבה ומאפשר את חופש התנועה ברחבי אירופה, בקלות רבה יותר וזמינה יותר, עבור אנשים בעלי אזרחות אירופאית. 

מה נדרש כדי לקבל אזרחות פורטוגלית?

אחד השלבים החשובים כדי לקבל אזרחות פורטוגלית, הוא להוכיח קשר משפחתי כלשהו, לצאצאי פורטוגל, על ידי מסמכים משפחתיים מגוונים. הוכחת האזרחות הפורטוגלית מהצדדים של הסבא או קרובי משפחה אחרים, נדרשת בדרך כלל על ידי מסמכים מהרשויות הפורטוגליות, אך לישראלים נותנים גם הקלות לאחר יישום החוק, וכל מה שהם נדרשים לעשות הוא להוכיח שהם הצאצאים של יהודי פורטוגל, כדי לקבל את האזרחות הפורטוגלית המיוחלת עבורם. עבור ישראלים רבים זה מהווה יתרון משמעותי עבורם, לטוס ללמוד ולעבוד במדינות אירופאיות מגוונות. בנוסף, מי לא היה רוצה לקבל דרכון של מדינה אירופאית, הנחשב ליתרון נחשק במיוחד בתקופתנו. 

אז האם כדאי לנסות להציג מועמדות לקבלת אזרחות פורטוגלית?

אנשים רבים מתלבטים האם כדאי לנסות להגיש את הבקשה לאזרחות פורטוגלית, או שאולי הניסיון אבוד מראש? ההמלצה שלנו  היא שאם אתם מוכנים לנסות ולמצוא את המסמכים הרלוונטיים להגשת הבקשה, אז תנסו, כדאי לנסות מאשר לא לנסות בכלל. במקרה הגרוע, יסרבו לאשר את בקשת האזרחות הפורטוגלית עבורכם. ואילו במקרה הטוב, תקבלו אזרחות פורטוגלית שתעניק לכם את החופש לנוע ברחבי אירופה, עם דרכון של מדינה אירופאית, וללא הצורך בוויזה. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...